Gå til innhold

Et lite datingproblem, er dette vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg treffer utelukket to typer menn.

De som jeg har veldig god vennskapelig kjemi med, hvor vi snakker godt sammen om alt, alltid har noe å snakke om, det er aldri kjedelig og vi ler sammen. Men jeg kunne aldri sett for meg noe romantisk eller seksuelt med dem. 

Også er det de andre. De jeg er tiltrukket av, hvor det er naturlig å være romantiske sammen uten at det blir kleint, god sex og lidenskap, MEN vi har ikke den samme kjemien når vi snakker og er samme ellers, kan gå tom for noe å snakke om og ler ikke like mye sammen. 

Hvem søren velger man? Er det andre som også opplever dette eller har dere funnet en som har begge disse delene for dere?

Anonymkode: bd9f3...f59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene typen godtar nok at du har gode venner, som du kan ha gode samtaler med.  Den andre typen godtar neppe at du har venner som du ligger med.  😉

Anonymkode: 4411b...1ea

Skrevet

Jeg har begge deler med min samboer. Heller litt mer mot den vennskapelige delen: har opplevd sykt bra tenning og helt elektrisk tiltrekning med andre som jeg aldri har kjent på i samme grad sammen med ham, men de har alltid vært playere/bad guys og dermed ikke kjærestemateriale. Er veldig fornøyd med balansen jeg og samboer har, vi er veldig kompatible seksuelt, har mye humor i hverdagen og vi kan snakke godt om mer alvorlige ting 😊 ikke gi opp letinga! 😅

Anonymkode: 07bf9...59b

Skrevet

Sjekk episode 32 av kjærlighetspodden, handler om problemstillingen din...

AnonymBruker
Skrevet
Tor P skrev (1 time siden):

Sjekk episode 32 av kjærlighetspodden, handler om problemstillingen din...

Takk. Hva ble konklusjonen?

Anonymkode: bd9f3...f59

Skrevet

Vel, den gir nok ikke noe klart svar, men gir kanskje litt mer forståelse om hvorfor det ikke alltid er slik at "de man burde falle for" er "de man faktisk faller for".... Food for thought!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...