AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #21 Skrevet 29. desember 2020 Pga. plassmangel deler 9-åringen og jeg rom. Vi sover i en stor dobbeltseng, og han elsker det (enn så lenge). De to eldste (11 og 14 år) deler rom med køyeseng. Men 11-åringen kommer som oftest inn til meg og minstemann han også. Så jeg samsovner fortsatt med 9-åringen og 11-åringen. Jeg elsker det og nyter det så lenge det varer. Hater å sove alene. Ble skilt for 2,5 år siden, og har barna 50 %. Anonymkode: 39112...06f 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #22 Skrevet 29. desember 2020 Sluttet vel i 9-10 års alderen , hadde egne rom men kom når de våknet . Anonymkode: 5e2ad...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #23 Skrevet 29. desember 2020 4 1/2 år. Endelig fått han i egen seng nå da, men på vårt rom 😊 Kommer krypende mellom meg og mannen ila natta. Anonymkode: 99787...4b3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #24 Skrevet 29. desember 2020 Jenta vår fikk eget rom rett før hun fylte to år, og sov godt med egen seng. Men kjøpe en 120 seng som vi begge kunne sove godt i. Nå er hun tre år og kan fint sove alene, men våkner ofte om natten og vil inn til oss eller at jeg kommer dit 😊❤️ det er veldig kos Anonymkode: 1a528...619 1
GammelKaktus Skrevet 29. desember 2020 #25 Skrevet 29. desember 2020 (endret) I mange år. 😄 For meg har det aldri spilt noen rolle om han sover i min seng eller sin egen, det viktigste er at han sover godt og det gjør han, uansett hvor, det samme gjør jeg. Vi har godt sovhjerte begge to. Han kan fortsatt snike seg inn på mitt rom å legge seg for han mener senga mi er bedre og større og det er den jo. Tror jeg må kjøpe en lik seng til han og for han ligger alltid som en sjøstjerne når han sniker seg inn i min seng og er ikke så lett å dytte vekk nå. Han har alltid hatt eget rom altså, med seng og det hele men inntil han begynte på skolen så sov han alltid på mitt rom, han foretrakk det så da gjorde vi det. Endret 29. desember 2020 av FrøkenMånestråle La til noe... :) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå