AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Tilbringer de fleste dager med å gi f i det meste og bare overleve - jeg ser ikke hvorfor det skulle bry meg at jeg har ubetalte regninger, ikke har penger på konto til mat osv. Dagene går og så kommer det lønn eller sykepenger igjen og samme runde på nytt. Noen dager vil jeg plutselig finne tilbake til venner og bekjente og ta kontakt, men innen et par timer driter jeg i det igjen og hverken gidder eller orker svare tilbake. Er forelska et par dager, har bra sex og elsker fyren, tror jeg, så er jeg ved å dumpe fyren den neste dagen. Jeg tror de fleste prater dritt uansett og stoler ikke på noen men jeg bryr meg for lite til å snakke dritt tilbake, forventer bare ikke annet fra folk. Folk har der bedre uten meg og jeg orker ikke dem heller. Noen dager i strekk spiser jeg ingenting og trives med å kjenne at kroppen sliter, så kommer det noen dager hvor jeg spiser normalt og må kaste opp igjen. Så kommer dager hvor jeg kan spise ganske vanlig uten å bry meg nevneverdig om det heller. Jeg er ett og slett et veldig kaldt og inkonsistent menneske blitt. En dag innimellom, nok til at jeg ikke krasjer helt, så våkner jeg til og lurer på hva f jeg driver med - tenker jeg må velge å gå den ene eller andre veien, frem eller ned, men så blir ikke det noe heller. Jeg bare er jeg! Noen som kjenner seg igjen? Det er ikke de dagene jeg skriver et eller annet vas på kg som jeg angrer etterpå, våkner ikke i dag men kanskje etterpå. Tror det patetiske behovet kommer av at jeg ikke tror meg selv en gang og ikke ville gi loen i det virkelige liv et inntrykk som uansett er feil neste dag. Eneste erkjennelse er at de fleste mennesker er like fucka som meg og holder samme maske som jeg, så hvordan får vi verden egentlig til å gå rundt? Virkelig???? Anonymkode: 2229b...78c
Matas Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Med vennlig hilsen, Matas, moderator.
Fremhevede innlegg