AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Helt enkelt. Når du har vært på date, når tar du initiativ til ny date? Anonymkode: bf2f3...993
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Venter noen dager og ser an om motparten spør først 🙂 Anonymkode: 01054...01a
Antiviruset Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt enkelt. Når du har vært på date, når tar du initiativ til ny date? Anonymkode: bf2f3...993 De gangene jeg har datet og følt at det er vellykket ? Timer etterpå! Det går helt greit, og har alltid fått ja på forespørselen. Bare skrevet en melding om at jeg "synes at v har hatt en hyggelig kveld, lyst og gjenta det" noe i den leia der. Er man oppegående så føler man om det var et klaff eller ikke. Har aldri bommet på det, vente er bare tull. Klaffer det ikke takker jeg for en hyggelig date, og sier at vi nok ikke passer sammen. Det går på helt grunnleggende ting som "kjemi", alt det andre må finnes ut på videre dater. Ta styringen for pokker om du er kvinne eller mann 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå