AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Hei, jeg håper å kunne få litt råd av andre wow-spillere. Jeg er relativt ny i spillet og ganske clueless i mye enda. Så i går kom jeg opp i level 35 som demon hunter. Etter det tok jeg plutselig sykt mye mer damage på motstanderne. Plutselig trengte jeg bare ett slag, så var fienden i bakken. Jeg syntes forøvrig det var ganske chill, jeg suste igjennom noen quests før jeg avslutta. Men da jeg starta spillet i dag så tok jeg mye mindre damage igjen, og jeg sliter til og med i det som ellers hadde vært enkel combat. Kjæresten min la inn noen addons for meg før jeg begynte å spille, har det noe å si? Eller fikk jeg bare en midlertidig "boost" i går da jeg nådde level 35? Jeg har forresten ikke byttet ut noe av utstyret jeg har på meg, og ingenting av det er ødelagt. Så jeg vet at det ikke er det som gjør det. Anonymkode: e93f5...e85
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Hvilket område var du i? Mulig du var overlevlet for området. Hvis du går inn på combatloggen din vil du kanskje se mye overkill. Jeg trodde også det var en feil første gangen det skjedde med meg, nå bruker jeg det til farming og avslapping på dager der jeg ikke orker å jobbe så hardt. 😎 Anonymkode: 3de39...d56 1
Emmelise Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Du må huske at jo høyere opp i level du er jo mer vil skaleringen gjøre at det tar tid før mobsa dør. Det er også godt mulig du vandret inn i et område som ikke er skalert for din toon. F. eks hvis du har snakket med Chromie og sagt du gjerne vil levle opp i Outland og du vandrer inn i.. vel, feil outland 😄 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Det var ingen som ga deg en buff eller noe da? Anonymkode: f200e...21d 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 21.44): Kjæresten min la inn noen addons for meg før jeg begynte å spille, har det noe å si? Addons har ingenting å si. Anonymkode: aefbd...caf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå