AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Jeg ble skilt - la oss si for 6 år siden. Mannen flyttet ei ny dame rett inn i vårt hus, mens jeg enda bodde der. De er sammen enda. Jeg har hatt flere kortvarige forhold i ettertid, men de varer altså ikke. "Alle andre" skilles rundt oss - og finner seg ny partner, fort! Jeg er alene. Ikke for det, jeg har det greit, for all del. Men litt ensomt og tomt blir det. Har marsvin, da, og det hjelper. 😄 Seksuelle forbindelser får jeg lett tak i, men det er ikke det jeg søker. Jeg vil ha en livspartner, en som ønsker å bli gammel sammen med meg. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, for jeg stiller ingen spørsmål til dere. Følte bare for å få ut litt "stim" og kanskje høre at det finnes håp? Anonymkode: d7b78...362 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Hvorfor ligge rundt da? Anonymkode: 836ef...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ligge rundt da? Anonymkode: 836ef...e2d Gjør jo ikke det. Men kommer i kontakt med menn som bare vil ha sex. Anonymkode: d7b78...362 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Hvor gammel er du TS? Hvor treffer du mennene, via dating app/ sider? Anonymkode: 42804...ce1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Velkommen i klubben!😒 det er så sårt, men jeg gir ikke opp håpet om at han finnes der ute. Anonymkode: 22842...147 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor gammel er du TS? Hvor treffer du mennene, via dating app/ sider? Anonymkode: 42804...ce1 Jeg er 52 år snart. Har prøvd via Tinder og Møteplassen. Anonymkode: d7b78...362 1
Donnie Darco Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Har du halve leieligheten full av marsvin, og babler ustanselig om de? (sett det før...) Det hadde sendt meg på dør. 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 Dette er en vanskelig tid å date. Det er så vanskelig, om man er vant med å være mye alene. Som Donnie over sier, så kan man bli en skikkelig særing av isolasjon. Jeg slet masse i høst med å få dater til å klaffe, helt til jeg ikke orket mer skuffelse de ukene da jeg hadde barnefri og egentlig burde fokusere på meg selv og ha det bra! Så nå fremover skal jeg ikke date, jeg skal heller gå ned i vekt, trene, fikse håret mitt, bruke all tid og penger på meg og mitt barn og ikke på en mann. For ja, dating kan være et pengesluk. Spesielt om man møter noen som ikke har like god økonomi. Jeg har ihvertfall alltid brukt masse penger.. Anonymkode: bd0da...06d 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 Kjenner meg igjen. Vært singel i 3 år og føler det er vanskelig. Jeg synes også alle finner noen så fort. Føler ofte det bare er jeg som blir gående singel, men har et par tre single venninner så vet jo at det ikke er sant. Mulig koronaen har gjort det enda verre, men det var vanskelig før også. Finner enten menn som bare vil ha sex eller menn jeg ikke liker og føler noe som helst kjemi med. Har egentlig bare lyst til å gi opp hele greia, men klarer ikke helt å gi opp håpet heller. Har også tenkt å prøve igjen, slanke meg og se om det blir bedre når vi blir vaksinert og trygge for korona. Anonymkode: faf4b...533
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Donnie Darco skrev (14 timer siden): Har du halve leieligheten full av marsvin, og babler ustanselig om de? (sett det før...) Det hadde sendt meg på dør. Neida, har bare et marsvin, ved navn Snurreline. At jeg babler om henne... det skjer vel. 😄 Men takk for rådet, jeg trenger jo ikke fortelle om alt det artige Snurreline foretar seg og hun trenger ikke være med på alle bilder - hehe Anonymkode: d7b78...362
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så nå fremover skal jeg ikke date, jeg skal heller gå ned i vekt, trene, fikse håret mitt... Ja, tenker det samme... Ikke riktig tid for dating nå Anonymkode: d7b78...362 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #12 Skrevet 30. desember 2020 Eg ser poenget ditt TS. Eg ble skilt for ca 4 år siden, da min ekskone ville skilles. Greit nok. Men ny fyr var allerede fikset, og rett inn i nytt forhold. Eg har hatt ett par kortere forhold siden den gang, men som ikke gikk helt den rette veien, til slutt. Er i aldersgruppe hvor det nå er, og kommer mange brudd i min krets. Og ser akkurat det du sier. De fleste er raskt på dating, finner en ny og er i forhold igjen. De som kanskje er single «lenge», er single i 6 måneder. Noen eg vet hvem er, via mine barn, har i samme periode skilt seg, fått ny partner, fått nye barn sammen med denne, og deretter fått nok ett brudd og ny partner. Noe eg synes er smått utrolig😆 Eg synes det er vanskelig å etablere ett nytt forhold. Er nok litt redd for å bli brent igjen, så er nok derfor eg ikke lykkes helt med å få til ett nytt forhold. I tillegg har eg fått for meg at neste gang skal eg være helt sikker på at dette er det rette. Noe som er vanskelig å vite😅 I og med at noen ganger må en bare hoppe i det. Men ikke etter 2 mnd med dating liksom?! Men det ordner seg til slutt, tenker eg. Så får eg bare nyte livet som alenepappa i mellom tiden... Anonymkode: 063d7...a80 2
Engel Skrevet 30. desember 2020 #13 Skrevet 30. desember 2020 5 år siden samlivsbrudd her TS. jeg er yngre enn deg, men det er ikke lettere å finne den riktige mannen. Jeg har jobbet mye med å bli mer glad i meg selv, og glad i livet mitt uten mann. Jeg tror det vil hjelpe. Det er ikke mannen som skal gjøre deg lykkelig, det må du gjøre selv. Men en mann skal være en god bonus. Men da må du også vite, og være tydelig på, hva du vil ha. Og du må være klar til å ta det imot. Klar til å åpne hjertet igjen. jeg ser i alle fall av de korte forholdene eller datingperiodene jeg har hatt at jeg i starten har valgt å overse ting som senere blir en utfordring. Så nå dropper jeg dater mye raskere når jeg ser slike ting som jeg vet er viktig for meg. Men man må jo finne ut av dette, bli bevisst hva som er viktig akkurat for deg. Jeg tror noen er utrolg heldige og møter den rette raskt. men jeg tror også mange går altfor raskt inn i noe nytt, og det er ikke sikkert det blir så varig. jeg kjenner flere som er på 3. -4. samboer, det er virkelig ikke noe å trakte etter. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #14 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 20.39): Jeg ble skilt - la oss si for 6 år siden. Mannen flyttet ei ny dame rett inn i vårt hus, mens jeg enda bodde der. De er sammen enda. Jeg har hatt flere kortvarige forhold i ettertid, men de varer altså ikke. "Alle andre" skilles rundt oss - og finner seg ny partner, fort! Jeg er alene. Ikke for det, jeg har det greit, for all del. Men litt ensomt og tomt blir det. Har marsvin, da, og det hjelper. 😄 Seksuelle forbindelser får jeg lett tak i, men det er ikke det jeg søker. Jeg vil ha en livspartner, en som ønsker å bli gammel sammen med meg. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, for jeg stiller ingen spørsmål til dere. Følte bare for å få ut litt "stim" og kanskje høre at det finnes håp? Anonymkode: d7b78...362 Hvordan ser du ut? Og hvordan ser de rundt deg ut som får partner raskt? Hvordan ser nye dama til eksen ut? har du alltid slitt med relasjoner og sosialt ellers hvis du tenker deg om? de kortvarige relasjonene som ikke varte, var det han som ikke ville mer/ble stille eller behandlet de deg dårlig ? Anonymkode: 4c4c3...2cc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #15 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Neida, har bare et marsvin, ved navn Snurreline. At jeg babler om henne... det skjer vel. 😄 Men takk for rådet, jeg trenger jo ikke fortelle om alt det artige Snurreline foretar seg og hun trenger ikke være med på alle bilder - hehe Anonymkode: d7b78...362 Så søtt. Tenkte å skaffe marsvin selv ☺️ Dyr er virkelig selskap Anonymkode: 4c4c3...2cc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå