*Anaïs* Skrevet 10. august 2005 #1 Del Skrevet 10. august 2005 Siden resten av leiligheten vår er så hvit og steril, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en forsiktig safaristil på soverommet. Noen som har ideer til hvordan det kan gjennomføres? Fantasifulle forslag og tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. august 2005 #2 Del Skrevet 10. august 2005 Jungeltapet på en vegg? Eventuelt et stort veggbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #3 Del Skrevet 10. august 2005 Hvor forsiktig da? Bambus-persienner/panelgardiner, ubleket bomull eller khaki gardiner og sengeteppe ( i lerretsstoff), sengetøy i grønne og brune farger, evt gulvteppe i sisal, kokos e.l, myggnettinghimmel over senga... Detaljer: lekedyr som aper, tigre o.l, eller ulike pyntegjenstander i samme sjanger. Om du ikke er sååå forsiktig kan du slenge på et sebraskinn på gulvet og bytte ut senga med feltseng. Nattbord av utrangerte militærkasser og stormlykt ved senga. Rare jungeldyr i forskjellig utforming synes jeg personlig er et must uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anaïs* Skrevet 10. august 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 10. august 2005 Veldig oppfinnsomme og kreative ideer! Sebraskinn på gulvet blir nok byttet ut med kuskinn og feltseng med kontinentalmadrass men ellers blir nok de fleste tipsene benyttet! Sånn myggnetthimmel er jeg sikker på at jeg har sett på ikea og på hjemmesidene deres men nå er den søkk vekk... Ang planter, går det greit å ha det på soverommet? Gleder meg til å ta fatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #5 Del Skrevet 11. august 2005 Det går greit å ha noen planter på soverommet, litt avhengig av ventilasjon og størrelse på plantene (og rommet). Det er en "myte" at plantene bruker mye oksygen om natta, men jeg vil tro at store planter som tenger mye vann kan bidra med litt ekkel fuktighet og evt muggsporer, samt samle støv... Ville kanskje satset på grønnrennere eller noe sånt. Nå fikk jeg nesten litt lyst på safarisoverom selv, men hos oss er premissene liksom litt gitt med gammelt hus, takbjelker, malt tregulv og små sprossevinduer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå