AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #21 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har ikke spurt, vi er enige om at siden jeg eier boligen ordner jeg med interiør og møbler. Han bestemmer på kjøkkenet, hans hobby er matlagning så der styrer han. Anonymkode: df3c8...b7c Da kan dere henge det på kjøkkenet. Anonymkode: 9198f...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #22 Skrevet 28. desember 2020 Jeg forventer ikke at NOEN henger opp vårt bryllupsbilde noe sted... Kanskje jeg henger opp ett enkelt selv, men enda ikke sikkert Anonymkode: 075b3...fd7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #23 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ooo, denne er vanskelig. Kan godt skjønne at du ikke ønsker å ha det på veggen når du ikke har noen andre bilder oppe heller. Da blir det plutselig litt merkelig også, med bare det bildet. Du sier heller ikke noe om hvordan det ser ut - det er stooor forskjell på bryllupsbilder, mange synes jeg er veldig stygge. Hvordan er forholdet ditt til dette paret? Vil de reagere veldig hvis det ikke blir hengt opp? Altså om de blir lei seg, sinte eller liknende? Hvis det er tilfellet støtter jeg den over som forestår å sette det i en hylle på et gjesterom e.l. Samtidig er det en veldig dum gave å gi til noen, med mindre man vet helt sikkert at de ønsker seg det, så sånn sett kan de takke seg selv litt... Anonymkode: 30fc6...761 Tradisjonelt på kirke trappen bilde... Forholdet er veldig fint, men de besøker oss ikke så ofte, 2 ganger det siste året. Vi besøker som oftest dem pga at de har små barn. Anonymkode: df3c8...b7c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #24 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da kan dere henge det på kjøkkenet. Anonymkode: 9198f...b9e På kjøkkenet? Seriøst? Bildet er 30x40cm... Anonymkode: df3c8...b7c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #25 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På kjøkkenet? Seriøst? Bildet er 30x40cm... Anonymkode: df3c8...b7c Hva så? Anonymkode: 9198f...b9e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå