AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Innafor å ikke henge opp bryllupsbildet fra stebarns bryllup på veggen? Anonymkode: df3c8...b7c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Det er da innafor uansett? Mine foreldre har ikke vært bryllupsbilde på veggen er ikke sånne ting vanlig å få som kort som man har fremme en stund også legger i en skuff eller album? Om man er typen som har alt mulig av sånt på veggen og har alt utenom akkurat stebarns bryllup for å være kjip og smålig så er det jo kanskje ikke innafor da Sosial kompetanse er jo fint. Anonymkode: b509e...36c 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Ingen av våre foreldre har bryllupsbilder av oss på veggen. Og begge foreldrepar er fortsatt sammen, så ikke snakk om stebarn her. Anonymkode: b87a8...db1
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Innafor å ikke henge opp bryllupsbildet fra stebarns bryllup på veggen? Anonymkode: df3c8...b7c Henger det bryllupsbilder av biologiske barn på veggen?
Ullvott Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Det er neppe stebarnet til dere begge? Er det naturlig å henge opp brudebilde av dine særkullsbarn? Da vet du svaret. 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Henger ingen "personbilder " på noen vegger her, men når man får et bilde i 30x40cm så begynner man jo lure på hva tanken er? Er kun bonusbarn her i hus, ingen særkulls heller ingen felles å det er sånn det kommer forbli. Anonymkode: df3c8...b7c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Henger ingen "personbilder " på noen vegger her, men når man får et bilde i 30x40cm så begynner man jo lure på hva tanken er? Er kun bonusbarn her i hus, ingen særkulls heller ingen felles å det er sånn det kommer forbli. Anonymkode: df3c8...b7c Har dere altså fått det i julegave av brudeparet? Det er jo sikkert veldig koselig ment da,kanskje foreldrene på andre siden har ønsket seg det også har de sendt ut til alle for å gjøre det likt . Sett det i en bokhylle på et gjesterom eller noe sånt da,om dere ikke liker "bilder på veggen"-stilen. Anonymkode: b509e...36c 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Innafor hvis du ikke har noen tilsvarende bilder på veggen. Ikke innafor hvis det henger bilder av egne barn, i noen som helst form/farge. Anonymkode: 65d62...85b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Innafor hvis du ikke har noen tilsvarende bilder på veggen. Ikke innafor hvis det henger bilder av egne barn, i noen som helst form/farge. Anonymkode: 65d62...85b Ingen som helst bilder på personer. Har ikke egne barn. Anonymkode: df3c8...b7c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har dere altså fått det i julegave av brudeparet? Det er jo sikkert veldig koselig ment da,kanskje foreldrene på andre siden har ønsket seg det også har de sendt ut til alle for å gjøre det likt . Sett det i en bokhylle på et gjesterom eller noe sånt da,om dere ikke liker "bilder på veggen"-stilen. Anonymkode: b509e...36c Ja, det var julegaven. Får se hva det blir til, det kommer nok ikke på veggen ihvertfall. Anonymkode: df3c8...b7c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det var julegaven. Får se hva det blir til, det kommer nok ikke på veggen ihvertfall. Anonymkode: df3c8...b7c Hva tenker faren til stebarnet ditt? Er han like påståelig om at det for all del ikke skal henges opp på veggen? Anonymkode: 5a268...7a9 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva tenker faren til stebarnet ditt? Er han like påståelig om at det for all del ikke skal henges opp på veggen? Anonymkode: 5a268...7a9 Har ikke spurt, vi er enige om at siden jeg eier boligen ordner jeg med interiør og møbler. Han bestemmer på kjøkkenet, hans hobby er matlagning så der styrer han. Anonymkode: df3c8...b7c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #13 Skrevet 28. desember 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke spurt, vi er enige om at siden jeg eier boligen ordner jeg med interiør og møbler. Han bestemmer på kjøkkenet, hans hobby er matlagning så der styrer han. Anonymkode: df3c8...b7c 🙈 Sorry altså, men du høres ekstremt lite koselig ut. Skikkelig kjip stemor som i gamle eventyr. Tenk deg om, er det sånn du ønsker å være? Er det så farlig å henge det opp eller sette det på en hylle? Om så kun for å vise at du er en oppgående voksen person som ønsker din manns barn velkommen i familien. Anonymkode: b509e...36c 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #14 Skrevet 28. desember 2020 Ooo, denne er vanskelig. Kan godt skjønne at du ikke ønsker å ha det på veggen når du ikke har noen andre bilder oppe heller. Da blir det plutselig litt merkelig også, med bare det bildet. Du sier heller ikke noe om hvordan det ser ut - det er stooor forskjell på bryllupsbilder, mange synes jeg er veldig stygge. Hvordan er forholdet ditt til dette paret? Vil de reagere veldig hvis det ikke blir hengt opp? Altså om de blir lei seg, sinte eller liknende? Hvis det er tilfellet støtter jeg den over som forestår å sette det i en hylle på et gjesterom e.l. Samtidig er det en veldig dum gave å gi til noen, med mindre man vet helt sikkert at de ønsker seg det, så sånn sett kan de takke seg selv litt... Anonymkode: 30fc6...761 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #15 Skrevet 28. desember 2020 Så rar ting å gi i gave! Har far flere barn? I så fall må jo alle få bilder på veggen? Anonymkode: 79f53...19f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #16 Skrevet 28. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Ooo, denne er vanskelig. Kan godt skjønne at du ikke ønsker å ha det på veggen når du ikke har noen andre bilder oppe heller. Da blir det plutselig litt merkelig også, med bare det bildet. Du sier heller ikke noe om hvordan det ser ut - det er stooor forskjell på bryllupsbilder, mange synes jeg er veldig stygge. Hvordan er forholdet ditt til dette paret? Vil de reagere veldig hvis det ikke blir hengt opp? Altså om de blir lei seg, sinte eller liknende? Hvis det er tilfellet støtter jeg den over som forestår å sette det i en hylle på et gjesterom e.l. Samtidig er det en veldig dum gave å gi til noen, med mindre man vet helt sikkert at de ønsker seg det, så sånn sett kan de takke seg selv litt... Anonymkode: 30fc6...761 Virkelig?.Hadde jeg fått et bryllupsbilde av mine barn, som var glade i meg og som trodde de ønsker seg dette, så hadde jeg tenkt "dette var en dum gave", hadde du? Anonymkode: b509e...36c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #17 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 🙈 Sorry altså, men du høres ekstremt lite koselig ut. Skikkelig kjip stemor som i gamle eventyr. Tenk deg om, er det sånn du ønsker å være? Er det så farlig å henge det opp eller sette det på en hylle? Om så kun for å vise at du er en oppgående voksen person som ønsker din manns barn velkommen i familien. Anonymkode: b509e...36c Ville vært enig med deg hvis hun ellers hadde mange liknende bilder oppe, men hun har ingen bilder av personer på veggene. Det må være lov uten å bli kalt kjip og lite koselig! Anonymkode: 30fc6...761 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #18 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virkelig?.Hadde jeg fått et bryllupsbilde av mine barn, som var glade i meg og som trodde de ønsker seg dette, så hadde jeg tenkt "dette var en dum gave", hadde du? Anonymkode: b509e...36c Tror du mangler et ikke? Det er irrelevant om jeg personlig ville satt pris på det eller ikke. Poenget er at alle ikke ønsker å ha slike bilder på veggen, TS er en av disse. Men jeg har opplevd å få selvmalt kunst av venninner som jeg rett og slett har kastet (etter å ha stått på loftet i mange år) fordi det var så stygt. Jeg er sikker på at det lå masse omtake bak denne gaven, men aldri i livet om jeg vil ha den på veggen. Det er også forskjell på å få et bryllupsbilde og å få et bryllupsbilde på 30x40 cm... Det er veldig stort, og når man gir det bort til en som ikke har slike bilder på veggen, kan man jo begynne å lure. Anonymkode: 30fc6...761 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #19 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så rar ting å gi i gave! Har far flere barn? I så fall må jo alle få bilder på veggen? Anonymkode: 79f53...19f Han har flere ja. Men som sagt det henger ingen bilder av mennesker på veggene her. Anonymkode: df3c8...b7c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #20 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 🙈 Sorry altså, men du høres ekstremt lite koselig ut. Skikkelig kjip stemor som i gamle eventyr. Tenk deg om, er det sånn du ønsker å være? Er det så farlig å henge det opp eller sette det på en hylle? Om så kun for å vise at du er en oppgående voksen person som ønsker din manns barn velkommen i familien. Anonymkode: b509e...36c Men nå tar du kraftig feil for jeg har aldri gjort annet enn å "være koselig". Så noen kjip stemor er jeg ikke, jeg har behandlet disse barnen, 5 totalt, med største respekt og omsorg fra den dagen faren demmes og jeg ble sammen. Anonymkode: df3c8...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå