AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Jeg tok en koronatest igår,og ifølge BT idag så står det. Det er registrert tre nye tilfeller av koronasmitte i Bergen kommune siden søndag. De smittede er i alderen 48-59 år, opplyser kommunen. 891 personer testet seg 27. desember. Jeg er 38. Jeg har ikke fått en tlf enda og ikke står det noe på min side . Annet at det ikke er kommet inn et prøvesvar. Anonymkode: 5fc74...60c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Sjekk på helsenorge du. Kanskje prøven din ikke er analysert enda Anonymkode: 384c4...3c6
Morgenrøden Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Hvis du ikke har fått svar på prøven din ennå, er ikke prøven din ferdiganalysert og dermed ikke med i tallene de skriver om. 3
Nerine_ Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Nei, det betyr at du ikke har fått svar.
Matas Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Fremhevede innlegg