Gå til innhold

Flott fyr, men...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd fra dere. Jeg holder på å date en flott fyr for tiden. Han er kreativ, morsom og jeg koser meg masse med tiden jeg har med ham. Han er fantastisk med sine barn. Alt ved ham er fantastisk - bortsett fra utseendet.

Han er kraftig overvektig og noen av tennene er ganske skjeve. Jeg vet at det er mulig for ham å få tannregulering og gå ned i vekta, men samtidig bør det være noe som han selv ønsker. Ikke at jeg tvinger ham til dette. Jeg bør egentlig ikke bry meg om utseendet hans, men det plager meg likevel.  Jeg får dårlig samvittighet av å tenke på dette.

Jeg ønsker ham aller beste, men jeg føler ikke at jeg er bra nok når jeg tenker på sånne ting. Hvordan skal jeg klare å overse dette og late som ingenting? Kan dette fungere likevel?

Hilsen en kjip kjerring med dårlig samvittighet

Anonymkode: 13c83...637

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor dater du noen du ikke finner attraktiv utseendemessig fra starten av. En trenger jo like det også for å få det til å fungere. 

Anonymkode: e3529...f5a

• Liker 4
Skrevet

Er jo ikke noe poeng i å date noen du ikke finner attraktiv? 

Anonymkode: c9538...0e9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er jo ikke noe poeng i å date noen du ikke finner attraktiv? 

Anonymkode: c9538...0e9

Man kan vel like personen for den han er vel, og ikke bare utseende. 

Dere bekrefter jo alt rundt det at bare utseende teller og at man blir sammen pga utseende. Samt at "stygge" aldri vil få seg en partner. 

Anonymkode: d8873...69c

Skrevet (endret)

Er du tiltrukket av han? 

Hvis svaret er ja: prøv å trene sammen? Finne på aktiviteter som får dere i bevegelse? Jeg syns ikke det er frekt å si i fra om god helse til partneren. Det handler ikke om å ha fin kropp, men å kunne ta vare på helsen. Det er ikke greit med diabetes type 2 og hjerte og karsykdommer🙈 

det har mange fordeler å være aktiv og spise sunt. Mer energi, bedre sexliv, bedre helse m.m. 

Endret av shash90
Skrevet

Vær ærlig med deg selv. Om dette er et problem for deg så veit jeg ikke om det hjelper å "overse" det. Du skal jo være intim med fyren og hvis du ikke synes han er attraktiv er det kanskje vanskelig. Om han er en fantastisk fyr så kan dere sikkert være venner, så kan du finne en annen som du har mer lyst på 🤷‍♀️ Vi har instinkter for en grunn.

Anonymkode: 29c7e...d29

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dere bekrefter jo alt rundt det at bare utseende teller og at man blir sammen pga utseende. Samt at "stygge" aldri vil få seg en partner. 

Feil! TS sier at hun ikke finner daten sin attraktiv. Det betyr ikke at ingen andre ville funnet ham attraktiv!!! Beviset på det er bl.a at han har barn.

Anonymkode: 7b32d...230

• Liker 1
Skrevet

Har han stor kuk?

Anonymkode: 3e73c...15b

Skrevet

Jeg prøver å være «åpent sinn» og dater selv om utseendet er litt i veien. Hver gang han smiler, så ser jeg på disse skjeve tennene. Vi har hatt sex 3-4 ganger og han er fantastisk flink i senga, men jeg unngår å se på kroppen hans. Jeg føler meg tåpelig som fokuserer litt for mye på utseendet. Jeg er også redd for at han merker det.

Jeg tenner på kraftige menn, men ikke så stor som ham. Jeg vil absolutt hjelpe ham ned i vekta. Jeg tror han ønsker det. Men det kommer til å ta måneder/år! Og det spørs om han vil fortsette når han har «fått» meg..?

Anonymkode: 13c83...637

Skrevet

Joda, men kommer du til å endre ditt utseende?

Silikon i bryster/reduksjon eller løft, BLB om han tenner på smal midje og stor rumpe/pupp, ta fillere i ansiktet osv?

Anonymkode: 853c1...7e8

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Feil! TS sier at hun ikke finner daten sin attraktiv. Det betyr ikke at ingen andre ville funnet ham attraktiv!!! Beviset på det er bl.a at han har barn.

Overvektige menn er faktisk veldig populære blant damene! De fleste bamsemenn kan velge og vrake

Anonymkode: 0896b...ccf

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Overvektige menn er faktisk veldig populære blant damene! De fleste bamsemenn kan velge og vrake

Vet ikke helt med det men...

Skrevet

Jeg kunne aldri blitt  sammen med en overvektig mann. Nei takk. 

Anonymkode: 475ac...9eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Æsj

Anonymkode: 475ac...9eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det damer tenner mest på er menn  med så stor mage at de må løfte den opp før de kommer til med BJ eller samleie. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis vedkommende ikke er pen/kjekk, så kan man jo være venner. Hvorfor kjæresteforhold hvis ikke? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det damer tenner mest på er menn  med så stor mage at de må løfte den opp før de kommer til med BJ eller samleie. 

😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...