AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Del Skrevet 28. desember 2020 Hei! Har et hull som grenser mot nabotannen og jeg greide å nappe ut et stykke av tannen med tanntråd (alså der hullet er) og nå er det vondt. Skal til tannlegen men det blir noen dager til. Hva hjelper best av smertestillende? Og hvor mye kan jeg ta? Tenkte ibux og paracet mix tilsammen 1 gram? Anonymkode: 8c739...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. desember 2020 #2 Del Skrevet 28. desember 2020 Jeg ville ringt tannlegen og fått akutt time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Del Skrevet 28. desember 2020 Ibux + paracet Anonymkode: 65b26...b96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Del Skrevet 28. desember 2020 Catalina Culès skrev (Akkurat nå): Jeg ville ringt tannlegen og fått akutt time. Det verker men moderat vondt, har ikke lyst til å ringe i romjula 😕 Anonymkode: 8c739...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Del Skrevet 28. desember 2020 Tannlegen hjelper mot tannpine. Det kan fort eskalere og da er det kjipt om det er 1 nyttårsdag. Ville helt klart ha ringt tannlegen i dag. Ibux fungerer bedre mot tannpine enn paracet. Anonymkode: 6854e...e33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Del Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det verker men moderat vondt, har ikke lyst til å ringe i romjula 😕 Anonymkode: 8c739...3c7 Hvorfor ikke? Jeg fikk hastetime hos tannlegen min i dag pga smertefull betennelse i tannkjøttet. Hastetime er jo nettopp for slike ting du sliter med nå. Anonymkode: 890ba...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Del Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke? Jeg fikk hastetime hos tannlegen min i dag pga smertefull betennelse i tannkjøttet. Hastetime er jo nettopp for slike ting du sliter med nå. Anonymkode: 890ba...08e Så bra at du fikk ordnet det Ja du har rett. Anonymkode: 8c739...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Del Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tannlegen hjelper mot tannpine. Det kan fort eskalere og da er det kjipt om det er 1 nyttårsdag. Ville helt klart ha ringt tannlegen i dag. Ibux fungerer bedre mot tannpine enn paracet. Anonymkode: 6854e...e33 Takk ☺️ Da prøver jeg med ibux og ringer tannlegen. Anonymkode: 8c739...3c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Del Skrevet 28. desember 2020 Tygg på en nellikspiker. Anonymkode: ea8ed...133 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #10 Del Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tygg på en nellikspiker. Anonymkode: ea8ed...133 Nellikspiker eller smør på litt kanel blandet i olje. Anonymkode: 64982...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 28. desember 2020 #11 Del Skrevet 28. desember 2020 Nellikspiker som moses litt. Så legges ved tanna. Etter en stund vil område bedøves. Hatt best virkning med det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Del Skrevet 28. desember 2020 Hmmmmmm skrev (2 timer siden): Nellikspiker som moses litt. Så legges ved tanna. Etter en stund vil område bedøves. Hatt best virkning med det selv Mener du det? 😮 Tror du dentinox kan hjelpe? (til å smøre på gommene til babyer når de får tenner) Anonymkode: 8c739...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #13 Del Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor ikke? Jeg fikk hastetime hos tannlegen min i dag pga smertefull betennelse i tannkjøttet. Hastetime er jo nettopp for slike ting du sliter med nå. Anonymkode: 890ba...08e Men skjønner du ikke at personer som lar det gå så langt har tannlegeskrekk? Det er ikke bare å ringe tannlegen da! Hilsen en som selv har tannlegeskrekk og stor terskel før tannlegen blir kontaktet. Du kan banne på at folk med dårlige tenner får alltid smerter når det er ferier og helligdager. Slår aldri feil. Håper du får hjelp mot tannpinen din ts. Anonymkode: f7b98...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #14 Del Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Men skjønner du ikke at personer som lar det gå så langt har tannlegeskrekk? Det er ikke bare å ringe tannlegen da! Hilsen en som selv har tannlegeskrekk og stor terskel før tannlegen blir kontaktet. Du kan banne på at folk med dårlige tenner får alltid smerter når det er ferier og helligdager. Slår aldri feil. Håper du får hjelp mot tannpinen din ts. Anonymkode: f7b98...864 Nei det skjønner jeg ikke. Ts har ikke skrevet det selv, derfor antar jeg ikke noe. Anonymkode: 890ba...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå