AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Hei! jeg er ganske fortvilet. Har hatt veldig fin hud i mange år, og gått på cerazette i fem år. Plutselig de to siste månedene har jeg slitt med utrolig mye kviser. Små kviser i pannen og mellom øyenbryna, og kviser på haken og halsen. Jeg skjønner ikke hva som skjer. Jeg har muligens stresset litt (mye) det siste halve året men jeg føler den siste måneden har ting roet seg litt så det bør ikke være stress? Jeg renser huden morgen og kveld og bruker ikke noen nye produkter heller. Eller jeg brukte glød sophie elise sine self tan drops men disse har jeg ikke brukt på en måned. Anonymkode: ea253...328
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Da jeg opplevde dette viste det skal at jeg var gravid, til tross for p-piller. Verdt å ta en sjekk bare for å utelukke. Kviser er hormonstyrt, så det kan være så mangt. Anonymkode: e2e33...38c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Jeg får også endel mer kviser og ekstremt tørr hodebunn på vinteren. I år har det vært ekstremt! Jeg plages helle ikke ellers med kvisete hud. Anonymkode: 4af82...906
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå