AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Hei. Er ofte spørsmål om hva gutter foretrekker, store pupper eller rumpe, de fleste jenter har begge delene eller en av delene. Jeg har både små pupper og flat rumpe, jeg prøver å trene. Føler at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste fordi ingen gutter/menn tenner på ei med flat rumpe og små pupper. Aner ikke hva jeg skal gjøre, ville bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 94cda...bf1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har store pupper og det er absolutt ikke så positivt som du tror 😂😂 hadde tatt små pupper anytime. Anonymkode: f39c1...4d1 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei. Er ofte spørsmål om hva gutter foretrekker, store pupper eller rumpe, de fleste jenter har begge delene eller en av delene. Jeg har både små pupper og flat rumpe, jeg prøver å trene. Føler at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste fordi ingen gutter/menn tenner på ei med flat rumpe og små pupper. Aner ikke hva jeg skal gjøre, ville bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 94cda...bf1 Hva med alle menn som ikke har stor tiss, store muskler og vaskebrett? Og aldri får litt tynn hårvekst etterhvert? Hva med de med stor rumpe som OGSÅ har cellulitter? Eller naturlig heng i de store brystene? Ulik størrelse på puppene? Strekkmerker? Er sammen med en som ikke har en spesiell greie for store rumper eller pupper? Må alle dumpes da? 🤷♀️ Anonymkode: 3c47d...f31 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hei. Er ofte spørsmål om hva gutter foretrekker, store pupper eller rumpe, de fleste jenter har begge delene eller en av delene. Jeg har både små pupper og flat rumpe, jeg prøver å trene. Føler at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste fordi ingen gutter/menn tenner på ei med flat rumpe og små pupper. Aner ikke hva jeg skal gjøre, ville bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 94cda...bf1 Til din trøst så finnes det masse damer som er helt flate med spreke og flotte mannfolk😉 jeg har sett mange av de. Se på serier, filmer og Tone Damli som har rett kropp med små pupper og flat rumpe, de er vakrere enn de fleste norske damer med stor rumpe og store pupper. Jeg ser derimot aldri kjekke og råflotte menn med damer med store pupper og rumper. Men hvis du vil ha en sexfiksert, ekkel og rar fyr som ikke respekterer deg eller elsker deg, så bryr han seg om rumpa og puppene dine. Vil du virkelig ha en sånn fyr ts?? AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva med alle menn som ikke har stor tiss, store muskler og vaskebrett? Og aldri får litt tynn hårvekst etterhvert? Hva med de med stor rumpe som OGSÅ har cellulitter? Eller naturlig heng i de store brystene? Ulik størrelse på puppene? Strekkmerker? Er sammen med en som ikke har en spesiell greie for store rumper eller pupper? Må alle dumpes da? 🤷♀️ Anonymkode: 3c47d...f31 dame her, driter i tynn hårvekst, driter i liten penis, vaskebrett og muskler. bare han har pent ansikt, kroppen kan være pen uten vaskebrett og muskler (synes ikke bodybuilderkropp er særlig deilig). Og personligheten, åssen han er i senga, at han er en god og kjærlig og tilstedeværende partner er det viktigste for meg og at han ønsker familieliv. tror ingen dumper noen pga bare kropp, da er de hjerneskada og tapere 🙄 Anonymkode: a3d7a...9ce 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har liten rumpe og små bryst, men hadde aldri problemer med å få kjæreste av den grunn. Anonymkode: aad4d...8be 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Jeg ser faktisk veldig få menn som sier de foretrekker noen med stor rumpe og store pupper. Ikke siden ungdomskolen eller i tidlig 20 åra kanskje 😁 de tenne gjerne på det. Det blir som med meg, jeg kunne gjerne hatt channing tatum, men i realiteten forelsker jeg meg like mye (om ikke mer) i personen bak utseende Anonymkode: 13746...b96
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Takk for fine svar folkens jeg tenker nok sånn fordi jeg er litt ung, er i 20 årene. Ts Anonymkode: 94cda...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Mann 45 her. For de aller fleste menn betyr personlighet og smil mye mer enn hvordan kroppen er. Noen er selvsagt veldig opphengt i enkelte typer kropp, men det er neppe de mennene du bør satse på. Anonymkode: 29b26...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Er ofte spørsmål om hva gutter foretrekker, store pupper eller rumpe, de fleste jenter har begge delene eller en av delene. Jeg har både små pupper og flat rumpe, jeg prøver å trene. Føler at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste fordi ingen gutter/menn tenner på ei med flat rumpe og små pupper. Aner ikke hva jeg skal gjøre, ville bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 94cda...bf1 Skjerp deg, små pupper og liten rumpe er runkematerial til millionervis av menn. Prøv å ha store hengepupper du. Det er helt jævlig... Anonymkode: b81e1...c1d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skjerp deg, små pupper og liten rumpe er runkematerial til millionervis av menn. Prøv å ha store hengepupper du. Det er helt jævlig... Anonymkode: b81e1...c1d Skulle heller vært ung på 1980- og 1990- tallet du da! Anonymkode: 58973...66c
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Er ofte spørsmål om hva gutter foretrekker, store pupper eller rumpe, de fleste jenter har begge delene eller en av delene. Jeg har både små pupper og flat rumpe, jeg prøver å trene. Føler at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste fordi ingen gutter/menn tenner på ei med flat rumpe og små pupper. Aner ikke hva jeg skal gjøre, ville bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 94cda...bf1 Det er ikke disse tingene som gir deg kjæreste. Det er nok personligheten. Du treffer en hyggelig fyr som du liker, ikke sant? Det er ikke bare det fysiske. Du er bare usikker på deg selv og kroppen din, det er ikke kroppen og utseende det er noe galt med. Menn liker alle slags kvinner med alle slags former og utseende. Slapp helt av, lover deg det går greit.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Er ofte spørsmål om hva gutter foretrekker, store pupper eller rumpe, de fleste jenter har begge delene eller en av delene. Jeg har både små pupper og flat rumpe, jeg prøver å trene. Føler at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste fordi ingen gutter/menn tenner på ei med flat rumpe og små pupper. Aner ikke hva jeg skal gjøre, ville bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 94cda...bf1 Jeg har hverken pupper eller rumpe, men har da alltid hatt en hale av gutter/mannfolk etter meg likevel 🤷🏼♀️ Høres ut som selvtilliten din er et større problem enn kroppen. Får masse komplimenter av menn også. Anonymkode: 5488a...f39
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk for fine svar folkens jeg tenker nok sånn fordi jeg er litt ung, er i 20 årene. Ts Anonymkode: 94cda...bf1 Da finner du en mann som er +4 år eldre enn deg. Det er min regel, ser selv etter en mann. Tar litt lengre tid for menn å modnes generelt. Men finner du en i midten av tyveårene og opp, er han ikke lenger like sexfiksert påpupper og rumpe, heller litt mer moden for alt Anonymkode: c78ad...3da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå