Gå til innhold

Hyppig vannalting ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg en 22 år gammel kvinne. Før noen sier «skaff deg legetime», det har jeg allerede gjort men det var ikke noe ledig før over nyttår og det var ikke så akkutt. Men kanskje noen her har tips eller er utdanna som kunne hjelp meg roe sjela. Så problemet er: jeg må på do å urinere hele tiden! Det kjennes som UVI men har testet meg flere ganger for dette nå de 4 siste månedene, også tatt tester på; kjønnsykdommer og gravidietet. Men alle de testet jeg negativ på. Så dette er utelukket. Jeg er ung så jeg tviler på det er pga alder at blæren blir dårlig?

eneste jeg kan komme på er diabetes, men sjekket blodsukkeret og det og er normalt. Litt høyt men ikke diabetes. 158 mgdl etter mat sist jeg sjekket. Noen som sliter med det samme eller har en ide på hva det kan være?

jeg klarer såvidt å holde meg og har egentli nettopp urinert hver gang, jeg klarer ikke gjør noe uten at jeg føler jeg sprenger og må urinere IGJEN. Forferdelig irriterende, og det bruker være slik jeg Ikke rekker doen ofte og berre må dra ned buksen i hagen fordi jeg ellers ville tisset meg ut.. det er så pinlig og IKKE normalt for å si det sånn🥺

Anonymkode: e8302...750

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mye forskjellig, så det er bra du har bestilt legetime. Men det gjør ikke vondt/svir når du tisser? Drikker du mye?

Anonymkode: 9054f...881

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...