AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #21 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg slettet jo venneforespørselen hans og ignorert han... Jeg bare lurer på om det er bare jeg som syens det er merkelig oppførsel. KG idioter som deg driver jo og overdriver hele tiden. Jeg bare lei sånn oppførsel av menn og jeg synes det er veldig merkelig oppførsel. Det er tydelig at han ikke har sosiale antenner. Anonymkode: eddf0...019 Og hvorfor bryr du deg om idiotien hans? Jo fordi han har deg på kroken 🙂 Anonymkode: 3a51c...539 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #22 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvorfor bryr du deg om idiotien hans? Jo fordi han har deg på kroken 🙂 Anonymkode: 3a51c...539 Ja, jeg bryr meg fordi jeg synes oppførselen han er merkelig og oppførselen hans er ikke en normal oppførsel. Jeg vet jo best selv, men så er den tydeligvis en idiot på KG som kjenne meg bedre 🤣🤦♀️ Anonymkode: eddf0...019
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #23 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, jeg bryr meg fordi jeg synes oppførselen han er merkelig og oppførselen hans er ikke en normal oppførsel. Jeg vet jo best selv, men så er den tydeligvis en idiot på KG som kjenne meg bedre 🤣🤦♀️ Anonymkode: eddf0...019 Herregud. Selvinnsikten står det dårlig til med, skjønner jeg. Du har OPPRETTET EN TRÅD om denne fyren på et forum. Og så hevder du at han ikke har deg? Anonymkode: 3a51c...539 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #24 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud. Selvinnsikten står det dårlig til med, skjønner jeg. Du har OPPRETTET EN TRÅD om denne fyren på et forum. Og så hevder du at han ikke har deg? Anonymkode: 3a51c...539 Ble du irritert? Det er ikke noe å irritere seg over. Jeg slettet jo venneforespørselen hans og ikke sendt noe melding, så hvordan er jeg på kroken da? Du må tydeligvis ha null sosiale antenner som denne tullingen. Anonymkode: eddf0...019
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #25 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble du irritert? Det er ikke noe å irritere seg over. Jeg slettet jo venneforespørselen hans og ikke sendt noe melding, så hvordan er jeg på kroken da? Du må tydeligvis ha null sosiale antenner som denne tullingen. Anonymkode: eddf0...019 Antennene mine er antakelig skarpere enn dine, ettersom du ikke greier å se det latterlig selvmotsigende i at du har opprettet en forumtråd om en mann du hevder å ikke bry deg om. En som bare er skikkelig dust og teit. Anonymkode: 3a51c...539
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #26 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Antennene mine er antakelig skarpere enn dine, ettersom du ikke greier å se det latterlig selvmotsigende i at du har opprettet en forumtråd om en mann du hevder å ikke bry deg om. En som bare er skikkelig dust og teit. Anonymkode: 3a51c...539 Forresten, problemstillingen er jo ikke om jeg er på kroken eller ikke. Jeg bare lurt på om oppførselen var merkelig. Det var jo du som begynte med å dra frem at han ikke var intressert. Jeg skjønte jo det. Jeg bryr meg jo fordi jeg synes oppførselen hans er merkelig og normale menn oppfører jo seg ikke som han. Jeg har jo hatt han her på Facebook uten å bry meg til nå fordi hva er greia med å ikke være intressert i noen men sende en venneforespørsel 🤷♀️ for enkelt på KG er det sikkert veldig vanskelig å lese på kvelden. Anonymkode: eddf0...019
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #27 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Forresten, problemstillingen er jo ikke om jeg er på kroken eller ikke. Jeg bare lurt på om oppførselen var merkelig. Det var jo du som begynte med å dra frem at han ikke var intressert. Jeg skjønte jo det. Jeg bryr meg jo fordi jeg synes oppførselen hans er merkelig og normale menn oppfører jo seg ikke som han. Jeg har jo hatt han her på Facebook uten å bry meg til nå fordi hva er greia med å ikke være intressert i noen men sende en venneforespørsel 🤷♀️ for enkelt på KG er det sikkert veldig vanskelig å lese på kvelden. Anonymkode: eddf0...019 Er du interessert i alle du sender venneforespørsel til? Anonymkode: 3a51c...539 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #28 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du interessert i alle du sender venneforespørsel til? Anonymkode: 3a51c...539 Jeg sender ikke venneforespørsel til alle jeg møter på. Jeg la han til kun på grunn av at vi har noen felles venner fra ting vi holdt på med i fritiden, men er du ikke ferdig enda? Anonymkode: eddf0...019
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #29 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg sender ikke venneforespørsel til alle jeg møter på. Jeg la han til kun på grunn av at vi har noen felles venner fra ting vi holdt på med i fritiden, men er du ikke ferdig enda? Anonymkode: eddf0...019 Spørsmålet ditt var hvorfor HAN sendte venneforespørsel uten å være interessert. Nå har du kanskje svaret? Man trenger ikke være interessert for å sende venneforespørsel 🙂 Men send han en melding du - han må jo få vite at hodet ditt er stappfullt av tanker om ham! Anonymkode: 3a51c...539 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #30 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spørsmålet ditt var hvorfor HAN sendte venneforespørsel uten å være interessert. Nå har du kanskje svaret? Man trenger ikke være interessert for å sende venneforespørsel 🙂 Men send han en melding du - han må jo få vite at hodet ditt er stappfullt av tanker om ham! Anonymkode: 3a51c...539 Tydeligvis så greier du ikke å lese. Jeg har jo ikke slettet venneforespørselen og ikke sendt noe melding. Du virker jo like tilbakestående som denne fyren når du ikke får det inn i hode det du leser. Anonymkode: eddf0...019
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #31 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spørsmålet ditt var hvorfor HAN sendte venneforespørsel uten å være interessert. Nå har du kanskje svaret? Man trenger ikke være interessert for å sende venneforespørsel 🙂 Men send han en melding du - han må jo få vite at hodet ditt er stappfullt av tanker om ham! Anonymkode: 3a51c...539 Jeg skal på date med to andre, så jeg driter laaaangt i han egentlig. Det er oppførselen jeg undret meg over. Anonymkode: eddf0...019
Måneskinn Skrevet 29. desember 2020 #32 Skrevet 29. desember 2020 Nettopp vært gjennom noe liknende. Bra at du ignorerer han. Og du er ikke alene om å tenke at det er rar oppførsel. for en gjøk!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #33 Skrevet 30. desember 2020 Sannsynligvis har han søkt deg opp og kommet borti «legg til venn» ved et uhell. Du trenger ikke noe mer forklaring enn det. Som andre påpeker her - det er jo tydeligvis et eller annet som gjør at han har festet seg litt i hodet ditt. Ville tatt en runde med meg selv om det er mer interessant med de som avviser/er varm-kald og som du ikke vet hvor du har, enn med normale gutter Anonymkode: 89a96...439
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #34 Skrevet 30. desember 2020 Han er ihvertfall veldig dårlig på kommunikasjon, men om han gjør dette bevisst eller ikke skjønner det selv er jo veldig vanskelig å si. Syns du skal sende han en melding og spørre han om hva som er greia. For det er ganske frustrende og irriterende å då slike tilbakemeldinger. Så da burde man vel ha lov til å si det og spørre om hvorfor han oppfører seg slik?? Men ville ikke hatt noe å gjøre med han etter den meldingen. Kanskje han ikke gjør samme feilen igjen. Anonymkode: eea05...494
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå