Gå til innhold

Flørt i snøkrig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 0.06):

Tunge? Hva mener du? Prøvde han å slikke på deg gjennom joggeboksa di? Hvor da?

Anonymkode: ca1ea...076

En tunge gjennom stoffet mot penis ja. Ikke spesielt tight joggebukse, jeg har stort sett brukt baggy. 

Anonymkode: 18fff...c96

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 23.58):

litt avslørende for en gutt om han får stå når han lener seg mot ei jente for å dynke henne...det kan jo skje

Anonymkode: 87b83...5cf

Ja, avslørende, men den gang jeg sist hadde lekeslossing/ basing i snøen med jenter jeg var forelsket i hadde jeg også på bobledress, eller boblebukse og boblejakke, så den hadde nok ikke syntes... 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, avslørende, men den gang jeg sist hadde lekeslossing/ basing i snøen med jenter jeg var forelsket i hadde jeg også på bobledress, eller boblebukse og boblejakke, så den hadde nok ikke syntes... 

hehe..nei det slulle vel godt gjøres. lurt å være godt kledd, av flere grunner🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om en kvinne sitter skrevs på en mann og skal snødøpe ham,  kjenner hun at det pirrer, tro - i berøring av kjønnsorganet der hun sitter?

Skrevet

Tror d har med at d er moro å leke pluss en måte å få nærkontakt på uten at drt blir så fort kleint😂. Husker da jeg var ung at lekesloss med gutter jeg likte det var «spennende»😊

• Liker 2
Skrevet
Bente1234 skrev (12 timer siden):

Tror d har med at d er moro å leke pluss en måte å få nærkontakt på uten at drt blir så fort kleint😂. Husker da jeg var ung at lekesloss med gutter jeg likte det var «spennende»😊

det kjenner jeg godt igjen.  mest spennende å være øverst og snødøpe litt, men mn måtte j litt motstand, ellers var det ikke gøy.  Og av og til ble man døpt også.  

Skrevet

Å sitte eller ligge oppå den ndre mens man døpte-  holdt på en stund for å kjenne kroppen mot sin egen...

Skrevet

Sier kanskje noe ertende idet man setter seg på og begynner å snødøpe?

• 2 uker senere...
Skrevet

Var de vanlig å dytte snø i nakken når du dynka noen? Brukte dere mye snø ? For liksom å være tett på lengst mulig ? 

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 21.23):

Kjentes kanskje ikke heller , gjennom så mange tykke lag av klær?🤪❄️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 1.35):

Om en kvinne sitter skrevs på en mann og skal snødøpe ham,  kjenner hun at det pirrer, tro - i berøring av kjønnsorganet der hun sitter?

Det pirrer i allefall å se det...

Skrevet
Dubidu skrev (På 31.1.2021 den 23.46):

Var de vanlig å dytte snø i nakken når du dynka noen? Brukte dere mye snø ? For liksom å være tett på lengst mulig ? 

Ja, snø i nakken var vanlig. Og hadde vi bryting innendørs stappet vi sokker som slang rundt ned i nakken. Helst under den høyhalsede genseren vi alle fløy med under collegegenseren da jeg var tenåring. Problemet med lekebryting inne, alle gikk jo i joggebukser og enda værre, Adidas kneppebukser som man kjente alt gjennom. Så ble man jo raskt småkåt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 1.35):

Absolutt! Å spre bena over noen på den måten, i en sånn yr situasjon var pirrende. 

Anonymkode: 1bf83...99c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Absolutt! Å spre bena over noen på den måten, i en sånn yr situasjon var pirrende. 

Kanskje enda mer om du la deg over og sptrdte beina, så venusberget liksm ble preset mot ryggen på den du døpte?

AnonymBruker
Skrevet

Noen satt  lenge oppå den andre og brukte masse snø og god tid på å dynke.

Kanskje for å få kjenne den andre lengst mulig. Andre løp rundt og prøvde å 'ta' så mange som muig. Da var det mer kort prosess- kjapt nedi, noen raske never snø rundt om kring, så opp opå beina og jakte fler. Hva var mest spennende tro?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

for meg som mann  Å se en damejeg liker. i trange jeans eller tighs, sitte oppå noen og dynke dem- da kommer også kroppens fasong tydelig fram.  Det er noe sexy med det.

Skrevet

Lurer på om jentene vet det, at de spiller litt på det hvis de dynker hverandre, og en gutt de vil gjøre inntrykk på, ser det?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis jenta jeg var avstandsforelsket i, sat og krynte en annen gutt, kunne jeg kjenne litt sjalusi---😮noen som kjenner seg igjen tro...

• 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 13.51):

Hva skjer i kvinnekroppen da? En mann kan få reisning når han kjenner seg litt småsadistisk. Blir hun våt, eller skjer noe annet i skjeden eller på annen måte - hvis hun har overtaket på en gutt eller mann?

• 2 uker senere...
Skrevet
Bente1234 skrev (På 17.1.2021 den 9.17):

En egen sitring når man kom borti hverandre og klemte seg mot hverandre mens man dynka og ble dynka, husker jeg.  Å kjenne ei jente under seg...en del ble vel dynka litt ekstra på grunn av det.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...