Gå til innhold

Vond smak i munnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har de siste dagene slitt med en vond, ekkel og råtten smak i munnen som kommer og går. Jeg trodde dette kunne skyldes mandlene, da jeg iblant opplever å få mandelstener, men smaken er ikke den samme som når disse oppstår og jeg har heller ikke funnet noen. Vil heller si smaken kommer fra nesesvelget eller halsen, da den ofte kommer når jeg snufser eller «drar» inn fra nesen. Jeg opplever også å få denne ekle smaken når jeg spiser, og det påvirker appetitten min. Er det noen som har opplevd det samme, og eventuelt vet hva dette kan være? Har prøvd å gurgle munnskyll, skylle nesen med saltvann og tungeskrape, men ingenting hjelper. Vurderer å kontakte lege dersom problemet vedvarer.

Anonymkode: 4a94d...80a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynnende bihulebetennelse mest sannsynlig. Skyll veldig godt med saltvann. Du kan kjøpe physiomer jet på apoteket. Nasonex kan også kjøpes reseptfritt. Det eneste du får av legen uten at du er dårlig er uansett nasonex og rinexin, så du kan like gjerne starte med førstnevnte og se om det har effekt. 

Hilsen noen som har hatt ekstremt mange bihulebetennelser.. 

Anonymkode: bdc77...86f

Skrevet

Jeg har hatt dette siden onsdag. Har ingen ytterligere symptomer som skulle tyde på bihulebetennelse, og sist jeg var syk (forkjølelse) var i midten av november. Ikke tett nese, sår hals, hodepine eller feber, helt frisk ellers.

Skrevet

Æsj, jeg leste tilfeldigvis om kobberforgiftning før jeg kom inn her. Du har ikke nylig drukket gløgg?

Anonymkode: 8eab9...f59

Skrevet

Jeg har slitt med noe lignende til og fra i mange år, og jeg aner fortsatt ikke hva det er. Har vært hos flere leger og spesialister, ingen aner hva det er. Når problemet er der, er det så ille til tider at jeg føler det lukter pyton av meg. Er singel og tør ikke date pga dette😔 Følger tråden..

Anonymkode: 6b373...e1d

Skrevet

Har ikke drukket gløgg heller. Men har aldri opplevd dette før, så lurer på hva det kommer av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...