Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hvordan en gutt som meg kan finne eldre damer som har lyst til å ha det litt moro. Ingenting som er bindene men bare en one night stand eller lignende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du 16 år?

Anonymkode: 0a3b4...ee2

Skrevet

Bli tørr bak øra først

Anonymkode: df1c3...f78

• Liker 1
Skrevet

Eldre er definert som begrep om mennesker mellom 60 og 74 år.

https://tidsskriftet.no/2015/03/sprakspalten/de-gamle-er-eldst-eller-bare-eldre

Om du ikke tenner på bestemor, så bør du starte med å slutte å si ‘eldre kvinner’ når du bare fantaserer om noen som er litt mer voksen og erfaren enn deg.

Kan du ikke uttrykke deg på en måte som er forståelig og tiltrekkende for kvinner du leter etter, så snubler og faller du alt over dørstokken.

Anonymkode: 96748...9b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du 16 år?

Anonymkode: 0a3b4...ee2

Ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Eldre er definert som begrep om mennesker mellom 60 og 74 år.

https://tidsskriftet.no/2015/03/sprakspalten/de-gamle-er-eldst-eller-bare-eldre

Om du ikke tenner på bestemor, så bør du starte med å slutte å si ‘eldre kvinner’ når du bare fantaserer om noen som er litt mer voksen og erfaren enn deg.

Kan du ikke uttrykke deg på en måte som er forståelig og tiltrekkende for kvinner du leter etter, så snubler og faller du alt over dørstokken.

Anonymkode: 96748...9b6

Unnskyld😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Bli tørr bak øra først

Anonymkode: df1c3...f78

Fy søren, du liker guttetiss du

Skrevet

Vel. Det kommer helt an på hva du legger i "eldre damer". I hode mitt er eldre damer de over 60, og ikke noe jeg som er 32 setter pris på å bli kalt. 

Men jeg tviler på at du finner ei voksen dame over 20 som er intr i å drive opplæring med en valp på 16. De fleste "eldre damene" er også ute etter et serriøst forhold, ikke ons og hook ups

Anonymkode: ecbbc...b0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel. Det kommer helt an på hva du legger i "eldre damer". I hode mitt er eldre damer de over 60, og ikke noe jeg som er 32 setter pris på å bli kalt. 

Men jeg tviler på at du finner ei voksen dame over 20 som er intr i å drive opplæring med en valp på 16. De fleste "eldre damene" er også ute etter et serriøst forhold, ikke ons og hook ups

Anonymkode: ecbbc...b0c

Greit, med eldre mener jeg eldre enn meg btw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...