norw Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 (endret) Jeg har gull og får varsler når noen liker meg. To asiatiske damer (da er jeg naturligvis skeptisk med en gang) som har likt meg i kveld, som begge "befinner seg" 19 km herifra. Er det en greie? De har flere profiler og velger et bestemt sted for disse profilene? La oss si at det er noen som har 5-10 asiatiske profiler og så velger de samme sted i Norge for alle profilene. Endret 27. desember 2020 av norw
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 norw skrev (1 time siden): Jeg har gull og får varsler når noen liker meg. To asiatiske damer (da er jeg naturligvis skeptisk med en gang) som har likt meg i kveld, som begge "befinner seg" 19 km herifra. Er det en greie? De har flere profiler og velger et bestemt sted for disse profilene? La oss si at det er noen som har 5-10 asiatiske profiler og så velger de samme sted i Norge for alle profilene. Det er en greie. Hos meg var det masse amerikanske menn i amerikanske forsvaret eller oljebransjen som var sånn 10-30 km unna, med modellfine bilder. Jeg matchet med dem og de skrev til meg med en gang, de var i Norge på et oppdrag og skulle være her til oppdraget var slutt. De var veldig opptatt om jeg hadde vært gift og om jeg var skilt (married, divorced). Spurte tidlig veldig spesifikt om dette. Jeg tok bildesøk på bildene og fant på samme dag 4-5 falske profiler. Det er mer av dette på Tinder nå, mye mer enn for et par år siden. Anonymkode: c69d5...75c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Det er mengder med sånne kinesiske porselensdukker på Tinder for tiden, uten at jeg helt forstår hvorfor. De liker åpenbart ikke alle profiler, ofte tar de ikke kontakt med match, og etter å ha pratet med et par av dem har de ikke vært i nærheten av å snakke om noe svindelrelatert. Anonymkode: a615b...ce9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er mengder med sånne kinesiske porselensdukker på Tinder for tiden, uten at jeg helt forstår hvorfor. De liker åpenbart ikke alle profiler, ofte tar de ikke kontakt med match, og etter å ha pratet med et par av dem har de ikke vært i nærheten av å snakke om noe svindelrelatert. Anonymkode: a615b...ce9 De bruker nok litt tid på deg, for å vinne tillit. Anonymkode: 62696...1fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå