Gå til innhold

Hodepine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk en kink i nakken i går, tidlig på dagen. Hodepinen kom snikende utover dagen. Tok blanding av paracet og ibux som ikke var til hjelp, tok en pinex forte før jeg la meg i håp om bedring.

Våknet av og på i natt med fortsatt hodepine. Når jeg sto opp var den verre enn noen gang. Var som om hele hode skulle eksplodere. Jeg sliter tidvis mye med hodepine, men aldri kjent det sånn som dette.

Tok ny runde med paracet og ibux, ringte da også legevakten for å forhøre meg om hvor mye jeg skal prøve smertelindring selv. Fikk beskjed om å komme inn om smertestillende ikke tok det på morgenen i dag.

Det tok brodden av smertene, å den intense hodepinen har ikke kommet tilbake. Men det murrer enda, tok enda to nye paracet i sta. Syns det er litt ubehagelig at såpass mye smertestillende ikke tar det, det liker jeg ikke.

Har bare slappet av på sofaen i dag. Var ekstremt trøtt i hele går, føler meg sliten.

Samtidig er det "bare" hodepine, å jeg er usikker på om det har noe hos en lege å gjøre. Redd for å mase. Tror jo det kommer fra kinken.

Andre her som har fått ganske intens hodepine av kink/vond nakke? Hva tar smertene?

Anonymkode: eade2...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ofte hodepine hvis jeg har vondt i nakken. Da jeg var ungdom sa legen at jeg var veldig anspent og det førte til hodepine. Men det gir seg når jeg tar Paracet eller Ibux.

Anonymkode: 9eb4b...f90

Skrevet

Hvordan fikk du kink? Lå du bare skeivt, eller skadet du deg?

Anonymkode: 756e6...801

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg får ofte hodepine hvis jeg har vondt i nakken. Da jeg var ungdom sa legen at jeg var veldig anspent og det førte til hodepine.

Det sa legen min også.  De trodde det den gangen.   Men senere forskning viser at det oftest er omvendt.  Migrene gir nakkesmerter. 

https://www.instagram.com/p/CEl-kiHAf07/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...