AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Jeg opplever ofte at matchene på Tinder ønsker å flytte samtalen over på Messenger, det er helt ok for meg. Så legger de meg gjerne til på FB i tillegg, også ok. Så sletter de matchen på Tinder relativt raskt, og etter en stund også FB?! Samtalen løper videre på Messenger. Hva er greia med dette? At man ikke skal se om de er pålogget på Tinder eller FB? Hva er vitsen med å legge til for så og slette...? Jeg tolker det hele som «ikke interessert likevel» – men hva er vitsen med å legge til på Facebook om man bare sletter igjen etter noen dager? Kan man ikke bare holde seg til Messenger? 🤔 Kanskje jeg som er litt rar, men jeg synes det er litt kjipt å bare bli slettet som venn imens vi egentlig har en hyggelig og fin tone i chatten... 🙈 Anonymkode: 0b6f0...5aa
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Jeg vet ikke, men har hørt forslag som at man ikke kan sende bilder på Tinder. Har personlig også opplevd at menn vil flytte samtalen fra Tinder, men henger meg ikke videre opp i det. Det er samtale innholdet som betyr noe. Det har slått meg at det kan være de ikke ønsker å få Tinder varsler opp på mobilen, om de omgåes folk. Eller at deres stedsposisjon oppdateres Anonymkode: 434aa...576
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Tipper det handler om ting som dette: -de er bare ute etter sex og ønsker en rask og problemfri retrett -de ser ned på personer som ikke forstår de ikke bra nok for forhold og ønsker ikke vennskap -de ønsker ikke vedkjenne seg kontakten -de har flere jern i ilden og ønsker ikke noe bråk fra kvinner som resonerer seg frem til det -de har noen andre i kikkerten, men bygger opp reserveløsninger i fall de ikke får det som de vil -de er alt i forhold Uansett så er det klare signaler om at noen er USERIØS. Anonymkode: f665b...05c 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Tipper det handler om ting som dette: -de er bare ute etter sex og ønsker en rask og problemfri retrett -de ser ned på personer som ikke forstår de ikke bra nok for forhold og ønsker ikke vennskap -de ønsker ikke vedkjenne seg kontakten -de har flere jern i ilden og ønsker ikke noe bråk fra kvinner som resonerer seg frem til det -de har noen andre i kikkerten, men bygger opp reserveløsninger i fall de ikke får det som de vil -de er alt i forhold Uansett så er det klare signaler om at noen er USERIØS. Anonymkode: f665b...05c Interessante kommentarer, men forstår ikke helt om de er rettet mot dem som vil holde samtalen til Tider eller forflytte til messenger? Anonymkode: 434aa...576 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 De sier ofte at de ikke er på Tinder så mye, og får bedre med seg meldinger på messenger. Hvorfor slette match ol. aner ikke. Jeg sa direkte til en fyr «for useriøst for meg». Og det ble det. Anonymkode: 4b30d...1b3 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 Jeg opplever at de seriøse forflytter til messenger, mens de som bare ønsker seg et knall har kommunikasjon via Tinder Anonymkode: 434aa...576 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 Ingen jeg har pratet med så langt har kommet med forslag om å flytte samtalen til messenger på fb. Her har alle samtaler blitt flyttet til SC. Anonymkode: 01da6...4fc 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Jeg vil heller at samtalen skal flyttes til SC enn til messenger, jeg ønsker ikke alltid at de jeg snakker med såpass tidlig skal få vite hele navnet mitt. Har opplevd flere ganger at menn som vil over til SC kommer med disse typiske unnskyldningene om at de "skal slette Tinder" eller "får ikke med meg meldingene på Tinder". Som regel har dette bare vært tull. Når de først har fått meg over på SC sletter de matchen, men de dukker gjerne opp igjen etter en stund når jeg swiper. Hva faen er poenget? Tror de ikke at vi ser rett gjennom dem? Noen ganger tror jeg menn gjør dette fordi de heller ønsker å være på SC for å få bilder (ikke nødvendigvis seksuelle), andre fordi de skal swipe videre på Tinder og vil ikke at matchen skal kunne se at de f.eks. endrer profilen sin eller at avstanden oppdateres. Anonymkode: 497cb...8c4 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 Min erfaring er at det er alltid et dårlig tegn når de vil over til messenger eller snap. De er alltid useriøse. Anonymkode: 30bb9...197 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #10 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Min erfaring er at det er alltid et dårlig tegn når de vil over til messenger eller snap. De er alltid useriøse. Anonymkode: 30bb9...197 Det er ikke nødvendigvis min erfaring. Det kommer litt an på hvor tidlig de vil over på andre medier. Dere som sier dere ikke vil gi ut fullt navn tidlig i dating; det er ikke spesielt vanskelig å finne navnet til folk hvis du har fornavn og bosted og alder... Anonymkode: 67f60...9ba 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Min erfaring er at det er alltid et dårlig tegn når de vil over til messenger eller snap. De er alltid useriøse. Anonymkode: 30bb9...197 Det er ikke alltid min erfaring. Jeg legger til på Snap, ikke fb og Messenger. Dessuten er det lett å slette og blokkere på Snap hvis de viser seg å være ubehagelige. Man får lettere et bedre inntrykk av hvem folk er på Snap, syns jeg. Anonymkode: 9bc94...b90
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg opplever at de seriøse forflytter til messenger, mens de som bare ønsker seg et knall har kommunikasjon via Tinder Anonymkode: 434aa...576 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min erfaring er at det er alltid et dårlig tegn når de vil over til messenger eller snap. De er alltid useriøse. Anonymkode: 30bb9...197 Så konklusjonen er at absolutt alle er useriøse? Eller at det er litt for lite grunnlag for å si om de er seriøs eller ikke? Opplever også selv kvinner som vil flytte samtalen til snap eller messenger, men det sier jeg viselig nei til. Anonymkode: 4b6fb...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #13 Skrevet 28. desember 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Min erfaring er at det er alltid et dårlig tegn når de vil over til messenger eller snap. De er alltid useriøse. Anonymkode: 30bb9...197 Sant. I seriøse forhold bruker man kun Tinder. Har sett en del par legge hverandre til på Facebook, og de går nesten alltid hver til sitt etterhvert. Anonymkode: 88bdb...11b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #14 Skrevet 29. desember 2020 Jeg har todelt erfaring med de som ønsker å flytte samtalen fra Tinder e.l. og til andre sosiale medier. En ville ganske kjapt flytte samtalen til Snapchat, men det viste seg å kun være for å få bilder. Han fikk kun et landskapsbilde av meg, og det var ikke godt nok 🤭 Han var ganske masete og spurte om jeg var interessert i kun sex også. Det var jeg ikke. Jeg mistet interessen for ham, og vi møttes aldri. En annen spurte om vi kunne chatte på messenger istedet. Vi hadde gode samtaler sammen, og han virket som en real og bra fyr. Det som stoppet oss var at vi bodde langt fra hverandre, og ingen av oss hadde mulighet til å flytte 🙁 Så min begrensede erfaring sier: Snapchat = useriøst og kun sex. Messenger = seriøse samtaler for å bli kjent. Anonymkode: f1258...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #15 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så min begrensede erfaring sier: Snapchat = useriøst og kun sex. Messenger = seriøse samtaler for å bli kjent. Anonymkode: f1258...3cd Støtter dette 100% Anonymkode: ce648...878 1
Gjest Fleur0 Skrevet 29. desember 2020 #16 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har todelt erfaring med de som ønsker å flytte samtalen fra Tinder e.l. og til andre sosiale medier. En ville ganske kjapt flytte samtalen til Snapchat, men det viste seg å kun være for å få bilder. Han fikk kun et landskapsbilde av meg, og det var ikke godt nok 🤭 Han var ganske masete og spurte om jeg var interessert i kun sex også. Det var jeg ikke. Jeg mistet interessen for ham, og vi møttes aldri. En annen spurte om vi kunne chatte på messenger istedet. Vi hadde gode samtaler sammen, og han virket som en real og bra fyr. Det som stoppet oss var at vi bodde langt fra hverandre, og ingen av oss hadde mulighet til å flytte 🙁 Så min begrensede erfaring sier: Snapchat = useriøst og kun sex. Messenger = seriøse samtaler for å bli kjent. Anonymkode: f1258...3cd Dette er en meget begrenset erfaring ja. Jeg har pratet med menn som har virket seriøse og useriøse, alle på SC. Legger ikke til random people på FB. Det er jeg som også har slettet hver gang, både seriøse og ikke seriøse på SC. Jeg får makk av mannfolk som vil mer for tidlig, jeg vet ikke...
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #17 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 22.54): Min erfaring er at det er alltid et dårlig tegn når de vil over til messenger eller snap. De er alltid useriøse. Anonymkode: 30bb9...197 Det er ikke min erfaring. Samboer (som jeg møtte på tinder for 3 år siden) ville flytte samtalen over til messenger og Snap, da vi begge var mer aktive der, enn tinder. Men han slettet ikke matchen på tinder, eller slettet meg som venn på Facebook da. Matchen ble bare stående som den var, helt til vi begge slettet tinder. Anonymkode: eb675...e28 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #18 Skrevet 29. desember 2020 Fleur0 skrev (10 timer siden): Dette er en meget begrenset erfaring ja. Jeg har pratet med menn som har virket seriøse og useriøse, alle på SC. Legger ikke til random people på FB. Det er jeg som også har slettet hver gang, både seriøse og ikke seriøse på SC. Jeg får makk av mannfolk som vil mer for tidlig, jeg vet ikke... Så det betyr egentlig ikke noe som helst at menn ønsker å fortsette samtalen et annet sted enn Tinder. Verken på SC eller FB. Men du behøver ikke å legge noen til som venn på FB, det er mulig å kun bruke messenger. Men det er best å bruke den plattformen man er komfortabel med. På SC er det lettere å være mer anonym og det kan være en fordel, men på FB må du ikke ha med etternavn f.eks. Og skjønner det med menn som vil mer for tidlig... De utgår. Anonymkode: f1258...3cd
Gjest Fleur0 Skrevet 29. desember 2020 #19 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og skjønner det med menn som vil mer for tidlig... De utgår. Ja! De fleste begynner forsiktig, men etterhvert kan dem begynne å involvere sine barn, viser frem hytter, eiendom og liknende. «Se hva jeg har å tilby» liksom.. får fnatt, og litt sleip som jeg er bare fjerner jeg dem uten å gi beskjed. En har jeg gitt beskjed til da han klarte å søke meg opp på FB og skrev der 😳 han gav seg ikke med det og skrev på nytt i en dating app.. når jeg truet med anmeldelse for plagsom/hensynsløs atferd gav han seg endelig. Man kan treffe på syke også.. så bare å være årvåken. Tror de som klarer å hekte meg er en god blanding. Vedkommende er veldig «på» når vi snakker, for så å ta en pause, kanskje på en dag eller to.. Jeg liker ikke mye mas, samtidig som jeg liker å bli satt pris på.. dating er komplisert 🙈
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #20 Skrevet 30. desember 2020 Fleur0 skrev (10 timer siden): Ja! De fleste begynner forsiktig, men etterhvert kan dem begynne å involvere sine barn, viser frem hytter, eiendom og liknende. «Se hva jeg har å tilby» liksom.. får fnatt, og litt sleip som jeg er bare fjerner jeg dem uten å gi beskjed. En har jeg gitt beskjed til da han klarte å søke meg opp på FB og skrev der 😳 han gav seg ikke med det og skrev på nytt i en dating app.. når jeg truet med anmeldelse for plagsom/hensynsløs atferd gav han seg endelig. Man kan treffe på syke også.. så bare å være årvåken. Tror de som klarer å hekte meg er en god blanding. Vedkommende er veldig «på» når vi snakker, for så å ta en pause, kanskje på en dag eller to.. Jeg liker ikke mye mas, samtidig som jeg liker å bli satt pris på.. dating er komplisert 🙈 Oj, det høres skummelt ut med han som sporet deg opp på både FB og en annen dating-app, lurt å være årvåken ja. Bra du fikk han til å gi seg. Anonymkode: f1258...3cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå