Gå til innhold

Tinder-regler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på Tinder, og får en del matcher. Lurer litt på hva som er greit å gjøre når man snakker med mange? Jeg skriver ikke med alle matchene mine, men det er flere som virker interessante. Og noen av de vil naturlig nok møtes. Er det innafor å møte mange samtidig, eller bør jeg møte en og en for å finne ut om han er noe for meg, før jeg går videre til neste? Har liksom ikke tenkt helt over dette, for forventet ikke å få så mange matcher egentlig, og i alle fall ikke flere som vil møtes, så jeg klarer ikke helt å føle meg frem til hva som er riktig heller. 

Anonymkode: 4bd71...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør hva du selv vil. Problemet med å « date en av gangen» er om du blir dumpet av den du «valgte», så er det ikke sikkert du du «la på is» er interessert i å treffes. Så jeg ville møtt alle som virker interessante, og så sett det an. Man skylder ikke folk noe som helst før man ev. har avtalt forpliktelse.

Anonymkode: 90059...b96

• Liker 3
Skrevet

Kun din apetitt som setter grenser

Anonymkode: ee703...769

Skrevet

Møt de du synes virker hyggelige og ta det derfra. Mange lukes jo ut etter første møte uansett.
Men møtes man flere ganger synes jeg man kan holde seg til en.

Anonymkode: 58aec...bb8

Skrevet

Bør i hvert fall ikke treffe mange mtp corona, med mindre man holder god avstand (hva slags dating blir det?). Må regne med at dersom du treffer flere parallelt, så mister du de som får vite om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møt de du synes virker hyggelige og ta det derfra. Mange lukes jo ut etter første møte uansett.
Men møtes man flere ganger synes jeg man kan holde seg til en.

Anonymkode: 58aec...bb8

Egentlig en grei regel. 

Angående korona og sånn, så er det ikke snakk om å møte MANGE, men kanskje møte to eller tre stk til en første date. Tar det utendørs slik som samfunnet er nå.

Anonymkode: 4bd71...e4f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...