Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline

Flott at datamaskinen din er fikset. Da får vi vel se litt mer til deg framover. Ha en riktig flott dag Tommeline. Nå drar jeg til svømmehallen. Jeg prøver og bli både sunn og sporty for tiden :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med hyttetur! Det kunne jeg tenke meg snart også... hvis det blir noe mer snø i år da...

Ha en fin dag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Hannen, blir her litt mer nå :tommel:

Synseren og cons: Ja, hyttetur er alltid bra!

Har tenkt meg ut på tur nå! Må være litt sprek :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dataen din er frisk igjen...min er nok helt tapt...men jeg kommer igjen - det lover jeg! ;)

Håper ellers at jul og nyttår gikk rolig og koselig for seg, og at 2006 blir et kjempefint år for deg og dine!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med kræsjet datamaskin da, TT! :tristbla:

Har byttet undertøy jeg fikk av manne min i dag. Han hadde kjøpt truse i størrelse 44-46 , og jeg bruker vel sånn 38-40. Så en sånn oversikt i Aftenposten like før jul st det verste mannen kunne gjøre var å kjøpe for liten bh og for stor truse.... :ler: Fikk byttet i rettere størrelse, og i tillegg kjøpt meg to gensre på salg. For 150 kr til sammen :tommel:.

Nå har jeg nettop bakt foccacia, får besøk av svoger med damen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

:ler: Det er ikke så greit for mannfolkene å kjøpe riktig størrelse i undertøy. Her gjorde vi det veldig enkelt før jul. Jeg kjøpte gavene som var fra mannen min og til meg :sjarmor:. Det passet både meg og mannen min helt utmerket. Mannen min kan ikke fordra og gå i butikker mens jeg synes det er moro. I tillegg fikk jeg noe som jeg både ønsket meg og som passet :ler:.

God helg Tommeline :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Typisk mannfolk å kjøpa feil str i undertøy då... :ler: Nytter ik å se på dama bak kassen og si "eh... omtrens samme str som deg kanskje...?" :grine2: Men du hadde jo flaks som fikk så bra tilbud på salget då... ik så dumt at d ik er godt for noe.. ;)

Må ha ei kjempe flott helg då! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Ikke alltid så lett for de stakkars mennene å handle kvinne undertøy? Men det er tanken som teller :ler: . Tenker mannen husker størrelsen din fra nå av.

Heldigvis er sambissen drillet på hvilke størrelser jeg bruker. Det er jo koselig å få en gave i ny og ne.

Ha en god helg tommeline!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en bra helg ja, Hannen, Spidergirl, Escada og Synseren! :smilbla:

Til mannen min sitt forsvar så hadde han visst sagt at jeg brukte størrelse small til medium (small hadde i de aller fleste tilfeller blitt for lite da...), og da er det jo litt underlig av damen i butikken og finne fram til størrelsen hun gjorde... men men... :ler:

Størrelser er forresten ikke så lett syns jeg, det er jo så stor forskjell på hva størrelsene betyr i forskjellige butikker...

Har hatt en rolig helg sammen med mannen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cons skrev:
Ha en fin mandagskveld med passende truser og det hele!  ;)

:klem:

:ler: Joda, mandagskvelden var fin!

Vi har begynt å øve til nm med korpset. Alltid kjekt, for da er det vanskelige stykker, og folk er giret på å konsentrere seg og øve. Å reise til nm en helg er jo også noe å se fram til! :-D

Skal komme snø i dag. Håper værvarselet slår til. Har gjort en avtale med en venninne om litt skitrening i lysløypene her, men i forige uke smeltet/regnet så mye av snøen vekk... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Så gøy med NM. Husker vi kom på andre plass i Grieghallen i NM. Vi var i 2. divisjon da. Jeg hadde solo og begynte faktisk en sang. Spennende. Det hadde jeg aldri turt nå.

Blir mye øving på deg fremover da tenker jeg.

Ha en fin uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok i vei, Seroxata! ;)

Synseren: Spennende med NM ja! :-D

Har vært i Trondheim så lenge jeg har vært med på det. Holder lenge for meg å få til notene som jeg spiller sammen med andre, så ingen solo på meg.

Ser ut som det har tenkt å snø masse i dag! :smilbla: Vært ute og kostet trammen, var kommet et par centimeter allerede.

Vil på ski!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline
  tommeline skrev:
Ser ut som det har tenkt å snø masse i dag! :smilbla: Vært ute og kostet trammen, var kommet et par centimeter allerede.

Vil på ski!

Her har det kommet masse snø det siste døgnet og mer er visst på veg :sur:. Her holder det nok ikke å bare koste trappen. Her må det skikkelig snøskuffer og god tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren
  tommeline skrev:
Snok i vei, Seroxata;)

Synseren: Spennende med NM ja! :-D

Har vært i Trondheim så lenge jeg har vært med på det. Holder lenge for meg å få til notene som jeg spiller sammen med andre, så ingen solo på meg.

Vil på ski!

Var sikkert ikke NM vi var med i. Men en form for konkurranse var det iallefall.

Håper du har en fin uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannen: I dag holdt det ikke med kost her heller. Har måkt snø til den store gullmedaljen nå. Sikkert 20 cm snø... ;) Men heldigvis lett puddersnø...

Synseren: Ja, det finnes jo ulike konkurranser å være med på.

Har vært på Lillestrøm i dag. Har tenkt å ta praktisk pedagogisk seminar til høsten, så tenkte jeg skulle finne litt ut. Ble litt klokere, men det er jo dessverre ikke alltid de som står på stand har veldig peiling. :sjenert: Spesielt ikke på sånne tilleggsutdanninger... det er jo stort sett nåværende studenter som står på stand.

Men traff en av mine tidligere lærere fra året på folkehøyskole, og det var jo hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på å ta praktisk pedagogikk jeg også faktisk..veldig greit å ha. Kan tenke meg at det å undervise kan bli en fin jobb for meg når jeg blir litt eldre og har behov for lengre ferier og faste rutiner.. ;) Men mulig jeg tar det på deltid.. er jo litt skolelei, og klar for å tjene penger!

Er dette noe du tar for å kunne undervise eller? regner med det blir på vgs-nivå isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...