Gjest Madeline Skrevet 22. desember 2005 #481 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg er innom for å ønske deg en riktig god jul og et flott nytt år . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. desember 2005 #482 Del Skrevet 22. desember 2005 Ønsker deg en flott jul, Tommeline! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. desember 2005 #483 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg en riktig så god jul!! Håper du koser deg med familie og venner, og nyter fridagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. desember 2005 #484 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul til deg og dine, Tommeline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. desember 2005 #485 Del Skrevet 26. desember 2005 Ønsker deg en flott romjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #486 Del Skrevet 28. desember 2005 Bare en liten tur innom her. Ønsker mine dagboklesere en fortsatt god jul og et strålende nytt år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 29. desember 2005 #487 Del Skrevet 29. desember 2005 Fortsatt GOD JUL og GODT NYTT ÅR! - Ønskes til deg tommeline!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 31. desember 2005 #488 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nyttår!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. januar 2006 #489 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. januar 2006 #490 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Riktig godt nytt år, Tommeline! Alle de beste ønsker for deg og dine! Endret 2. januar 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #491 Del Skrevet 2. januar 2006 Takk for masse koselige jule- og nyttårshilsener her . Tilbake fra julefeiring i Bergen. Var koselig julaften hos svigers med begge familiene. Mannen min hadde gått amokk i butikken da han skulle kjøpe presang til meg... Fikk både veske, undertøy, parfyme og cd. Veldig gøy! Resten av uken har gått med til å treffe venner og familie. Koselig! Nyttårsaften ble feiret ganske rolig hos en kompis av mannen min. Vi skulle jo kjøre langt dagen etter, så det ble ikke sånn veldig seint. Kom hjem til kaldt hus... brrr.. og mye nysnø. Var jo vinterkaldt i Bergen, men ingne snø. Må si jeg liker snø om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. januar 2006 #492 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nytt år! Høres ut som du har koset deg i julen ja.. det fortjente du! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 2. januar 2006 #493 Del Skrevet 2. januar 2006 Kjekt å ha deg tilbake tommeline!! Høres ut som dere har hatt en fin julefeiring. Vi hadde også fin julefeiring hos svigerforeldrene mine. Idag skal du vel på korpsøvelse, misunner deg litt kanskje jeg begynner i et voksenkorps selv etterhvert, får se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #494 Del Skrevet 3. januar 2006 cons: takk for det! Koste meg ja!! Synseren: Syns det var en god ide å begynne i korps der du bor! Skulle på korpsøvelse i går, men da jeg kom dit var det ingen der. Så begynner nok ikke før neste uke (men det hadde jo ikke jeg fått med meg ). Kaldt kaldt kaldt... -15 grader. Brr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #495 Del Skrevet 4. januar 2006 Henter meg selv opp til side 1 igjen.... Skal ut nå, så blir ikke tid til noe skriving her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. januar 2006 #496 Del Skrevet 5. januar 2006 Heisann! Hørtes jo ut som om du har kost deg i jula/nyttåret då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 5. januar 2006 #497 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei og hå håper du har det bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 6. januar 2006 #498 Del Skrevet 6. januar 2006 God helg tommeline!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. januar 2006 #499 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei Har det nye året vært godt så langt? Ha en god søndag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #500 Del Skrevet 11. januar 2006 Escada, Synseren og Ithaca (gratulerer med nytt nick, regner med at jeg kan kjenne deg igjen på den søte kaninen ) Har hatt datatrøbbel så har ikke vært her inne på en stund. Men nå har min kjære mann ordnet opp, så da blir alt så mye bedre Ikke mye nytt her i gården. Skal sette igang med jobbsøking for fullt nå. Spennende saker! Var på hyttetur i Rondane i helgen. Såååå utrolig fint! Men kaldt! Ble litt skigåing, og mye kos innendørs! Akkurat slik det skal være! Har en ambisjon om å få gått mer på ski, men nå regner jammen all snøen bort Skal ta meg en tur i dagbøkene deres etterhver, har jo ikke vært noe flink å skrive i dem i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå