Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Riktig godt nytt år, Tommeline!

Alle de beste ønsker for deg og dine! :hjerte:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse koselige jule- og nyttårshilsener her :klem: .

Tilbake fra julefeiring i Bergen. Var koselig julaften hos svigers med begge familiene. Mannen min hadde gått amokk i butikken da han skulle kjøpe presang til meg... :sjarmor: Fikk både veske, undertøy, parfyme og cd. Veldig gøy!

Resten av uken har gått med til å treffe venner og familie. Koselig!

Nyttårsaften ble feiret ganske rolig hos en kompis av mannen min. Vi skulle jo kjøre langt dagen etter, så det ble ikke sånn veldig seint.

Kom hjem til kaldt hus... brrr.. og mye nysnø. Var jo vinterkaldt i Bergen, men ingne snø. Må si jeg liker snø om vinteren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Kjekt å ha deg tilbake tommeline!! Høres ut som dere har hatt en fin julefeiring. Vi hadde også fin julefeiring hos svigerforeldrene mine.

Idag skal du vel på korpsøvelse, misunner deg litt kanskje jeg begynner i et voksenkorps selv etterhvert, får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cons: takk for det! Koste meg ja!! :smilbla:

Synseren: Syns det var en god ide å begynne i korps der du bor! :) Skulle på korpsøvelse i går, men da jeg kom dit var det ingen der. Så begynner nok ikke før neste uke (men det hadde jo ikke jeg fått med meg :ler: ).

Kaldt kaldt kaldt... -15 grader. Brr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter meg selv opp til side 1 igjen....

Skal ut nå, så blir ikke tid til noe skriving her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Escada, Synseren og Ithaca (gratulerer med nytt nick, regner med at jeg kan kjenne deg igjen på den søte kaninen ;) )

Har hatt datatrøbbel så har ikke vært her inne på en stund. Men nå har min kjære mann ordnet opp, så da blir alt så mye bedre :tommel:

Ikke mye nytt her i gården. Skal sette igang med jobbsøking for fullt nå. Spennende saker!

Var på hyttetur i Rondane i helgen. Såååå utrolig fint! Men kaldt! Ble litt skigåing, og mye kos innendørs! Akkurat slik det skal være! Har en ambisjon om å få gått mer på ski, men nå regner jammen all snøen bort :sur:

Skal ta meg en tur i dagbøkene deres etterhver, har jo ikke vært noe flink å skrive i dem i det siste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...