Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline

Trist at du ikke har hatt det så bra på jobben. Prøv og slappe av og nyte jula og så kan du se etter noe annet etter nyttår.

Håper alt ordner seg for deg :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så masse hyggelige støttehilsner det var her :smilbla: Takk til dere! :klem:, cons, Synseren, Leanora, Spidergirl og Hannen!

Det ordner seg nok, ja! Det er jeg sikker på!

Nå har jeg vært og bestillt nytt pass. Byttet jo etternavn da jeg giftet meg, og nå har vi planer om en London-tur på nyåret, så da gjelder det å ha sånt i orden. Men jammen koster det skjorta med nytt pass! Ble ca 1000 med passbilder :overrasket: . Så da er det bare å reise mye sånn at det blir valuta for pengene... ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Ja det er heilt sykt kor mykje eit pass koste. Eg var så uheldig når eg sku te York at eg ikkje fant passet mitt. Eg måtte ut med 990 kr for eit nødpass. Dette passet kan du selvfølgelig ikkje beholda så når eg sku te Syden no så måtte eg ut med nye 990 kr for eit vanlig pass. Sykt system :frustrert:

Eg var innom London no sist å d var så gøy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Det var dyrt for et nytt pass :overrasket: . Men, men vi må vel bare godta det...

Så positivt med London tur, heldige dere!!

Håper du får en god natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet navn begge to da vi giftet oss, men da vi var og skulle få nye pass, så trengte vi kun stempel med de nye navnene i. Dette fordi passene våre var håndskrevne og ikke maskinskrevne. Så vi var maks heldig :sjenert:

Men nå har du vel pass i maaange år framover, og en Londontur er jo ikke det verste å se frem til :danse:

Gooood helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet navn begge to da vi giftet oss, men da vi var og skulle få nye pass, så trengte vi kun stempel med de nye navnene i. Dette fordi passene våre var håndskrevne og ikke maskinskrevne. Så vi var maks heldig :sjenert:

Slik gjorde de med mitt pass i sommer også! Så de kan nok fortsatt gjøre det slik, med mindre du har det nye passet som kom i oktober i år! Helt gratis var det jo også! ;)

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde såpass nytt pass at jeg ikke kunne gjøre som dere, Leanora og cons! :tristbla: Kunne reist rundt med vielsesattesten. Men vil ikke risikere noe tull og misforståleser i passkontrollen.

Jepp, Londontur skal bli bra, Synseren og Spidergirl. Men nå må det visst utsettes litt. De vi skal besøke hadde mange oppbookede helger,og det har vi og. Men vi finner nok et tidspunkt.

Har vært en fn helg! Var på fest i går. Kjente bare 2 av 40 som skulle dit, så var litt skeptisk. men det ble morsomt! Kjekt å treffe nye folk også! Og formen var heldigvis fin i dag :tommel:

Flere julepresanger ble ordnet i går også. Nå er bror og svoger klar også. Nå mangler bare en liten presang til foreldrene mine. Lurer på cd med Sissel Kyrkjebø, syns det høres fint ut på reklamen. Og det passer til dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommeline :)

Håper du finner en jobb du liker bedre. Ikke moro når man ikke trives. Håper det går bra med deg og at du får slappet masse av selv om det er hektisk nå før jul.

Skal du reise bort i jula, eller feirer du hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så trist det ikke ordnet seg med jobben :klem:

Men det ordner seg til slutt! :) Det er jeg levende bevis på!

Vil ønske deg en riktig GOD JUL!!!

Stoooooooooooooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommeline :)

Ville bare tipse om at vi har en lesesirkel på gang i Bokhjørnet, i tilfelle du har lyst til å være med. Dersom noen andre her har lyst til å være med, er dere også velkomne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselige hilsner Spidergirl, cons, Ciara, Isola og Synseren!

Kanskje var boksirkel en ide ja...

Gleder meg til fredag, da reiser vil til Bergen for å feire jul! :hoppe: Blir julaften hos mannens foreldre, men mine kommer jo også dit, så det blir bra.

Nå skal jeg få sendt unna noen julekort. Håper de kommer fram til jul, var litt seint ute i år. Jaja, tanken som teller... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

God tur til Bergen!! Blir sikkert kjekt å feire jul med både foreldre og svigerforeldre. Heldige dere som har fått til en sånn fin ordning.

Håper du har det fint!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Hannen og Synseren! :smilbla:

Håper bare på sånn noenlunde vær, sånn at det ikke blir kolonnekjøring/stengte veger ol.

I går skrev jeg eeeenda flere julekort. Har skrevet 17 til sammen nå, mulig jeg skriver tre til. Blir mye det samme i de...

Nå skal jeg lage brente mandler. Lager noen i helgen, men de ble litt mislykkede. Og siden de skal gis i presang, føler jeg de må være litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er fornøyd med meg selv, Escada ;)

God torsdag til deg og, Synseren!

Nå skal jeg snart dra inn til Oslo. Ordne de siste julegavene, og besøke mormor. Blir sikkert koselig! Skal overlevere julegaver. Hun får ett glass med brente mandler hvert år, så jeg har fått beskjed om at hun ønsket seg det i år og. I tillegg blir det bryllupsbilde, til å pynte opp i familiebildesamlingen hennes :ler: . Og i ettermiddag skal jeg treffe noen venninner.

Det tegner til å bli en bra dag! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...