Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. desember 2005 #441 Del Skrevet 2. desember 2005 Åå kan du bake til meg og? Er ei elendig husmor Ja eg begynne å slita ut no, men det blir no mykje innetid uansett pågrunn av eksamenane Håper du får ei fin helg sjølv om du er mannelaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. desember 2005 #442 Del Skrevet 3. desember 2005 Berlinerkranser er de beste julekakene som finnes! Jeg har elsket dem helt fra jeg var liten, bestemoren min pleide å bake mange og sende med foreldrene mine og meg Har laget dem noen ganger selv, men synes det er litt vanskelig noen ganger. Kommer liksom så an på hvor vellykket deigen blir, noen ganger blir den litt løs og glatt slik at kransene er vanskelige å forme. Men nå er ikke jeg noen super-baker, har ikke det helt store matlagingstalentet Håper du har en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #443 Del Skrevet 3. desember 2005 God helg Spidergirl og Ciara! Kom ikke så langt med bakingen som jeg hadde tenkt. Bakte kake til en venninne jeg skal i bursdagsbesøk til i stedenfor. Gaven er nemlig kakefat og kakespade. Og da må man jo ha en kake på kakefatet... Dessuten brukte jeg så lang tid på å handle. ikke bare bare å finne et fint kakefat som samtidig ikke koster allverden. Men fant da et til slutt. Men jeg har laget krumkakerøre, den skal få stå å svelle til i morgen. Nå er det på tide å stæsje seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 3. desember 2005 #444 Del Skrevet 3. desember 2005 Snill du som baker krumkaker til foreldre og svigerforeldre. Synes det ser så vanskelig ut å lage krumkaker de er så tynne lissom. Men øvelse gjør mester, er det ikke det de sier. Skal se at jeg også prøver meg en gang, men det blir ikke i år. Er det eget krumkakejern? De stekes vel ikke i ovnen? Håper det var en hyggelig bursdag. Alltid kjekt å stæsje seg opp til slike anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #445 Del Skrevet 4. desember 2005 Snill du som baker krumkaker til foreldre og svigerforeldre. Synes det ser så vanskelig ut å lage krumkaker de er så tynne lissom. Men øvelse gjør mester, er det ikke det de sier. Skal se at jeg også prøver meg en gang, men det blir ikke i år. Er det eget krumkakejern? De stekes vel ikke i ovnen? Håper det var en hyggelig bursdag. Alltid kjekt å stæsje seg opp til slike anledninger. ← Eget krumkakejern ja. Fikk det til jul i fjor. Koselig bursdagsfeiring også. Nå sitter jeg og blir litt mer edru før jeg legger meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. desember 2005 #446 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvordan er formen etter bursdagen i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. desember 2005 #447 Del Skrevet 4. desember 2005 Innom med en Håper du får en fin uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #448 Del Skrevet 6. desember 2005 Formen den var bra den, Hannen til deg og, Isloa! Var en fin helg, selv om mannen min var bortreist. Men desto kjekkere når han kommer hjem . Og det var koselig i bursdag! Utrolig god mat, og god stemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #449 Del Skrevet 7. desember 2005 Nå snør det skikkelig mye her! Julestemning! Passer egentlig veldig bra, for på lørdag får jeg besøk av noen venninner. og vi skal på julemarked, og hadde tenkt å lage litt julestemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. desember 2005 #450 Del Skrevet 7. desember 2005 Prøvde å sende mail til deg nå..du får si fra om det funket eller ikke... Kos deg med julestemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #451 Del Skrevet 7. desember 2005 Funket det, cons! Jeg kommer nok ikke til å være så mye her på kg-guiden fremover. Sender derfor en jule- til dere dagbokleserne mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. desember 2005 #452 Del Skrevet 7. desember 2005 Takk for juleklem.. Her får du en igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. desember 2005 #453 Del Skrevet 7. desember 2005 Innom med en juleklem jeg også! Men du må da ikke bli helt borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. desember 2005 #454 Del Skrevet 7. desember 2005 En til deg også. Hvis du ikke har tenkt deg innom framover mot jul så vil jeg ønske deg en riktig god jul . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 8. desember 2005 #455 Del Skrevet 8. desember 2005 Siden du ikke skal være her så mye framover, vil jeg ønske deg en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #456 Del Skrevet 14. desember 2005 Escada, ~Tone~, Hannen og Synseren Tilbake her inne en tur. Det ble litt mye på jobb, så jeg har tatt permisjon. Har tenkt å se meg om etter andre ting. Men først skal jeg ta det rolig frem til jul og kose meg! Har vært en litt tung periode, men det blir nok bra Av og til må man bare stoppe litt opp og trekke pusten litt ekstra... Skal prøve å være litt mer her inne. Er jo så koselig her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. desember 2005 #457 Del Skrevet 14. desember 2005 Håper det går bra med deg vennen! Må bare komme til oss for trøst og oppmuntring når du trenger det vet du! Fint å ha en slik ekstra-vennekrets på kg! Ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 14. desember 2005 #458 Del Skrevet 14. desember 2005 Kjekt å ha deg tilbake tommeline . Håper alt går bra og at du finner en ny jobb som du vil trives bedre i . Av og til er det greit med miljøskifte hvis en ikke trives der en er. Kjekt at du vil bruke tid her på KG, er enig med deg i at det er koselig her . Ha en god natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 15. desember 2005 #459 Del Skrevet 15. desember 2005 Heia Lenge siden jeg har vært her nå, men nå er jeg hedligvis ferdig med eksamene og kan bruke tida på andre ting Trist å lese at du ikke har det så bra på jobben din Blir iallefall godt for deg tror jeg å roe litt ned fram mot jul og dermed få en ekstra giv til å søke nye jobber. Blir ei spennende tid Håper du får en bedre dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 15. desember 2005 #460 Del Skrevet 15. desember 2005 Bra at du bare skal slappe av no fram mot jul førjulstida skal nytes veit du. Du må ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå