Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Jeg er mer hektet på Harry Potter enn Ringenes Herre. Har sett filmene om R.H, og de er storslagne!

Jeg jobber som konsulent. Savner av og til studietilværelsen, men akkurat tiden nå før jul savner jeg ikke  (eksamenstid). Men feriene er bedre når man jobber  ;) .

Ja, jeg har jo prøvd begge deler, både jobbe og studere. Og tida før jul og på våren er noe herk altså. Men ellers så er jo dagene mye friere enn jobb. Så de har hver sine pos og neg ting. Og drit å gå på skole og ikke få feriepenger og slikt.... :sjenert:

Håper du har det kos på jobb i adventstida :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline
Kaaaldt i dag! Skal jammen fyre i ovnen nå! :smilbla:

Men først skal jeg handle middag, må bare finne på noe først.... :forvirret:

Her har vi fyrt i hele dag så det er godt og varmt inne. Ute derimot er det -10 veldig kalde grader *brrrr*.

Angående middag, så er det lurt å sette opp middagsliste for en uke av gangen og kjøpe inn alt du trenger til disse middagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags konsulent er du? Jeg skjønner at du ikke ønsker å si hvor du jobber, men innen hvilket felt? Hvis du vil svare på det da :)

Blir forresten glad av å se på avataren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikkje sant det er kaldt snøen daler jo nedover landet :)

Veldig kaldt, men det hjalp med fyring i peisen. Da ble det i alle fall godt og varmt inne... ;)

Angående middag, så er det lurt å sette opp middagsliste for en uke av gangen og kjøpe inn alt du trenger til disse middagene.

Ja, det er jo lurt. Men jeg er ikke så organisert av meg... :ler:

Blir forresten glad av å se på avataren din :)

Så bra! :smilbla:

Legge meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Fryse du for tida el? Då er d jammen godt med godt ovn.. ;) Skal skifte ut min... har bare en gammel kamin som bruker så laaaaaange tid før den i d heile tatt blir varm atte.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryse du for tida el? Då er d jammen godt med godt ovn.. ;)  Skal skifte ut min... har bare en gammel kamin som bruker så laaaaaange tid før den i d heile tatt blir varm atte.. :sjenert:

Kaldt hvis vi ikke fyrer i ovnen i alle fall... Men nå skal det visst bli litt mildere, og snø :hoppe: Snø og 1.desember passer jo veldig bra!

Er bare innom og ønsker deg natta :klem:

(klokka er jo 21  :sjenert: )

God natt til deg og! Håper virkelig at du får mer overskudd etterhvert! :klem:

Nå har jeg og mannen sett The Aviator på dvd. Ble egentlig litt skuffet, syns den var litt langdryg. Men fasinerende historie, og syns Leonardo diCaprio var veldig bra i den. Er normalt ikke veldig begeistret for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dag kom det snø så det holdt!!! Laaange køer og bilkaos er resultatet... :sprettoy: Men sånn er det vel bare å bo i et vinterland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Her har det bare kommet noen få cm. Akkurat nok til at det er pent og hvitt her og akkurat lite nok til at vi slipper kaos.

Ha en riktig fin 1. desember :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

All den snøen vi hadde er forsvunnet. Synes det er litt trist jeg...

Men selvfølgelig ikke kjekt når den lager kaos som hos dere. Men vi må nok bare finne oss i det, det er et vinterland som du sier.

Ha det fint :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg Hanne, Seroxata og Synseren! :klem:

Så var det fredag igjen :hoppe: Mannen min skal nok en gang bort denne helgen. I kveld skal jeg bare slappe av foran tven, men i morgen har jeg tenkt å få bakt krumkaker og berlinerkranser :sikle: Har lovet å bake krumkaker til både mine foreldre og svigers, så det kommer nok til å ta litt tid...

Koselig med adventstid! Julekalender både i heimen og på tv :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Har lovet å bake krumkaker til både mine foreldre og svigers, så det kommer nok til å ta litt tid...

Steking av krumkaker synes jeg er en utrolig kjedelig og langtekkelig jobb. Derfor blir det ikke krumkaker her i år, men det blir mer enn nok kaker likevel. Lykke til med kakebakingen og så får du ha en riktig flott helg :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steking av krumkaker synes jeg er en utrolig kjedelig og langtekkelig jobb. Derfor blir det ikke krumkaker her i år, men det blir mer enn nok kaker likevel. Lykke til med kakebakingen og så får du ha en riktig flott helg :klem:.

Ja, det kan bli litt langtekkelig. Men med julemusikk i bakgrunnen, og kanskje litt sudoku ved siden av går det nok bra ;) .

God helg til deg og, Escada!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...