Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

:vinke: Escada, Teddy Toria, Synseren og Leanora!

20-sidersfesten over, siden det blir side 21 nå. Men alltid lov å feste i dagboken min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjelder å finne noe å feire ja! :ler::hoppe:

:klem: til dere, Hannen, cons og Toria!

Får besøk av en venninne i dag. Hun flyttet herfra for et år siden, og jeg har knapt sett henne siden da, så det blir koselig! :tommel: Er så dårlig til å holde kontakt med folk, så det er bra man kan benytte anledningen til å treffes når den kommer.

Tåkete og kaldt ute! Måtte finne fram en ekstra ovn i dag fant jeg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin torsdag! :vinke:

Er vått, rått, kaldt og tåkete her også...om det er noen trøst!

Ja, det er faktisk en trøst å ikke være alene i verden med surt og kaldt høstvær... vil helst ikke høre om noen som slanger seg på en solfyllt strand med 30 grader +. :ler: Da blir jeg bare veldig misunnelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kos er det jo inne og når det er bitende kaldt og mørkt ute og varmt inne med levende lys :Nikke: Men jeg sier ikke nei takk til ei sydenstrand heller da :tommelsmil:

Håper du har en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Med møkkavær ute, er det koselig med innekos. Fyr i ovnen, levende lys, en god bok og en kopp med varm drikke er ikke å forakte. Det gjelder å innrette seg etter forholdene.

Ha en riktig god kveld :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hannen, Isosla og Spidergirl! En :klem: til dere og!

Det snør det snør tiddelibom...

Jeg vil ut og så søndagstur!

I går hadde vi skikkelig kosedag i Oslo, jeg og mannen min. Gikk på kafe, handlet litt klær og så Harry Potter på kino. Føler det er lenge siden vi har hatt en lørdag vi bare har kost oss sånn.

Filmen var veldig bra! Men ettersom jeg har lest bøkene, blir det jo sånn at det er mye som er kuttet ut. Men sånn er det vel alltid når det er en film som bygger på en bok... var i alle fall godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her snør det også. Kjempekoselig :). Jeg får helt julestemning :nisse:.

Jeg og får julestemning. Og koselig å gå ute og se at folk har hengt opp julestjerner og sånne julelysestaker :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestemning her i huset også..det første lyset på adventstaken er tent og greier.

Snødde litt her i natt også, så da gikk vi ut på jobben for å få litt julesteming.. ;)

Ha en fin første søndag i advent! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Vi kan få snø vi også ifølge met.no :sjarmor:. Da kommer sikkert jeg også i julestemning :nisse:.

Hørtes ut som dere hadde en fin lørdag i Oslo.

Ha en fin kveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere har hatt en fin helg dere og; cons, Synseren og Escada!

Fint med julestemning... men jeg får så veeeeeldig lyst på juleferie med EN gang! :nisseblunk: Må vente litt med det ja...

Så som sagt Harry Potter på kino på lørdag. I går fant jeg ut at jeg måtte lese den boken igjen, syns nemlig de hadde utelatt litt for mye i filmen... :ler: Mannen syns jeg er litt Harry Potter-tussete... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå for en koselig lørdag dere hadde :hjerte:

Jeg må innrømme en ting: Jeg har ikke lest ei harry potter bok og ikke sett en film. Men jeg skjønner jo at i likhet med den og Ringenes Herre, så har jeg noe å gjøre :rodme:

Når tar du juleferie da? Og kan jeg spørre hva du driver med? Jobb, studier... :sjenert:

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå for en koselig lørdag dere hadde :hjerte:

Jeg må innrømme en ting: Jeg har ikke lest ei harry potter bok og ikke sett en film. Men jeg skjønner jo at i likhet med den og Ringenes Herre, så har jeg noe å gjøre  :rodme:

Når tar du juleferie da? Og kan jeg spørre hva du driver med? Jobb, studier... :sjenert:

Ha en strålende dag :klem:

Jeg er mer hektet på Harry Potter enn Ringenes Herre. Har sett filmene om R.H, og de er storslagne!

Jeg jobber som konsulent. Savner av og til studietilværelsen, men akkurat tiden nå før jul savner jeg ikke (eksamenstid). Men feriene er bedre når man jobber ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...