Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Får håpe du snart har tatt alle musene.

Håper jeg og...

Har vært en bra helg, Synseren!

Nå er mannen min på danmarksbåten. Han er på rølpetur med en del kollegaer... :ler:

Jeg har prøvd å begynne å lime bilder fra bryllupet. Stor utvelgesesjobb av bilder, kan jo ikke drive og lime alle bildene vi har fremkalt... albumet er dessuten ikke så veldig stort, fant ut det var bere med et mindre med bare de beste bildene.

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Kjekt å lima inn bilder då.. ;) Koss album har du kjøpt deg foresten? (utseende å sånn...?) Håpe du har en fin søndag og at dagen imorra blir så bra som mandager kan bli.. :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: cons og Escada!

Nå er jeg lei av bildeliming for i dag. Og jeg har ikke kommet lenger enn til like før vielsen... :ler: Men vi hadde jo to dager da, så det er en del bilder fra fredagskvelden også!

Albumet er med spiralkant og et slags rødt stofflignende stoff. Og så er det "hull" på framsiden, sånn at vi titter ut fra første side (hvis det var forståelig forklart). Og så er det svarte sider inni.

En til mus... :sur::sinna: Nå må det snart være nok! Men det er vel fordi det har blitt kaldere de siste dagene, og da kommer de inn. Men vi har liksom ikke invitert de inn da.. :sjenert:

Har sett Harry Potter 3 på dvd nå, så nå er jeg klar for fireren på kino til uken :hoppe: Syns Harry Potter er helt topp, både bøkene og filmene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

:klem: takk vennen!

Det var Harry potter feber i London :)

Gratulerer med 20 sider det må eg sei det er slett ikkje verst. Ei som har vært på Kg mens eg har vært vekk ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er da ikke seint ute, cons... her feirer vi til vi er ferdige med side 20 :ler::perebrus: :perebrus: :perebrus:

Takk, Hannen! :smilbla:

Ja, Spidergirl, man blir fort sittende på KG... :sjenert:

Har kommet litt snø her i natt. Lyser fint opp, samtidig som det ikke er behov for snømåking enda... ;)

Snakket med mannen min i dag. Han var litt fyllesyk tror jeg... :ler: Sånn kan det gå når man er på danskebåttur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Snakket med mannen min i dag. Han var litt fyllesyk tror jeg...  :ler: Sånn kan det gå når man er på danskebåttur...

Han har tydeligvis hatt en fin tur ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Bra mannen hadde en fin helg på danskebåten då... :sjarmor: Du får foran opp med paracet og vann.. har sjøl ært fyllesjuk igår så eg veit koss d er.. :ler:

Håper du har fått en bra start på uka då.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi - jeg rakk side tyve! :hoppe: (med mindre jeg spretter rett inn på side 21, så klart ;))

Mannen din er sikkert skikkelig dårlig ;) Det er i hvert fall alltid min når han er på danskebåten. Så kommer han hjem og sier at han aaaaaaldri skal drikke mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

bøsann :) himmel, jeg følger visst lite med, har ikke fått med meg at harry potter er helt på fireren jeg! hehe

håper du har det fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Håper jeg også rekker festen... :smoke::heiajente::briller::briller2::digge::danse::perebrus::tommelsmil::flekke::hoppe::sexy:

Så flink du er som har kommet i gang med album! Det har ikke jeg akkurat... :sjenert: Jaja...

Men akkurat sånn album har jeg også sett på! Hvor mange sider er det i det?

Så kjedelig med mus! Må gjerne låne pusen min også altså. ;)

Ha en flott kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannen: Ja, han har hatt det veldig bra på tur. Nå ligger han og sover ut turen.. :ler:

Escada: Uken så langt er bra! ;)

Ciara: Det med å aaaldri skulle drikke mer... det tror vi ingenting på! :ler:

Seroxata: Kjekt å se deg her inne! :smilbla:

Isola: Joda, fest fortsatt... :perebrus::hoppe::danse:

Albumet vi har kjøpt har 20 ark, altså 40 sider. Så ikke så veldig stort!

Det positive med mannens danmarkstur (bortsett fra at han har hatt det kjekt) er at det nå ligger et berg av godteri på spisebordet :sjarmor: . Farlig, farlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...