Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du gikk ikke glipp av noe tror jeg. Norge tapte 1-0. Men for å være ærlig så gjør ikke det meg noe.

Ikke meg heller... :ler:

Men av og til er det morsomt å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde ikke meg noe at Norge tapte heller...men lurer på om han jeg jobbet for i går syns kampen var vært de 500kr han skylder meg... :ler::sjarmor:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kravler en mus oppe på loftet :tristbla: Syns ikke det er noe morsomt. Men det er visst museår i år, så da skulle det vel noe til at det ikke kommer mus i vårt gamle hus. Har noen musefeller stående rundt om, men kanskje skal jeg kjøpe noen flere? Ikke verdt at de får tid til å formere seg...

Mannen min jobber masse for tiden. Litt kjedelig når han er mye borte, og stresset når han er hjemme. Men det er jo snart helg, så da skal vi nok få kost oss! :smilbla:

Ha en god natt, kjære dagbokleserne mine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Kjedelig med mus i huset. Dere får låne katt av en nabo :ler:.

Du får skjemme mannen din skikkelig bort i helgen siden han jobber så mye.

Ha en god natt tommeline!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Mus i huset er ikke noe kjekt. Du får kjøpe inn masse musefeller og sjekke de ofte. Siden jeg først er inne på musefeller så må jeg bare fortelle om en som vi hadde mens jeg fremdeles bodde hos mor og far. Den besto av en bøtte med vann og et slags stativ med en slags trapp opp til en plattform der ostebiten ble festet. Det geniale med den var at plattformen tippet når musa gikk oppå der. Jeg hadde rom på loftet og det var bare en tynn vegg mellom rommet mitt og der musefella sto. Om natta kunne jeg av og til høre små tassende skritt og så et plopp :ler:. Da hadde en mus gått i fella. Heldigvis var det ikke jeg som måtte plukke opp druknede mus.

Her vi bor nå har vi heldigvis kun fått ei mus i fella på 14 år så jeg kan ikke si vi er plaget med mus her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, så ekkelt med mus.... vil du låne Ninja litt? Han har nok av energi, så det ville nok ikke vært en eneste mus igjen! :ler:

Kose deg med mannen i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Museår? Det ante jeg ikke at fantes :ler: Lemenår derimot, vet jeg derimot om. Høres uansett ikke noe hyggelig ut med mus i huset :overrasket: Jeg er redd jeg er blant damene som ville stilt seg oppå en kjøkkenstol i skrekk dersom jeg så en... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola: Koselig med besøk fra deg! :rosasmil:

Synseren: Ja, det er flere av naboene som har katter... men har ikke lyst på en i huset... ;)

Hannen: Om det frister å plukke opp våte, døde mus fra en bøtte med vann; nei takk! Ikke noe festlig å tømme musefellene heller, men ser på det som hakket bedre... :ler:

Leanora: God helg til deg og! :smilbla:

cons: Tenker det hadde blitt liv her med Ninja ja! :ler:

Ciara: Det er heller mannen min som står på en kjøkkenstol og hyler her i huset (men hysj, ikke si det til noen..) ;)

Escada: Ha en fin helg du og! :)

Nå har jeg sittet og laget quiz til familiebesøket 1.juledag. Mamma hadde lyst til at vi skulle finne på noe mer enn mat og prating, så jeg fikk i oppgave og lage quiz. Har jo sittet og sett på tv i kveld, så har blitt inspirert av Beat for beat bl.a. Det er forresten ikke lett å lage quiz til en gruppe mennesker fra 1-70 år... med en relativ jevn spredning utover... men det blir sikkert kjekt. Disse julebesøkene begynte med at vi var 13, og nå er vi 25 ettersom mine kusiner og fetre har giftet seg og fått barn...

Men nå er det på tide og køye...

God helg, alle sammen! :klem:

Tar meg en dagbokrunde i morgen!

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Så kjekt med quiz i jula. Vi holder av og til "pakkeleken" når vi samles, det går ut på å samle mest mulig pakker inntil tiden går ut (enkelt fortalt).

Ha en fortsatt god helg tommeline :kose:.

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...