Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Apropos elektroniske ting..

Mannen har lenge maset om ny tv..flatskjerm eller hva det nå er.. syns den vi har er mer enn nok jeg men.. Ihvertfall, i går fortalte lasse at han har en fast kunde på jobben som jobber for Electronix eller no, og han skulle prøve å få til en avtale med han... billig stor tv mot billig lunsj! :ler::ler: Søte rare mannen...

Ha en fin fredag Tommeline! Søt ny avatar du har fått deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En tv mot lunsj høres ut som en bra deal, cons! I alle fall for dere... :ler:

Nå har vi fått nytt stuebord! :hoppe: Vi bestillte det jo for en stund siden, men ting tar tiiiid. Men nå har vi i alle fall fått det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Gratla med nytt stuebord, det er så kjekt å kjøpe nye ting til huset.

Håper dere får det kjekt på konserten imorgen. Kjekt å vise frem det dere har øvd på i månedsvis.

Her i hjemmet er det mannen som tar seg av det tekniske. Han er utdannet dataingeniør og har god greie på tekniske dippe dutter, derfor ser jeg ingen hensikt i å sette meg inn i det tekniske.

Ha en fin konsertdag imorgen!!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du likte den nye avtaren, Hannen.

Synserene: Konserten gikk sånn tålelig bra. Kunne godt gått litt bedre, men sånn ble det ikke. Men tror publikum var fornøyde, så det er jo bra!

Vi var en gjeng som gikk ut og spiste etterpå, og noen av oss gikk ut etterpå. Det ble mange øl, og det er ikke lurt å avslutte med tequila... :sjenert: Ikke dårlig, men har vært litt trøtt i dag ja :ler: . Men det var en morsom fest, og da er det jo verdt det!

Nå skal jeg nyte siste rest av helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Flott ny avatar, tommeline.

Er selv blitt så glad i min avatar at jeg ikke vil bytte :ler: . Men det skjer kanskje en gang det også...

Du begynner vel å komme deg nå etter festen igår??

Ha en flott ukestart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så KUL avatar, tommeline!

Og gratla med nytt stuebord i hus! ;) Ja, ting tar tiiiid - men så blir det så bra når all den tiiiiden har gått og ting kommer på plass! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Kjekt med en fest iblant.. :sjarmor: Koss har d foresten gått med stuebordet? Fornøyd el? :) Koss ser d ut foresten? Vurderer å kjøpe nytt eg og.. men kan ik bestemme meg helt for koss d skal se ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spidergirl: Heldige du som er i York! Jeg og vil :rosasmil:

Synseren: kom meg etter festen utpå ettermiddagen. Men la meg tidlig ;)

Orkideen og Escada: Morsomt med nytt stuebord ja! Det gamle var en etterlevning fra 70-tallet som er moden for fyllingen nå! Det er et bord med stein på toppen, eller det er ikke ordentlig stein, men det ser ut som skifer. Så det er solide saker!

Nå har vi såvidt begynt å øve til julekonsert med korpset! :nissekonekyss: Et sikkert tegn på at det nærmer seg jul. Men vi har ikke begynt på julesangene enda. Gleder meg til det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Hørtes jo kjempe tøft ut det bordet då! :sjarmor: Tror ik eg har sett noe makent noe sted værtfall.... kor var d dokke fikk tak i d då? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Stuebordet er sikkert kjempefint!!

Kjekt når dere begynner å øve på julesanger. Skal dere ha konsert på julaften?

Nå jeg gikk i korps spilte vi første på alder- og sykehjem og deretter i kirken. Kom i skikkelig julestemning da ja. *mimre mimre*

Kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: cons, Hannen, Escada og Synseren!

Spisebordet har vi kjøpt på Bohus. Det finnes på hjemmesidene deres, og bordet heter Maya (eller var det Maja?). Vi er i alle fall fornøyde :tommel:

Skal ha julekonsert i romjulen, Synseren. Så det blir litt julesanger og litt klassiske stykker. Syns egentlig det er greit vi ikke spiller på julaften.

Nå er det vintertemperatur ute, altså under 0 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Escada: Kaldt med vinter, men nå er det langt uti november, så da går det an... :)

Hannen: Blir nok ikke så mye ekstraøvinger, bare de ukentlige. Blir nok bra!

Ikke så lenge til fotballkamp. Må vel få med meg litt i alle fall, selv om jeg ikke har den store troen på at det går Norges veg.... Eller er jeg veldig pesimistisk nå? :forvirret: Så reportasjer på tv2-sporten, og jeg fikk i alle fall veldig lyst til å reise til Praha igjen (ikke pga fotballen)! Vi får se til våren om vi finner en billigtur. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen går jo på tv3, så ingen fotball på meg. Vi har nemlig ikke tv3... :klaske: Jaja, hørte på radioen at de ligger under,så det samme kan det være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...