Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Da blir jeg pent nødt til å gjøre det selv da, men det blir ikke i kveld. I steden kan jeg sende deg noen medfølende tanker :ler:.

Takker for det! NÅ er det på tide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synseren

Så kjekt med konsert på lørdag. Nå må du sette igang å øve... :fy_fy: :icon_razz:

Badet er vel det kjedeligste rommet å vaske men kanskje det viktigste med tanke på hygiene. Sa til samberen at jeg alltid får vondt i viljen når jeg skal vaske, da sa han: "det er jo bare å finne frem bøtta", og det er jo igrunnen sant....

Ha en fin kveld tommeline!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må prøve å få øvd i morgen, Synseren!

Badet ble i alle fall vasket. Herlig med rent bad!

Og så har jeg sett Juding Amy. Bra serier, men syns det var litt trist i dag.

Nå skal jeg sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! NÅ er det på tide...

Oj! :overrasket: Gjorde du det også du?

Var en del ting jeg også skulle gjøre i kveld, men så ble jeg bare sittende her etter trening gitt.... :sjenert:

Jaja... ;)

Natti-natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hannen og Leanora!

Snart middagstid! Kjenner magen rumle... :ler: Kjøttkaker på menyen i dag. Fikk så sinnsykt lyst på rosenkål, så det skal vi ha til. Rosenkål må være en av de beste grønnsakene! :sikle:

Så skal jeg være flink og øve! Er i alle fall et mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen til deg og, Hannen! :rosasmil:

Ble nok ingen kjøttkaker igjen ,Isloa, verken til deg eller cons.... ;)

Snik i vei, Seroxata, bare hyggelig det! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettop hjem fra besøk hos en venninne. Hun har nettop kjøpt seg ny leilighet, så det var spennende å se den! Men litt kaos enda, hun hadde ikke fått på plass møbler og kjøkken enda, så det ble litt enkelt. Men det er jo alltid koselig når fire gode venninner samles for å kjatre...:smilbla:

Nå er prosjekt få-mikrofon-til-å-virke-med msn på gang. Men det ser ikke ut til at det går. Og ærlig talt gir jeg litt f... :ler:

Menn og duppeditter... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn og duppeditter ja.... Lasse får heller aldri nok av slike tekniske ting.. Han har til og med lurt opp to høytalere på soverommet, så vi har surround når vi skal se tv i senga... :roll: Jeg hører jo ikke så mye forskjell uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Menn og duppeditter... :roll:

Det er da ikke bare menn som liker duppeditter ;) . Her hos oss er det jeg som styrer alt av datamaskiner m/tilbehør, dvd-spillere, digitalkamera og andre tekniske duppeditter :ler:. Det synes jeg er moro. Mannen min derimot har omtrent ikke peiling på hvordan de forskjellige tingene skrus på en gang. Han mekker heller bil :kgblunk:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cons og Hannen: Ja, det er sikkert ikke bare menn som er opptatt av duppeditter. Men er i huset er det sånn. Mannen min leser litt for mange pc-blader der det selvsagt strå om det nyeste på markedet og alt som kommer. Og han har lyst på ALT! Og så må jeg si "nei, vi har ikke råd til å kjøpe alt det der...!" :ler:

Det positive er jo at han kan en masse datating som jeg også har nytte av ;) . Så jeg får se det positive i det!

Litt vintervær i dag, men litt rim på bakken. Og faktisk sol :briller:

Det må jo bli en bra helg! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

skyen samler krefter her... men foreløpig litt opphold... ;) Eg skal forøvrig ha jobbehelg... men du må no kosa deg masse og ha ei kjempe flott helg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...