Gå til innhold

Psykopatisk psykolog

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du vært utfor en psykopatisk psykolog noen gang? 

Anonymkode: d2a08...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. tror ikke noen psykologer er psykopat, de er der for å hjelpe deg. Og ja, det kan være tøft å gå i terapi, og psykologen vil ka skje utfordre deg og komme inn i kjernen på det som gjør mest vondt. Kanskje vil han si noe om ting du må forandre på. Dette for å hjelpe deg!!

hvis du går rundt å tror at psykologen din er psykopat har du ingen nytte av å få hjelp om du ikke tar til deg det psykologen sier 

Anonymkode: 166e6...294

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du vært utfor en psykopatisk psykolog noen gang? 

Nei, men mange av dem har blitt psykologer fordi de selv har opplevd noe traumatisk 

Anonymkode: 58714...5c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nei.. tror ikke noen psykologer er psykopat, de er der for å hjelpe deg. Og ja, det kan være tøft å gå i terapi, og psykologen vil ka skje utfordre deg og komme inn i kjernen på det som gjør mest vondt. Kanskje vil han si noe om ting du må forandre på. Dette for å hjelpe deg!!

hvis du går rundt å tror at psykologen din er psykopat har du ingen nytte av å få hjelp om du ikke tar til deg det psykologen sier 

Anonymkode: 166e6...294

Beklager, dette er vel naivt.

Enkelte psykologer har dessverre ikke så gode sosiale antenner selv, og er ikke alltid høflige eller flinke til å vise medfølelse. Det innebærer naturligvis ikke at de trenger å være psykopater. 

Anonymkode: 19f11...879

• Liker 4
Skrevet

Nei. Men en narsissistisk psykiater. 

Anonymkode: 51f78...ab5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei, men mange av dem har blitt psykologer fordi de selv har opplevd noe traumatisk 

Nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. 

Jo

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo

Nei 😂😂

(vet ikke hva dere snakker om, måtte bare)

Anonymkode: e8b86...899

• Liker 1
Skrevet

Faren til en venninne av meg er etter all sannsynlighet en sosiopat. Det er 17 år siden mora gikk fra faren, og han jobber enda med å sabotere for henne. Han har sagt til min venninne at han ikke gir seg før mora er ødelagt, psykisk eller fysisk. Han har angrepet bilen hennes med øks (kunne ikke bevise at det var han, men hvem ellers). Han har klart å isolere det yngste søskenet fra resten av familien (de er 3 søsken). Yngste får ikke ta telefonen når noen av dem ringer, h*n er totalt styrt og hjernevasket av faren.

Denne mannen jobber som psykolog på bup, og fikk faktisk lov til å behandle sitt eget barn (yngste) når h*n ble henvist dit. Gratulerer til norsk helsevesen. 

Anonymkode: ddd6a...dd1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Faren til en venninne av meg er etter all sannsynlighet en sosiopat. Det er 17 år siden mora gikk fra faren, og han jobber enda med å sabotere for henne. Han har sagt til min venninne at han ikke gir seg før mora er ødelagt, psykisk eller fysisk. Han har angrepet bilen hennes med øks (kunne ikke bevise at det var han, men hvem ellers). Han har klart å isolere det yngste søskenet fra resten av familien (de er 3 søsken). Yngste får ikke ta telefonen når noen av dem ringer, h*n er totalt styrt og hjernevasket av faren.

Denne mannen jobber som psykolog på bup, og fikk faktisk lov til å behandle sitt eget barn (yngste) når h*n ble henvist dit. Gratulerer til norsk helsevesen. 

Helt sykt! Han burde aldri få lov til å jobbe som psykolog. Vet du om han er ansett som en god psykolog på arbeidsplassen? 

Jeg Var en gang til en privatpraktiserende psykolog og hun presterte i å slå til meg helt uprovosert kun fordi jeg satt i min egen verden og etter hennes mening ikke fulgte med og var respektløs. Men det er en del av mitt sykdomsbilde og det burde hun vel skjønne. Syke syke psykolog. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jo

Pisspreik. Det er bare en seiglivet myte som mange eeeeeelsker å tro på. 

Skrevet

Pisspreik. Det er bare en seiglivet myte som mange eeeeeelsker å tro på. 

Sa psykologen? 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva i hel.....?!?! 
Men ja, jeg vet hva psykopater klarer å få til for sin egen vinnings skyld. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Nei. 

Jo. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo. 

Nei. Kutt ut det tullet nå. 

Skrevet

Nei. Kutt ut det tullet nå. 

Jo slutt å vær så barnslig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ville klaget han inn til fylkesmannen slik at han kan bli fratatt autorisasjonen.

Skrevet

Skal ikke spekulere om diagnoser, men det absolutt verste og mest nedbrytende mennesket jeg har møtt i mitt liv jobber som psykolog. 

Skrevet
Gaea skrev (1 minutt siden):

Skal ikke spekulere om diagnoser, men det absolutt verste og mest nedbrytende mennesket jeg har møtt i mitt liv jobber som psykolog. 

Kan jeg spørre hva hun har gjort?, 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...