Gå til innhold

Har du tatt fly i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell hvordan det var. Hva er de største forskjellene mellom før corona og nå. Takk :)

Anonymkode: 92587...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er veldig god plass på flyplassen. Og at man har på munnbind på flyet. Og at det ikke er servering underveis. 

Ellers akkurat som før. 

Anonymkode: d3da0...93c

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

At det er veldig god plass på flyplassen. Og at man har på munnbind på flyet. Og at det ikke er servering underveis. 

Ellers akkurat som før. 

Det er vel ingen papirbillett nå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel ingen papirbillett nå? 

Jo, jeg fikk utskrevet boardingkort på samme måte som før.

Anonymkode: 1ee04...2b8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ei venninne som er litt skeptisk til at man må scanne mobilen sin overalt. Elektronisk billett. Hun mener at andre mennesker stjeler på denne måte informasjon fra din mobil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jo, jeg fikk utskrevet boardingkort på samme måte som før.

Anonymkode: 1ee04...2b8

Var det Norwegian? 

Skrevet

Alt går kjapt, bla i sikkerhetskontrollen fordi de urutinerte ikke flyr. Ingen familier med 100 kofferter, ingen som surrer i sikkerhetskontrollen, ingen som roter i taxfreen når boarding begynner. 

Anonymkode: a90e2...33f

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det Norwegian? 

Jeg har flydd med KLM og Lufthansa, du får boardingkort som vanlig. 

Skrevet

Fløy sist innenlands i august. Alt var digitalt, var Norwegian.

Det jeg syns var mest stress var at munnbindet måtte være på hele flyturen, altså kunne jeg ikke drikke noe vann. Jeg blir fort tørst, og har en sykdom som gjør at jeg må få i meg nok væske. Men passet på å stikke mye før turen. Skeptisk på hvordan det ville ha gått på en 2+ timers tur, dette var heldigvis bare 45 min.

Anonymkode: c5dd3...0ec

Skrevet (endret)

Like fult som vanlig, men alle hadde munnbind, det var ingen servering og flyet ble tømt en og en rad forfra.

Dette var SAS

Endret av Me for life
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Folk må på med munnbind, det er nesten ingen spisesteder eller butikker åpne på flyplassen. Flyene blir tømt fra sete 1-5 dermed 5-10 osv når flyet har landet og kommer du fra rødt land må alle gjennom passkontroll etter landing. Det er ingen servering på flyet og toalettene forran i flyet er forbeholdt betjeningen.

Endret av Minime94
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ellers akkurat som før. 

Dette.

Papirbillett vet jeg ikke, jeg har ikke brukt det på lenge uansett. 

Alt går litt smidigere, siden du ikke har sinkene på flyplassen.

Anonymkode: 43195...87b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det jeg syns var mest stress var at munnbindet måtte være på hele flyturen, altså kunne jeg ikke drikke noe vann. Jeg blir fort tørst, og har en sykdom som gjør at jeg må få i meg nok væske. Men passet på å stikke mye før turen. Skeptisk på hvordan det ville ha gått på en 2+ timers tur, dette var heldigvis bare 45 min.

Man har alltid lov å drikke vann. Da vi fløy med Lufthansa fikk vi mat og drikke også. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er helt prima! Lite folk, lite kø. Sikkerhetskontrollen går raskt, bag drop går raskt, boarding og avstigning går smidig. Særlig å gå av, når setene tømmes rad for rad - så utrolig mye bedre enn det vanlige kaoset hvor alle skal først av. Eneste minus synes jeg er at man ikke får servering, og det hersens munnbindet da selvsagt. Men ellers synes jeg det er mye greiere å fly nå kontra før covid!

Anonymkode: ddac9...cc0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du har lov å ta av munnbindet for å spise og drikke. 

• Liker 6
Skrevet

Kjedelig.. Mange spise steder er stengt men de har startet å åpne opp igjen. Flyr hver fjerde uke og merker litt forskjellig bortsett fra mindre folk og munnbind. 

Anonymkode: a4d0c...a89

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Får du seriøst ikke lov til å ta det av i 10 sek for å drikke vann?? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg synes det er helt prima! Lite folk, lite kø. Sikkerhetskontrollen går raskt, bag drop går raskt, boarding og avstigning går smidig. Særlig å gå av, når setene tømmes rad for rad - så utrolig mye bedre enn det vanlige kaoset hvor alle skal først av. Eneste minus synes jeg er at man ikke får servering, og det hersens munnbindet da selvsagt. Men ellers synes jeg det er mye greiere å fly nå kontra før covid!

Sjekker de temperaturen din før eller etter flyturen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Man kan ha det av mens man drikker. Så mitt triks for å unngå munnbind er å ta med en stor kaffe om bord. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sjekker de temperaturen din før eller etter flyturen? 

Ingen temperatursjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...