AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Del Skrevet 26. desember 2020 Hei! Jeg røyker, ja idiotisk. Jeg lurer på om det er noen som røyker og samtidig trener/holder seg i-/føler seg i ok form? hva trener dere isåfall? Ja bør slutte, men orker ikke akkurat nå så tenkte trening var en fin start! Anonymkode: cc56f...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Del Skrevet 26. desember 2020 Det går helt fint det. Jeg trener styrke, yoga og går på dansing. Anonymkode: ac2c4...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det går helt fint det. Jeg trener styrke, yoga og går på dansing. Anonymkode: ac2c4...ba2 Oki, mange treninger i uka da? Føler du formen er ok? Mye røyker du? Anonymkode: cc56f...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Del Skrevet 27. desember 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Oki, mange treninger i uka da? Føler du formen er ok? Mye røyker du? Anonymkode: cc56f...bbe 5-6 sigaretter om dagen kanskje. Trener daglig, men ikke alltid tunge økter, mest yoga og dans. Jeg er i ok form. Testet lungekapasiteten min hos legen for et års tid siden i forbindelse med halsbetennelse, og den var da over gjennomsnittet. Er 30 nå og har røyket av og på i 15 år. Det er ingen grunn til å la være å trene bare fordi du røyker. Treningen kommer uansett ikke til å gjøre at du føler deg verre. Anonymkode: ac2c4...ba2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Del Skrevet 27. desember 2020 Noen jeg kjenner driver med spinning og maraton(mye løping og jogging i hverdagen også). Han er pensjonist og røyker ca en pakke eller to om dagen. Og ja, det er ikke tull at det kan gå to. Nå ble foreldrene hans over 100 år begge to så tror han er velsigna med ekstremt gode gener. Anonymkode: 3a1a4...fcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Del Skrevet 29. desember 2020 Har drevet med løping i 20 år og røykt i 12 av dem. Da jeg perset på halvmaraton så var jeg en daglig røyker. Nå har jeg vært røykefri i nesten to år, og det er det beste valget jeg har tatt for helsen og økonomien. Og det var ikke så vanskelig som det jeg fryktet. Dessverre så har jeg ikke blitt særlig raskere på løpingen, da. Men det har mest med alderen å gjøre. Anonymkode: 32949...9ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 29. desember 2020 #7 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har drevet med løping i 20 år og røykt i 12 av dem. Da jeg perset på halvmaraton så var jeg en daglig røyker. Nå har jeg vært røykefri i nesten to år, og det er det beste valget jeg har tatt for helsen og økonomien. Og det var ikke så vanskelig som det jeg fryktet. Dessverre så har jeg ikke blitt særlig raskere på løpingen, da. Men det har mest med alderen å gjøre. Anonymkode: 32949...9ea Tren intervaller. Det hjelper deg hvis du vil bli raskere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Del Skrevet 29. desember 2020 Det er bedre å røyk og trene, framfor å bere røyke. Anonymkode: fc8e8...c80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel95 Skrevet 15. januar 2021 #9 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg trener 5 økter i uka og røyker. Det går helt fint og er bedre enn å ikke trene Trener styrke og cardio, løper stort sett 3 ganger i uka, ca 10km på en time, og da blir det to styrkeøkter med kjerne. Røyker 8-10 røyk om dagen på hverdager. Er jeg i sosiale lag, spesielt med andre venninner som røyker, røyker jeg naturligvis mer. Føler meg i god form og tror jeg ville tatt mange ikke røykere på en 10km løp! For meg er det ikke aktuelt å verken slutte å trene eller røyke per nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 21. januar 2021 #10 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 1.24): Noen jeg kjenner driver med spinning og maraton(mye løping og jogging i hverdagen også). Han er pensjonist og røyker ca en pakke eller to om dagen. Og ja, det er ikke tull at det kan gå to. Nå ble foreldrene hans over 100 år begge to så tror han er velsigna med ekstremt gode gener. Anonymkode: 3a1a4...fcd Gener spiller inn bare ca 25%. Det er livsstilen og valgene vi tar som spiller mest inn. Endret 21. januar 2021 av OPIgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå