AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #41 Skrevet 27. desember 2020 Som han andre litt over meg påpekte - lo som du ser i filteret, kommer for det meste fra vask og bruk. Ikke fra selve tørketromme. Men tenk også på det, alt lo som du ser, som tørketrommel samler, ville ellers vært i luften inne i huset ditt - så fremt du tørker tøy inne på en tørkestativ. Det er store mengder støv det, og jeg har merket stor forskjell på støvmengde i leiligheten, da vi kjøpte tørketrommel. Anonymkode: afa31...c31 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #42 Skrevet 27. desember 2020 Jeg er enig med deg, ts. Skjønner ikke alle disse som mener det ikke sliter, og at det må være håndklærne dine det er noe falt med. Jeg tar kun håndklær og sengetøy i tørketrommel, nettopp fordi alt blir så slitt. I tillegg tåler de færreste av klærne mine tørketrommel. Mye ull, bambus, silke, viskose, det tåler ikke tørketrommel. Anonymkode: 9039a...18b 1
Knirke Skrevet 27. desember 2020 #43 Skrevet 27. desember 2020 Fordi det går for sakte å tørke klær i kjelleren og sånne utbrettbare tørkestativ i stua eller på badet er det mest harry jeg vet om....🤮 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #44 Skrevet 29. desember 2020 Knirke skrev (På 27.12.2020 den 17.36): Fordi det går for sakte å tørke klær i kjelleren og sånne utbrettbare tørkestativ i stua eller på badet er det mest harry jeg vet om....🤮 Harry ja? Tror du at alle bor i palasser? Anonymkode: ddab4...2c5 2
Knirke Skrevet 29. desember 2020 #45 Skrevet 29. desember 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Harry ja? Tror du at alle bor i palasser? Anonymkode: ddab4...2c5 Nei? Jeg kunne bodd på en utedass og fortsatt hadde jeg ikke brukt et sånt heslig tørkestativ. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #46 Skrevet 29. desember 2020 Knirke skrev (35 minutter siden): Nei? Jeg kunne bodd på en utedass og fortsatt hadde jeg ikke brukt et sånt heslig tørkestativ. Hvor skal man tørke klær da? Anonymkode: ddab4...2c5
Knirke Skrevet 29. desember 2020 #47 Skrevet 29. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor skal man tørke klær da? Anonymkode: ddab4...2c5 Tørketrommel 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #48 Skrevet 29. desember 2020 Har brukt tørketrommel i 20 år og har absolutt ikke problemstilling som deg ts lol. Slutt å kjøpe billig ræl fra sparkjøp. Anonymkode: 18440...3ec 3
PetterKanin Skrevet 29. desember 2020 #49 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor skal man tørke klær da? Anonymkode: ddab4...2c5 I tørketrommelen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #50 Skrevet 29. desember 2020 Just now, Knirke said: Tørketrommel 😂 Anonymkode: 18440...3ec 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #51 Skrevet 29. desember 2020 Fordi det regner for mye ute til å tørke klær der på vinteren og vi har ikke plass på badet. Og jeg vil ikke ha mugg på veggene av klestørk inne. Man kan jo kjøpe en luftafukter og sette under klesstativet, men da har man fortsatt problemet med at alt loet fra klærne gjør det støvete inne, i stedet for å fanges opp av lofilteret i tørketrommelen. Og det liker ikke astmaen min. Pluss at da må man drive og bære vanntanken fra luftavfukteren gjennom hele huset for å tømme den hver gang. Nei, tørketrommel er gull! Anonymkode: d115b...ee2 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #52 Skrevet 29. desember 2020 Til håndklær og sengetøy. MÅ ha det en runde i trommel etter vask! Anonymkode: 1d03d...b1b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #53 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 21.56): Jeg tørker klærne ute på Vestlandet hele året - går helt fint det. Anonymkode: 68c41...2a8 Hvordan klarer du å få klesvasken tørr UTE på vestlandet med pissregn ukesvis i strekk? Anonymkode: a5ba5...318 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #54 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fordi det regner for mye ute til å tørke klær der på vinteren og vi har ikke plass på badet. Og jeg vil ikke ha mugg på veggene av klestørk inne. Man kan jo kjøpe en luftafukter og sette under klesstativet, men da har man fortsatt problemet med at alt loet fra klærne gjør det støvete inne, i stedet for å fanges opp av lofilteret i tørketrommelen. Og det liker ikke astmaen min. Pluss at da må man drive og bære vanntanken fra luftavfukteren gjennom hele huset for å tømme den hver gang. Nei, tørketrommel er gull! Anonymkode: d115b...ee2 Hva med å lufte inne? Da kommet ingen mugg Anonymkode: ddab4...2c5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #55 Skrevet 29. desember 2020 Jeg er så heldig at blokka vi bor i har tørkerom med kondensvifte, så ingen tørketrommel. Det er egentlig bare når jeg vasker dyner/puter/vinterjakker/bukser at jeg savner en tørketrommel for det tar gjerne lang tid å få det skikkelig tørt. Ellers har jeg lite bruk for trommel. Hverken håndklær eller sengetøy blir stivt av å henges til tørk og trommelslitasjen slipper vi. Og tro meg, tørketrommel sliter på tøyet ja. Er vi på ferie og bruker trommel da, så ser jeg det på klærne me en gang. Og det lille støvet vi tørker opp på tørkerommet er bare en tiendedel av det vi renser ut av en tørketrommel etter hver runde. Anonymkode: f0fb9...276
Zienna Skrevet 29. desember 2020 #56 Skrevet 29. desember 2020 Først og fremst fordi det er mer arbeidsbesparende enn å henge ut og opp. Vi har hatt tørketrommel i mange år, og tror det er den tredje eller fjerde vi nå sliter ut. Kunne klart meg uten, men det er som med oppvaskmaskinen - livet er lettere med enn uten 1
Antiviruset Skrevet 29. desember 2020 #57 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 20.45): Det sliter ikke merkverdig mer på klærne. Det er hvert fall ikke det som gjør at klær her kasseres. Om håndklærne dine blir så merkbart slitte etter kun få uker, så er det kvaliteten på håndklærne dine som er elendig. Har hatt håndklærne mine lenger enn tørketrommel her. Anonymkode: cf949...96e Akkurat, det er bare håndklær og sengetøy som går i tromme, andre ting en sjelden gang om det er "nød". Ellers tørkes klær ute eller i kjeller med god avtrekk. Har aldr opplevd at håndklær og sengetøy er blitt utslitt på grunn av dette.
Antiviruset Skrevet 29. desember 2020 #58 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan klarer du å få klesvasken tørr UTE på vestlandet med pissregn ukesvis i strekk? Anonymkode: a5ba5...318 Da må det henges under tak, det går men det tar lang tid.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #59 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan klarer du å få klesvasken tørr UTE på vestlandet med pissregn ukesvis i strekk? Anonymkode: a5ba5...318 Klærne henger under tak. Som regel er det litt vind som hjelper på. Det tar selvsagt lengre tid enn når solen skinner, men jeg har nok klær så det haster ikke med å få det tørt. Anonymkode: 68c41...2a8
Witchita Skrevet 30. desember 2020 #60 Skrevet 30. desember 2020 Jeg har levd i mange år uten tørketrommel, så det går helt fint det. Nå har jeg tørketrommel, og jeg opplever ikke denne slitasjen som du snakker om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå