AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Jeg møtte ei dame for noen uker siden i Viken fylke. Hun og jeg er begge 36 år. Siden den gang har vi møttes to ganger. Etter det har hun og jeg (han) sendt noen meldinger etc til hverandre. Etter hvert nevnte jeg for hun at jeg ville møte hun igjen. Da svarte hun at hun var usikker på om ville det. Hva er den beste fremgangsmåten for å få hun til å møte meg igjen? Anonymkode: 4313a...797
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg møtte ei dame for noen uker siden i Viken fylke. Hun og jeg er begge 36 år. Siden den gang har vi møttes to ganger. Etter det har hun og jeg (han) sendt noen meldinger etc til hverandre. Etter hvert nevnte jeg for hun at jeg ville møte hun igjen. Da svarte hun at hun var usikker på om ville det. Hva er den beste fremgangsmåten for å få hun til å møte meg igjen? Anonymkode: 4313a...797 Å lære forskjell på "hun" og "henne". Anonymkode: 94e9b...1a3 10
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Det er ganske åpenbart at hun ikke vil møte deg. Så du må oppsøke henne og sørge for at hun ikke kan komme seg unna. Anonymkode: 22499...843 2
visp Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å lære forskjell på "hun" og "henne". Anonymkode: 94e9b...1a3 Hva er vitsen? TS: hun er ikke interessert dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 Å si man er usikker på det er en pen måte å si «absolutt ikke interessert på». Hadde en mann sagt han var usikker på om han ville møte meg igjen hadde jeg tatt det som en avvisning og aldri gitt mer lyd fra meg. Anonymkode: 9921d...49c 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Å lære forskjell på "hun" og "henne". Anonymkode: 94e9b...1a3 Joa, den biten der kunne jeg sikkert ha vært bedre på, men det var ikke det som jeg lurte på da jeg starta denne tråden. Anonymkode: 4313a...797
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Skrevet 26. desember 2020 Respekter at hun ikke vil møte deg Anonymkode: e2a07...bac
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #8 Skrevet 26. desember 2020 Du kan foreslå en dag for å møtes og si at du gjerne vil, men at du også forstår/synes det er greit hvis hun ikke vil det. Viktig å gi henne et valg Hun har sagt hun er usikker, og det kan bety at hun ikke vil, men det vet du ikke egentlig, da hun ikke har vært tydeligere. Jeg synes det er lov å spørre igjen til du får et endelig svar, men pass på at det ikke er for pågående, sånn at hun har muligheten til å si nei også! Anonymkode: 1240f...d0c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #9 Skrevet 26. desember 2020 35 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan foreslå en dag for å møtes og si at du gjerne vil, men at du også forstår/synes det er greit hvis hun ikke vil det. Viktig å gi henne et valg Hun har sagt hun er usikker, og det kan bety at hun ikke vil, men det vet du ikke egentlig, da hun ikke har vært tydeligere. Jeg synes det er lov å spørre igjen til du får et endelig svar, men pass på at det ikke er for pågående, sånn at hun har muligheten til å si nei også! Anonymkode: 1240f...d0c Ja, jeg synes også at det bure være innenfor å spørre litt om hva hun mener med at hun er "usikker." Anonymkode: 4313a...797 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #10 Skrevet 26. desember 2020 Hvis hun sier hun er usikker, så spør du henne hva hun er usikker på, ikke bare mas om å møtes likevel! Anonymkode: e2a07...bac
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #11 Skrevet 26. desember 2020 Jeg er den som ofte får kalde føtter. Du må bare ikke mase mer om å treffes, ikke sende tonn av meldinger hver dag. Ta det i hennes tempo, det er ikke sikkert at hun ikke er interessert. Kanskje hun bare syns det går for fort for komfort Anonymkode: 4849a...90b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå