AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Jeg har fått flere insektstikk på fot og et bak på skulder. Men vi er i desember. Har vært en mild høst og vinter, men i det siste har det vært litt frost. Hvilket insekt kan stikke på denne tiden av året ? Vi har katter, kanskje de har dratt med seg noe. Vi har og høns, og har tenkt på om det kan ha vært noe i hønsehuset, men tror ikke det. Virker som jeg har blitt stukket om natten. Anonymkode: a2c80...e2e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Kan være veggdyr. Eller lopper. Eventuelt noe fra juletreet? 🤷🏼♀️ Hvordan ser stikket ut? Anonymkode: 05958...d0f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan være veggdyr. Eller lopper. Eventuelt noe fra juletreet? 🤷🏼♀️ Hvordan ser stikket ut? Anonymkode: 05958...d0f Ikke veggdyr. Det har jeg blitt stukket av før da jeg var på ferie. Ser ikke slik ut. Det er litt som myggstikk. En liten hevelse som klør. Men vi har ekte juletre ja. Der sa du det. Kanskje det kommer derfra. Kattene liker å ligge under treet. Anonymkode: a2c80...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke veggdyr. Det har jeg blitt stukket av før da jeg var på ferie. Ser ikke slik ut. Det er litt som myggstikk. En liten hevelse som klør. Men vi har ekte juletre ja. Der sa du det. Kanskje det kommer derfra. Kattene liker å ligge under treet. Anonymkode: a2c80...e2e Det kan være fuglelopper. Det har vært mildt i desember så de kan ha våknet og trodd det er vår. Har du fuglereir på huset eller i nærheten? Katten kan ha fått fuglelopper på pelsen som han har dratt med inn i senger og sofaer... Anonymkode: c8dc7...073
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kan være fuglelopper. Det har vært mildt i desember så de kan ha våknet og trodd det er vår. Har du fuglereir på huset eller i nærheten? Katten kan ha fått fuglelopper på pelsen som han har dratt med inn i senger og sofaer... Anonymkode: c8dc7...073 Det har vært mildt, men ikke så mildt i de siste dagene. Det har ikke vært sol. Mye nedbør. Så derfor tror jeg ikke det er lopper som har våknet. Anonymkode: a2c80...e2e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Kan være lopper el.l fra juletreet Anonymkode: 67c89...581
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kan være lopper el.l fra juletreet Anonymkode: 67c89...581 Det er mulig du har rett i det. Kattene ligger under juletreet ofte. Anonymkode: a2c80...e2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå