AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Forventer ikke noe svar. Hadde en date her tidligere i uken. Gjennom daten kom det frem en del ting. På julaften sendte jeg han en melding. Da svarte han. Vi hadde en halvveis avtale om å møtes igjen i dag. Han skulle jobbe, men "planen" vi snakket løst om var å møtes etter han var ferdig på jobb. Da jeg ikke hadde hørt fra han etter han var ferdig på skiftet så sendte jeg en kort melding og spurte hvordan dagen har vært. Sendte meldingen for litt over tre timer siden. Ingen svar. Tenker at det er meldingen på julaften som har skremt han. Jeg visste at ved å sende meldingen ville han enten bli veldig takknemlig eller det kunne skremme han. Så jeg kan kun klandre meg selv for stillheten fra hans side nå. Men, jeg prøvde å være snill og raus ettersom det var julaften. Så har nok det skremt han. Jeg visste risikoen, så klandrer kun meg selv... Har ingen å snakke med om dette, måtte bare få det ut til noen... Anonymkode: 483db...c07
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Hva skrev du da? Anonymkode: f3d3c...461 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Da var han nok ikke så interessert i utgangspunktet uansett tenker jeg Anonymkode: b4d4b...b94 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Bra du sendte den beskjed så fant du tidlig ut at han ikke er interesset Anonymkode: 42fcd...58a 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Altså, er man interessert så blir man ikke skremt av ei melding med mindre du fridde. Så ikke angre på du sendte den melding. Anonymkode: 42fcd...58a 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skrev du da? Anonymkode: f3d3c...461 Takk for svar🙂 Noe av det som kom frem var at han ikke har familie her, kom til Norge pga jobb for ca 11 år siden. Han fortalte også at han ikke hadde noen å være sammen med på julaften. Han fortalte mye om oppveksten, familien og hvordan tiden har vært etter han kom til Norge. Forstår at han nok har vært mye alene og at de første årene i Norge var tøffe. Jeg vet hvordan ensomhet føles. Jeg har vært mye ensom selv i høytider, bursdager, ferier etc. Ettersom vi kom såpass nær hverandre orket jeg ikke tanken på at han skulle være alene uten å ha fått tilbud om å være sammen med noen. Jeg skrev derfor at jeg hadde tenkt litt og at om han ville det selv så var han velkommen dit jeg skulle (vi var bare 3 stk). Skrev at det har helt opp til han naturligvis. Jeg vet det antakeligvis var feil å gi tilbudet. Men tanken på å vite at noen som kom så nær meg skulle være alene uten hvert fall å ha fått tilbudet orket jeg ikke. Ville bare være snill og raus som nevnt, men jeg har nok skremt han bort. Kan også nevne at han var på besøk hos meg på dagtid på julaften - altså etter daten. Jeg sendte meldingen kun ett par timer etter han dro... Ts Anonymkode: 483db...c07 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar🙂 Noe av det som kom frem var at han ikke har familie her, kom til Norge pga jobb for ca 11 år siden. Han fortalte også at han ikke hadde noen å være sammen med på julaften. Han fortalte mye om oppveksten, familien og hvordan tiden har vært etter han kom til Norge. Forstår at han nok har vært mye alene og at de første årene i Norge var tøffe. Jeg vet hvordan ensomhet føles. Jeg har vært mye ensom selv i høytider, bursdager, ferier etc. Ettersom vi kom såpass nær hverandre orket jeg ikke tanken på at han skulle være alene uten å ha fått tilbud om å være sammen med noen. Jeg skrev derfor at jeg hadde tenkt litt og at om han ville det selv så var han velkommen dit jeg skulle (vi var bare 3 stk). Skrev at det har helt opp til han naturligvis. Jeg vet det antakeligvis var feil å gi tilbudet. Men tanken på å vite at noen som kom så nær meg skulle være alene uten hvert fall å ha fått tilbudet orket jeg ikke. Ville bare være snill og raus som nevnt, men jeg har nok skremt han bort. Kan også nevne at han var på besøk hos meg på dagtid på julaften - altså etter daten. Jeg sendte meldingen kun ett par timer etter han dro... Ts Anonymkode: 483db...c07 Han utleverer hele livshistorien sin til ei han ikke kjenner, og du er redd DU har skremt med en generøs liten gest i ettertid? Anonymkode: b4d4b...b94 25
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da var han nok ikke så interessert i utgangspunktet uansett tenker jeg Anonymkode: b4d4b...b94 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bra du sendte den beskjed så fant du tidlig ut at han ikke er interesset Anonymkode: 42fcd...58a AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, er man interessert så blir man ikke skremt av ei melding med mindre du fridde. Så ikke angre på du sendte den melding. Anonymkode: 42fcd...58a Takk for svar dere. Naturligvis kan dette stemme. Samtidig så fikk jeg helt andre signaler. Men, jeg kan jo ha misforstått det også. Jeg har erfart hvordan menn oppfører seg på date når de ikke er interessert. Han oppførte seg på ingen måte slik. Men, det kan være tilfeldig også. Ts Anonymkode: 483db...c07
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #9 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han utleverer hele livshistorien sin til ei han ikke kjenner, og du er redd DU har skremt med en generøs liten gest i ettertid? Anonymkode: b4d4b...b94 Takk for svar. Det var en liten lettelse å se at andre forstår at jeg bare mente å være snill og at det kom fra omtanke. Utover daten merket jeg at det trolig er en stund siden han har hatt et ekte varmt menneske og dypere relasjoner i livet sitt. Det har nok blitt mye overfladisk og mye overfladiske mennesker de siste årene. Jeg ønsket derfor å vise ekte varme og godhet. Da tenkte jeg på å sende den meldingen for å vise at jeg virkelig er slik som person som jeg beskrev meg og slik andre har beskrevet meg. Samtidig visste jeg at det var 50 % sjanse for at han ville bli skremt. Ts Anonymkode: 483db...c07 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #10 Skrevet 26. desember 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Det var en liten lettelse å se at andre forstår at jeg bare mente å være snill og at det kom fra omtanke. Utover daten merket jeg at det trolig er en stund siden han har hatt et ekte varmt menneske og dypere relasjoner i livet sitt. Det har nok blitt mye overfladisk og mye overfladiske mennesker de siste årene. Jeg ønsket derfor å vise ekte varme og godhet. Da tenkte jeg på å sende den meldingen for å vise at jeg virkelig er slik som person som jeg beskrev meg og slik andre har beskrevet meg. Samtidig visste jeg at det var 50 % sjanse for at han ville bli skremt. Ts Anonymkode: 483db...c07 Jeg syns han er heldig som fikk en slik melding av deg, og det er trist du skal føle du har gjort noe galt. Er heller noe galt med samfunnet om ektefølte gester skal skremme folk vekk, og heller fokus på å holde seg overfladisk og Gud forby vise at man bryr seg. Ta det med deg at du IKKE har gjort noe feil og gi seg selv en klapp på skulderen for omtanken istedet. Anonymkode: b4d4b...b94 9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #11 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg syns han er heldig som fikk en slik melding av deg, og det er trist du skal føle du har gjort noe galt. Er heller noe galt med samfunnet om ektefølte gester skal skremme folk vekk, og heller fokus på å holde seg overfladisk og Gud forby vise at man bryr seg. Ta det med deg at du IKKE har gjort noe feil og gi seg selv en klapp på skulderen for omtanken istedet. Anonymkode: b4d4b...b94 Takk for støtten🙂 Betyr mye for meg når andre sier at han bør være heldig. Ekte omtanke og varme burde ikke være skremmende, helt enig. Jeg synes også det er leit at jeg føler det slik... Samtidig er det en grunn til at han ikke svarer nå. Så noe er det jo... Ts Anonymkode: 483db...c07
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #12 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar🙂 Noe av det som kom frem var at han ikke har familie her, kom til Norge pga jobb for ca 11 år siden. Han fortalte også at han ikke hadde noen å være sammen med på julaften. Han fortalte mye om oppveksten, familien og hvordan tiden har vært etter han kom til Norge. Forstår at han nok har vært mye alene og at de første årene i Norge var tøffe. Jeg vet hvordan ensomhet føles. Jeg har vært mye ensom selv i høytider, bursdager, ferier etc. Ettersom vi kom såpass nær hverandre orket jeg ikke tanken på at han skulle være alene uten å ha fått tilbud om å være sammen med noen. Jeg skrev derfor at jeg hadde tenkt litt og at om han ville det selv så var han velkommen dit jeg skulle (vi var bare 3 stk). Skrev at det har helt opp til han naturligvis. Jeg vet det antakeligvis var feil å gi tilbudet. Men tanken på å vite at noen som kom så nær meg skulle være alene uten hvert fall å ha fått tilbudet orket jeg ikke. Ville bare være snill og raus som nevnt, men jeg har nok skremt han bort. Kan også nevne at han var på besøk hos meg på dagtid på julaften - altså etter daten. Jeg sendte meldingen kun ett par timer etter han dro... Ts Anonymkode: 483db...c07 Du var jo bare hyggelig å generøs! Synes det var frekt av han å ikke engang svare på det! Får meg til å tenke at kanskje han ikke var ærlig med deg til å begynne med 🤷♀️ rart å bli prippen over det i såfall! Anonymkode: 2a94b...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #13 Skrevet 26. desember 2020 Gi ham litt mer tid. Jeg tipper han bare er opptatt. Anonymkode: db460...c76
Den Sagnomsuste Skrevet 26. desember 2020 #14 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar🙂 Noe av det som kom frem var at han ikke har familie her, kom til Norge pga jobb for ca 11 år siden. Han fortalte også at han ikke hadde noen å være sammen med på julaften. Han fortalte mye om oppveksten, familien og hvordan tiden har vært etter han kom til Norge. Forstår at han nok har vært mye alene og at de første årene i Norge var tøffe. Jeg vet hvordan ensomhet føles. Jeg har vært mye ensom selv i høytider, bursdager, ferier etc. Ettersom vi kom såpass nær hverandre orket jeg ikke tanken på at han skulle være alene uten å ha fått tilbud om å være sammen med noen. Jeg skrev derfor at jeg hadde tenkt litt og at om han ville det selv så var han velkommen dit jeg skulle (vi var bare 3 stk). Skrev at det har helt opp til han naturligvis. Jeg vet det antakeligvis var feil å gi tilbudet. Men tanken på å vite at noen som kom så nær meg skulle være alene uten hvert fall å ha fått tilbudet orket jeg ikke. Ville bare være snill og raus som nevnt, men jeg har nok skremt han bort. Kan også nevne at han var på besøk hos meg på dagtid på julaften - altså etter daten. Jeg sendte meldingen kun ett par timer etter han dro... Ts Anonymkode: 483db...c07 Hans tap! Så koselig tilbud fra din side God jul. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #15 Skrevet 26. desember 2020 En eks som tok kontakt med han på juleaften? Hvor i landet bor dere? Det var noe kjent med denne daten Anonymkode: 1772f...ab8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #16 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): En eks som tok kontakt med han på juleaften? Hvor i landet bor dere? Det var noe kjent med denne daten Anonymkode: 1772f...ab8 Hvor blir det nevnt noe om en eks? Anonymkode: db460...c76
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #17 Skrevet 26. desember 2020 Hvor kommer denne mannen fra? Hvilket land? Anonymkode: ffc0b...fb7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #18 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En eks som tok kontakt med han på juleaften? Hvor i landet bor dere? Det var noe kjent med denne daten Anonymkode: 1772f...ab8 ?? Anonymkode: 03c23...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #19 Skrevet 26. desember 2020 Feirer han jul da? Hvis ikke er det kanskje ikke så big deal for han å ha noen å være med på julaften. TS skriver jo at han hadde vært hos henne på formiddagen julaften. Anonymkode: 8e4ea...fae
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #20 Skrevet 26. desember 2020 Hvorfor skrev du det til han noen timer etter at han hadde reist fra deg på julaften? Kunne du ikke sagt det når han først var hos deg? Tror kanskje jeg selv ville syntes det var litt rart hvis jeg var på besøk hos noen på formiddagen julaften også fikk jeg melding noen timer etter at jeg hadde reist om jeg ville feire julaften der. Men jeg hadde ikke blitt skremt og jeg synes det var et hyggelig tilbud, så dersom noe så lite skremmer han så vil jeg tenke at et forhold med en sånn person vil bli vanskelig. Anonymkode: e5b31...a67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå