Donnie Darko Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Gud skaper en ball. Så skaper han tyngdekraten. Deretter holder han ballen opp og slipper den og så straffer han ballen fordi den falt. Artig vri på et eksistensielt spørsmål. ..Stakkars mennesker...
Gjest Dum Perignon Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 (endret) Hvis Gud skapte ballen; var det Hun som skapte offside også? Endret 10. august 2005 av Dum Perignon
Lestat Skrevet 10. august 2005 #3 Skrevet 10. august 2005 (endret) Så "Gud" har baller ? Endret 10. august 2005 av Lestat
Gjest Dum Perignon Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Så "Gud" har baller ? ← Nei, Hun har ikke dét.
Lestat Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 (endret) Hey, forresten. Aner vi konturene av ny erkjennelse. Som det forutseende menneske jeg er ønsker jeg med dette å utrope meg selv som yppersteprest for "GiBallismen". før andre rekker å komersialisere Donnie's teori.... Endret 10. august 2005 av Lestat
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 Hvis Gud skapte ballen; var det Hun som skapte offside også? ← Nei. Offiside skjønner ikke kvinnfolk noen ting av, uansett hvor mange ganger man forklarer det til de.
Gjest Dum Perignon Skrevet 17. august 2005 #8 Skrevet 17. august 2005 hva er offside? :grine2: ← Uten å gå voldsomt i detalj kan jeg antyde at det dreier seg om å være på et sted der det fotballfaglig sett, og også etter regelverket, ikke er lurt å være. Det blir litt som å være på FrP-nachspiel med Søviknes. Han scoret, som kjent, men det ble likevel verken godkjent eller applaudert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå