Gå til innhold

Vennlig avvisning... Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ai... Har chattet med en mann en god stund nå, og vi har møttes et par ganger. Jeg kjenner at det rett og slett ikke er noe for meg. Har virkelig prøvd, men når jeg ikke føler noen som helst gnist ser jeg liten vits i dette. Ghosting er uaktuelt.

Hvordan sier man best ifra på en god måte? Selv er jeg «vant til» at menn bare fader bort... men jeg har ikke lyst til å være like kjip. Men det _føles_ kjipt å skulle avvise også 🙈. (Ganske ny i dating-verden etter laaang tid i forhold)

Forslag mottas med takk! 

Anonymkode: d03e5...550

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær ærlig. Der har vært koselig, men du merker at gnisten dessverre ikke er der. Ønsker ham lykke til videre 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ai... Har chattet med en mann en god stund nå, og vi har møttes et par ganger. Jeg kjenner at det rett og slett ikke er noe for meg. Har virkelig prøvd, men når jeg ikke føler noen som helst gnist ser jeg liten vits i dette. Ghosting er uaktuelt.

Hvordan sier man best ifra på en god måte? Selv er jeg «vant til» at menn bare fader bort... men jeg har ikke lyst til å være like kjip. Men det _føles_ kjipt å skulle avvise også 🙈. (Ganske ny i dating-verden etter laaang tid i forhold)

Forslag mottas med takk! 

Vil bare si at du er et godt menneske! 

Anonymkode: 303f4...7ea

• Liker 8
Skrevet

"Hei, jeg har kjent etter og finner dessverre ikke de rette følelsene for dette."

Du skal ha kred for å ikke ghoste. Bra menneske:)

• Liker 5
Skrevet

Hei! Det har vært veldig hyggelig å bli kjent med deg. Merker dessverre at dette ikke føles helt riktig. Ønsker deg lykke til videre.

el.l

Anonymkode: 895fe...d43

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forslag mottas med takk! 

Det gjør alltid vondt å bli avvist. Bare vær ærlig og si det ikke stemmer helt med kjemien for din del. Kan være du får et bittert svar uansett, men det er beste ❤️ Lykke til 

Anonymkode: d4510...c74

Skrevet

Skulle ønske flere var som deg, ts!

Anonymkode: 7a973...701

Skrevet

Bare dropp klisjeen med å ønske lykke til videre.

Anonymkode: a57f4...f48

• Liker 4
Skrevet

Si det som det er, at det mangler den gnisten som skal til for at det vil utvikle seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare dropp klisjeen med å ønske lykke til videre.

Anonymkode: a57f4...f48

Enig 

• Liker 1
Skrevet

Er man på dating så må man tåle avvisning. Det er helt normalt. 

Kan du ikke bare være ærlig da? At de følelsene som trengs for å fortsette uteblir? 

Følelser kan man ikke styre og mange fine folk glipper, men det må jo være mer enn bare at noen er hyggelige. 

Anonymkode: fe074...fa2

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig 

Jeg og, den er ganske ekkel egentlig. Ellers gode og typiske eksempler i tråden.

Anonymkode: 8cce7...e7d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd både ghosting og avvisning i høst, og det var mye hyggeligere med en vennlig avvisning. I ettertid har jeg mye mer respekt for den personen som gjorde det på en skikkelig måte og ikke bare fadet bort.

Det han skrev var noe ala dette:
Jeg har tenkt mye på oss og ønsker ikke å fortsette vår relasjon. Du er en super jente som jeg ønsker alt godt videre. Gode hilsner XX.

Anonymkode: 90655...00f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...