AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Ai... Har chattet med en mann en god stund nå, og vi har møttes et par ganger. Jeg kjenner at det rett og slett ikke er noe for meg. Har virkelig prøvd, men når jeg ikke føler noen som helst gnist ser jeg liten vits i dette. Ghosting er uaktuelt. Hvordan sier man best ifra på en god måte? Selv er jeg «vant til» at menn bare fader bort... men jeg har ikke lyst til å være like kjip. Men det _føles_ kjipt å skulle avvise også 🙈. (Ganske ny i dating-verden etter laaang tid i forhold) Forslag mottas med takk! Anonymkode: d03e5...550
Lipyros Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Bare vær ærlig. Der har vært koselig, men du merker at gnisten dessverre ikke er der. Ønsker ham lykke til videre 7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ai... Har chattet med en mann en god stund nå, og vi har møttes et par ganger. Jeg kjenner at det rett og slett ikke er noe for meg. Har virkelig prøvd, men når jeg ikke føler noen som helst gnist ser jeg liten vits i dette. Ghosting er uaktuelt. Hvordan sier man best ifra på en god måte? Selv er jeg «vant til» at menn bare fader bort... men jeg har ikke lyst til å være like kjip. Men det _føles_ kjipt å skulle avvise også 🙈. (Ganske ny i dating-verden etter laaang tid i forhold) Forslag mottas med takk! Anonymkode: d03e5...550 Vil bare si at du er et godt menneske! Anonymkode: 303f4...7ea 8
visp Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 "Hei, jeg har kjent etter og finner dessverre ikke de rette følelsene for dette." Du skal ha kred for å ikke ghoste. Bra menneske 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Hei! Det har vært veldig hyggelig å bli kjent med deg. Merker dessverre at dette ikke føles helt riktig. Ønsker deg lykke til videre. el.l Anonymkode: 895fe...d43 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ai... Har chattet med en mann en god stund nå, og vi har møttes et par ganger. Jeg kjenner at det rett og slett ikke er noe for meg. Har virkelig prøvd, men når jeg ikke føler noen som helst gnist ser jeg liten vits i dette. Ghosting er uaktuelt. Hvordan sier man best ifra på en god måte? Selv er jeg «vant til» at menn bare fader bort... men jeg har ikke lyst til å være like kjip. Men det _føles_ kjipt å skulle avvise også 🙈. (Ganske ny i dating-verden etter laaang tid i forhold) Forslag mottas med takk! Anonymkode: d03e5...550 Det gjør alltid vondt å bli avvist. Bare vær ærlig og si det ikke stemmer helt med kjemien for din del. Kan være du får et bittert svar uansett, men det er beste ❤️ Lykke til Anonymkode: d4510...c74
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Skulle ønske flere var som deg, ts! Anonymkode: 7a973...701
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 Bare dropp klisjeen med å ønske lykke til videre. Anonymkode: a57f4...f48 4
@mygdala Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 Si det som det er, at det mangler den gnisten som skal til for at det vil utvikle seg.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #10 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare dropp klisjeen med å ønske lykke til videre. Anonymkode: a57f4...f48 Enig Anonymkode: 303f4...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Skrevet 25. desember 2020 Er man på dating så må man tåle avvisning. Det er helt normalt. Kan du ikke bare være ærlig da? At de følelsene som trengs for å fortsette uteblir? Følelser kan man ikke styre og mange fine folk glipper, men det må jo være mer enn bare at noen er hyggelige. Anonymkode: fe074...fa2 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Skrevet 25. desember 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Enig Anonymkode: 303f4...7ea Jeg og, den er ganske ekkel egentlig. Ellers gode og typiske eksempler i tråden. Anonymkode: 8cce7...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #13 Skrevet 26. desember 2020 Jeg har opplevd både ghosting og avvisning i høst, og det var mye hyggeligere med en vennlig avvisning. I ettertid har jeg mye mer respekt for den personen som gjorde det på en skikkelig måte og ikke bare fadet bort. Det han skrev var noe ala dette: Jeg har tenkt mye på oss og ønsker ikke å fortsette vår relasjon. Du er en super jente som jeg ønsker alt godt videre. Gode hilsner XX. Anonymkode: 90655...00f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå