Nevian Skrevet 25. desember 2020 #1 Del Skrevet 25. desember 2020 Trist. Et artig nisjeprogram for språkentusiaster som hadde fortjent bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Del Skrevet 29. desember 2020 Nei, så trist! Hva skal vi språknørds høre på da? Anonymkode: 2cef6...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. desember 2020 #3 Del Skrevet 30. desember 2020 Det kommer et nytt magasinprogram på nyåret, så vi språknerder er ikke helt glemt. Jeg har hørt på Språkteigen i årevis, så det blir spennende å høre hvordan det nye programmet blir. Sånn som det beskrives her kan det høres ut som om det kommer til å likne litt på Eides språksjov, bare at det er på radio. https://journalisten.no/klaus-sonstad-kortnytt-nrk-p2/viktig-a-huske-pa-at-det-gar-an-a-vaere-glad-i-ord-og-tale-uten-a-vite-hva-pluskvamperfektum-er/441614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 30. desember 2020 Ullvott skrev (1 time siden): Det kommer et nytt magasinprogram på nyåret, så vi språknerder er ikke helt glemt. Jeg har hørt på Språkteigen i årevis, så det blir spennende å høre hvordan det nye programmet blir. Sånn som det beskrives her kan det høres ut som om det kommer til å likne litt på Eides språksjov, bare at det er på radio. https://journalisten.no/klaus-sonstad-kortnytt-nrk-p2/viktig-a-huske-pa-at-det-gar-an-a-vaere-glad-i-ord-og-tale-uten-a-vite-hva-pluskvamperfektum-er/441614 Ble lettet da de nevnte det. Stor tilhenger av språksjovet, så det hele gikk over til å bli en gladsak - i hver fall inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 10. januar 2021 #5 Del Skrevet 10. januar 2021 Hørte på det nye programmet i dag og ble skuffet. Enda et program som skal være lettbeint og litt festlig. Språkteigen var gull for oss språknerder. Ja til utgreiing om pluskvamperfektum og svarabakivokaler! Nå skal det bare være koseprat. Grrrrr! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #6 Del Skrevet 13. januar 2021 Det blir mindre smalt, og skal sikkert favne alle lyttergrupper. Jeg orker ikke mer Eides språkshow, selv om jeg har studert språk hele livet og det er min store interesse. Typisk norsk, derimot, med Petter Schjerven... Det var saker! Anonymkode: 4aef8...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå