Gå til innhold

Språkteigen legges ned

Nevian

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer et nytt magasinprogram på nyåret, så vi språknerder er ikke helt glemt. :) Jeg har hørt på Språkteigen i årevis, så det blir spennende å høre hvordan det nye programmet blir. Sånn som det beskrives her kan det høres ut som om det kommer til å likne litt på Eides språksjov, bare at det er på radio.  https://journalisten.no/klaus-sonstad-kortnytt-nrk-p2/viktig-a-huske-pa-at-det-gar-an-a-vaere-glad-i-ord-og-tale-uten-a-vite-hva-pluskvamperfektum-er/441614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (1 time siden):

Det kommer et nytt magasinprogram på nyåret, så vi språknerder er ikke helt glemt. :) Jeg har hørt på Språkteigen i årevis, så det blir spennende å høre hvordan det nye programmet blir. Sånn som det beskrives her kan det høres ut som om det kommer til å likne litt på Eides språksjov, bare at det er på radio.  https://journalisten.no/klaus-sonstad-kortnytt-nrk-p2/viktig-a-huske-pa-at-det-gar-an-a-vaere-glad-i-ord-og-tale-uten-a-vite-hva-pluskvamperfektum-er/441614

Ble lettet da de nevnte det. Stor tilhenger av språksjovet, så det hele gikk over til å bli en gladsak - i hver fall inntil videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hørte på det nye programmet i dag og ble skuffet. Enda et program som skal være lettbeint og litt festlig. Språkteigen var gull for oss språknerder. Ja til utgreiing om pluskvamperfektum og svarabakivokaler! 

Nå skal det bare være koseprat. Grrrrr! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mindre smalt, og skal sikkert favne alle lyttergrupper. Jeg orker ikke mer Eides språkshow, selv om jeg har studert språk hele livet og det er min store interesse.

Typisk norsk, derimot, med Petter Schjerven... Det var saker!

Anonymkode: 4aef8...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...