Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når rydder dere bort jula? I år pynta vi tidligere enn normalt så nå er jeg lei pynten alt..

Anonymkode: 42bca...d48

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter til 1. januar. Da har jeg fått nok uansett når jeg begynte å pynte. Føler liksom at jula er helt over sa

• Liker 14
Skrevet

Har ryddet bort. Julaften er jo over.

Anonymkode: 48fbe...c6c

• Liker 3
Skrevet

1. januar. Jula er for meg over når nyttårsaften er over.

Anonymkode: 0d126...2ae

• Liker 12
Skrevet

1-2 januar. 

Anonymkode: 7a51a...402

• Liker 4
Skrevet

13. eller 20. dag jul. 

Anonymkode: bd305...796

• Liker 33
Skrevet

Vi pynter alltid tidlig, ferdige før desember alltid. Så rydder vi alt vekk 1. januar eller første dag vi har tid etter nyttår, men blir som regel da. Eneste som får bli er vinterlysene, de blir til det lysner. :) 

• Liker 6
Skrevet

13.dag jul. Men jeg er svensk og vi feirer jo 13.dagen stort. Det er jo også en offentlig fridag i Sverige.

Anonymkode: 21f5b...9d0

• Liker 12
Skrevet

Jeg rydder bort 1. januar uavhengig av når jeg pynter. :)

• Liker 5
Skrevet

13.dag eller 20.dag, litt ettersom, men pynter aldri før lille julaften. 

• Liker 20
Skrevet

Rydder bort etter nyttårsaften, tar det en dag det passer. 

Anonymkode: 5645a...de1

• Liker 3
Skrevet

Før nyttårsaften. Vi lar jula være slutten på året, ikke starten. Har veldig lite pynt, men digg å få den vekk likevel. 

• Liker 5
Skrevet

13. eller 20. dag jul, uansett når jeg pynter til jul. I år pynta jeg 12. Desember. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har ryddet bort. Julaften er jo over.

Jeg håper dette er tull???  Julepynt hører julen til, og burde i det minste stå til 1. januar. 

Altså folk idag er helt bak mål når det kommer til pynting!  Joda, alle skal nå få gjøre som de vil, men å ta ned pynten i dag, 1. dag jul er totalt meningsløst!

Selv har jeg en kollega som pynter lille julaften og tar ned igjen 3. dag jul. Helligbrøde, kaller jeg det.  Selv om dere starter å pynte tidlig så får dere jaggu meg ha pynten til høytiden er over. Eller så får dere VENTE, slik tida er, og sette det opp senere.

Anonymkode: e5481...cc7

• Liker 39
Skrevet

Vanligvis 1. januar, men i år skal vi bort nyttårsaften, så da rydder vi vekk alt før på dagen. Deilig å komme hjem til vanlig hus, etter nyttår er jula over og det er bare vinter.

Anonymkode: dae91...229

• Liker 3
Skrevet

Vanligvis 1.januar, men tror jeg skal la den få være lengre denne gangen. 

Anonymkode: 2a23e...b6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg håper dette er tull???  Julepynt hører julen til, og burde i det minste stå til 1. januar. 

Altså folk idag er helt bak mål når det kommer til pynting!  Joda, alle skal nå få gjøre som de vil, men å ta ned pynten i dag, 1. dag jul er totalt meningsløst!

Selv har jeg en kollega som pynter lille julaften og tar ned igjen 3. dag jul. Helligbrøde, kaller jeg det.  Selv om dere starter å pynte tidlig så får dere jaggu meg ha pynten til høytiden er over. Eller så får dere VENTE, slik tida er, og sette det opp senere.

Anonymkode: e5481...cc7

Dette har da du virkelig ingenting med.

Jeg pynter lille julaften og rydder bort 1. juledag.

Jul for meg er midtvintersblotet på julaften og ikke en evigvarende "hellig" greie med adventstid og dagevis med romjul.

• Liker 15
Skrevet

I år mellom 1-3.januar. Satte opp alt i november. 

Anonymkode: 788bf...05a

Skrevet

13. januar rydder vi bort julen.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...