Gå til innhold

Hva har du mobilen din i?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor har du mobilen din? Jeg liker ikke å ha deksel på min mobil så jeg har den i en stor lommebok med alle kortene mine, men i en egen lomme. Nå har denne blitt ødelagt og jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg ny eller se på en annen løsning. Jeg liker ikke disse lommebøkene hvor man setter mobilen inn i et deksel slik at den sitter fast, jeg vil ha mobilen løs. Upraktisk å ha den i jakkelomma også da man er avhengig av å ikke ha noe annet i lomma da det kan gi riper dessuten er jeg redd det er større sjanse for å miste og knuse mobilen om jeg har den i lomma. 

Anonymkode: 98edc...1d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobilen er løs.

Anonymkode: c7d7f...3a8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mobilen i baklomma på buksa, enkelt og greit.

Anonymkode: 97439...451

Skrevet

Har den lomma, enten i buksa eller i jakka. Trenger ikke ha noe annet i samme lomme, har da flere.

Anonymkode: 022b5...096

Skrevet

Når jeg går ut så legger jeg den i en slik flipflop cover som jeg og har bankort og slikt i. Når jeg kommer hjem så spriter jeg den og har den "løs". 😄 

Skrevet

Jeg har på et vanlig deksjel fra Ideal of Sweden og et beskyttelsesglass (dyreste, 500 kr) 

Jeg er skikkelig kløne og mister sikkert mobilen i gulvet hver eneste dag, var før mye knuste kjermer, men de sterkeste beskyttelses glassene funker som fjell! 

Anonymkode: 82b51...e79

Skrevet

Ingenting. Skjermen har knust en gang på 4 år og det var når jeg hadde den i deksel 😂

Anonymkode: 00826...519

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ingenting. Skjermen har knust en gang på 4 år og det var når jeg hadde den i deksel 😂

Anonymkode: 00826...519

Samme her. :P

Hadde også min forrige telefon i deksel, men den døde fordi ladepluggen tok kvelden. Nå har jeg bare droppet deksel, og gått tilbake til separat lommebok. Skjermene er såpass høy kvalitet nå at betydelig riper er usannsynlig, og et skikkelig fall kverker den nesten uansett hvordan du pakker den inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...