Gå til innhold

Reise til Italia nå

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 19.14):

Så lenge du tar disse hensynene, og det virker det jo som om du gjør, så reis i vei tenker jeg. Men husk at din reiselyst aldri skal bety noen økt sjanse for smitte for et eneste uskyldig menneske. Vi er mange som velger å holde oss hjemme, og da vil vi ikke bli smittet på den lokale matbutikken fordi andre har valgt å ikke holde seg til anbefalingene.

God tur - og ta hensyn :) kjempeviktig

Anonymkode: 43166...135

Hvorfor er «ett eneste uskyldig menneske» liksom så viktig når det gjelder korona? 
Du (og jeg) skriver innlegg i denne tråden på nettbrett, mobiler og PCer som vi vet har kostet liv. Og ingen av oss later som om vi bryr oss det minste. Hvorfor skal vi late som om vi bryr oss om korona-relatert død? :klo: 

Anonymkode: bcc1d...cd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er «ett eneste uskyldig menneske» liksom så viktig når det gjelder korona? 
Du (og jeg) skriver innlegg i denne tråden på nettbrett, mobiler og PCer som vi vet har kostet liv. Og ingen av oss later som om vi bryr oss det minste. Hvorfor skal vi late som om vi bryr oss om korona-relatert død? :klo: 

Anonymkode: bcc1d...cd1

For ikke å snakke om alle menneskene vi har smittet med vanlig influensa oppigjennom tidene... Folk dør faktisk av det også. 

Anonymkode: 71e22...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...