Gå til innhold

Hva tror du kommer til å skje i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss lage en spådomstråd, også kan vi se tilbake og se hvem av oss som hadde rett!

Hva kommer til å skje på korona fronten? På kjendis fronten? på politikkfronten? for oss selv privat?

Hva kommer til å skje i 2021 rett og slett? 

Anonymkode: b2a0a...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koronaviruset kommer under kontroll, hvis ikke slutter folk å godta flere tiltak. Boligprisene skal stige masse. Mot høsten 2021 er det masse arrangementer og konserter, ingen blir avlyst. Et nytt maskorama med overraskende gjester (Martha?) og Tørnquizt.

Anonymkode: 08b61...0c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Mads Hanson etter hvert kommer til å bli utbrent av å henge ut andre. Også kommer det til å komme en Mads Hansen dokumentar om "den vanskelige tiden". Skulle også ønske det ble en beef mellom Mads Hansen og Frank Løke som var skikket barnslig og usaklig med en påfølgende boksekamp for å vise oss hvem av dem som er best ikke bare med ord men med nevene. 

 

Anonymkode: b2a0a...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vaksinesertifikater. Konspirasjonsteorier blir sanne foran øynene våre.

Anonymkode: 32e3e...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coronaviruset har mutert seg i positiv rettning. Virus vil spre seg mest mulig, det er ikke så lett om smittede blir syk og isolert, eller dør. Corona blir som en vanlig influensa. 
 

Imens krangler folket om de skal ta vaksinen eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammahjarte skrev (1 time siden):

Eg trur koronaviruset muterer til eit meir dødelig virus. 

Heldigvis lite sannsynlig da virus ikke oppfører seg slik. Det blir vel heller omvendt 😊

Anonymkode: 4a455...fa2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det vil bli en global nedgangstid økonomisk. I mange land har folk hatt betalingsutsettelse på leie og lån fram til nå, og vi har nok ikke sett konsekvensene helt. 

Korona vil fremdeles være her en god stund til, selv med vaksine. Så det vil ikke bli reising og slikt som i 2019. Her på KG vil man nesten måtte trenge et eget underforum for vaksinen. (Nå som 5g nettet ikke er så skummelt lengre.)

Skulle ikke forundre meg om Kamala Harris er president før 2022, og at kanskje Kina ekspanderer i nærområdet sitt.

På et eller annet tidspunkt vil flere nordmenn bytte bakgrunnsbilde på Facebook profilen sin, til støtte for å få flere flyktninger hit. Hvorfor vet vi ikke helt ennå, men NRK vil formidle budskapet.

Maskorama vil fortsette og fortsette og fortsette. Ikke fordi folk synes det er så veldig moro, men fordi skaperne ikke skjønte at de høye seertallene var fordi folk ikke kan finne på så mye annet i disse tider..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir folkefest/gatefest/festival flere steder når koronatiden er over, senest i august tipper jeg. 

Jeg tror det kommer til å snø i Norge minst en gang i flere lavtliggende strøk i mai

Jeg tror Donald Trump kommer til å gjøre noe så skadelig at han mister de fleste av tilhengerene som gjør business med ham, og dermed være på randen av konkurs før 2022. Det kan også hende at vi ser starten på en skilsmisse for ham.

Jeg tror Abiy Ahmed får stabilisert konflikten i vår, uten å måtte bruke for mye militær makt. 

Om Sverige har høye korona-tall fortsatt utover våren, tror jeg Tengel blir tvunget til å si opp

Tror at gjennomsnittsvekten til den gjennomsnittlige nordmann kommer til å ha gått opp en til to kilo før høsten

Tror vi vil få se første Netflix/hbo/hollywood/etc.-produksjon som spiller på koronaen, med maskebruk og sosial distanse som et større element (og krig og kjærlighet og politikk og sånn, som vanlig selvsagt)

Tror vi vil få se første Netflix/hbo/hollywood/etc.-produksjon som spiller seg ut under "Black lives matter"

Tror at selv om vi etterhvert kan bevege oss fritt igjen, så vil videokonsultasjoner fortsette som noe som er kommet for å bli -i mange tilfeller.

Og jeg tror at hjemmekontor også er kommet for å bli til en viss grad, for de som har jobber hvor det er mulig

Jeg tror flere kommer til å flytte på bygda, fordi hjemmekontor nå er mer mulig å gjennomføre

Jeg tror Erna kommer til å dra høyrepolitikken sin for langt i løpet av året og at et mer venstrevridd parti vil seile opp som en utfordrer -mange har mistet jobben, gått konkurs osv. Folk vil bli redde for at de rike skal få enda mer makt nå når andre sliter. 

Anonymkode: 5eadd...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

 

Jeg tror Erna kommer til å dra høyrepolitikken sin for langt i løpet av året og at et mer venstrevridd parti vil seile opp som en utfordrer -mange har mistet jobben, gått konkurs osv. Folk vil bli redde for at de rike skal få enda mer makt nå når andre sliter. 

Anonymkode: 5eadd...42a

Mange som har gått konkurs trenger nettopp høyresiden fordi vensteresiden ikke satser på selvstendig næringsdrivere. Og jeg sier ikke dette som en høye-person, men jeg tenker at jeg kanskje blir nødt til å konvertere for min egen økonomiske sikkerhet. 

Anonymkode: b2a0a...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil endelig forstå og innse at politikerne er korrupt. Både i utlandet og ikke minst i Norge. Vi har vært alt for blåøyde men vil skjønne mer. 

Anonymkode: 92188...f26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Donald Trump kommer til å nekte å være til stede på Bidens innsettelsesseremoni, og kommer til å prøve å sverte Biden etter at han har gått av. USA kommer til å bli enda mer polarisert, akkurat som Russland planlegger. 
 

Jeg tror koronavaksinen kommer til å bremse pandemien kraftig.  Enkelte land i syden kommer til å kreve vaksinasjonsbevis for innreise, noe som gjør at mange konspirasjonsteoretikere kommer til å ombestemme seg og ta vaksinen likevel. Reiselivet internasjonalt kommer til å åpne forsiktig igjen i andre halvdel av 2021. 
 

Vi kommer til å få mer ekstremvær og naturkatastrofer. 

Anonymkode: d7344...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 2.43):

Jeg tror at Mads Hanson etter hvert kommer til å bli utbrent av å henge ut andre. Også kommer det til å komme en Mads Hansen dokumentar om "den vanskelige tiden". Skulle også ønske det ble en beef mellom Mads Hansen og Frank Løke som var skikket barnslig og usaklig med en påfølgende boksekamp for å vise oss hvem av dem som er best ikke bare med ord men med nevene. 

Anonymkode: b2a0a...ccc

Den ene er såpass mye større enn den andre at de aldri ville avgjort noen konflikt i bokseringen. Uansett er trenden med kjendisboksing en uting. Er som å betale for å se fotballkamp mellom Tufte IL og Dissimilis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...