Gå til innhold

Skjedekatarr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nylig opplevd å få en svært unormal mengde utflod dra skjeden, som ikke ligner min egen lukt. Det er ca en uke siden jeg opplevde dette. Jeg begynte på vivag balanse. Set er stikkpiller som skal opp i skjeden. Dama på apoteket anbefalte dette, men det ligger ikke noen vitenskapelig dokumentasjon på at det faktisk funker. Har brukt kuren i 3 dager nå, og lurer på om jeg burde spørre legen om antibiotika istedenfor, da jeg vet at det faktisk funker bedre? Har 0 smerte, kløe eller svie. Bare lukt og en del utflod 

Anonymkode: b4798...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har nylig opplevd å få en svært unormal mengde utflod dra skjeden, som ikke ligner min egen lukt. Det er ca en uke siden jeg opplevde dette. Jeg begynte på vivag balanse. Set er stikkpiller som skal opp i skjeden. Dama på apoteket anbefalte dette, men det ligger ikke noen vitenskapelig dokumentasjon på at det faktisk funker. Har brukt kuren i 3 dager nå, og lurer på om jeg burde spørre legen om antibiotika istedenfor, da jeg vet at det faktisk funker bedre? Har 0 smerte, kløe eller svie. Bare lukt og en del utflod 

Anonymkode: b4798...e7a

Du kan spørre om det ja. Det kan hende legen vil undersøke deg først.

Anonymkode: 9d5bb...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...