Gå til innhold

Mensen etter operasjon - stopper ikke....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en operasjon 12.desember. Noen dager senere fikk jeg mensen, uten at jeg egentlig skulle ha den. Regner med det skyldes blodfortynnende medisiner, men nå er jeg på dag 12 etter operasjonen, stoppet med blodfortynnende tabletter etter 6-7 dager siden det blødde så sykt, men mensen stopper liksom aldri.... det blør ikke vannvittig mye, men det er fortsatt mye mer enn vanlig mensen for meg, og mye levret blod. 
Er dette vanlig? Hvor lenge må jeg påregne at dette vedvarer?

Anonymkode: f74d7...782

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva og hvor har du operert?

Inngrep sørger for store stressbelastninger på kroppen din og det er vanlig med forstyrrelser i menstruasjonen

Anonymkode: 55b2e...119

• Liker 1
Skrevet

Som brukeren over sier, operasjon er en traume på kroppen. Men jeg foreslår at du tar deg en prat med legen din 

Anonymkode: baaf5...115

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva og hvor har du operert?

Inngrep sørger for store stressbelastninger på kroppen din og det er vanlig med forstyrrelser i menstruasjonen

Fettsuging av begge legger grunnet lipødem.

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Fettsuging av begge legger grunnet lipødem.

Så du er ikke operert i skjeden og deromkring. Da vil jeg tro det er pga stresset du blør ekstra mye.

Skrevet

Om du er bekymret kan du ta en telefon til legevakten og høre om du bør bli bekymret. De er der for å hjelpe, særlig i situasjoner som dette, der du kanskje føler at noe er galt, men ikke er sikker. Altså du trenger ikke møte opp, men ta en telefon, forklar som du har gjort her, fortell hva operasjonen var. Og hør med dem hva de tenker :) 

Anonymkode: 7d79e...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...