Cata Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #21 Del Skrevet 24. desember 2020 Er offisielt i modus forspist. Desserten får vente. (Same procedure as.... noen år tilbake.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 24. desember 2020 #22 Del Skrevet 24. desember 2020 Same procedure as every year Cata😂Dette er såå temptation! I cant resist🤣Så slutta å lage dessert iallefall når det er bare meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoppa Skrevet 24. desember 2020 #23 Del Skrevet 24. desember 2020 Her ble det sein middag, men svoren på min lille 1kgs ribbe ble helt perfekt. Luftig og sprø! Kjøttet syns jeg var for fett, det skuffet meg litt, MEN siden jeg er alene så jeg åt kun svoren. Og jeg åt all svoren, siden jeg ikke åt resten av kjøttet 🙈 Og selvsagt grønnsakerne, som var stekt i samme form som ribba. Noen fordeler med alenejul er det visst 😂💁♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 24. desember 2020 #24 Del Skrevet 24. desember 2020 Pinnekjøttet i år var himmelsk! Desserten var utsøkt, jeg er blitt sinnsykt god på å lage dessert 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #25 Del Skrevet 24. desember 2020 Try2 skrev (19 minutter siden): Same procedure as every year Cata😂Dette er såå temptation! I cant resist🤣Så slutta å lage dessert iallefall når det er bare meg her. Desserten blir! (En annen sak er når den får plass nedi systemet.) Kålstappa ble super, og pinnekjøttet var ikke verst det heller. Eneste minuset var at jeg ikke klarte å finne en eske med "mye kjøtt og lite bein" så det ble mye plukking for å skille kjøtt, fett og bein, men mengdemessig ble det på ingen måte noe problem når det er bare meg. Snarere en fordel. Nå kan jeg med god samvittighet kaste restene for der er det ikke mye rent kjøtt å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 24. desember 2020 #26 Del Skrevet 24. desember 2020 En av fordelene med pinnekjøtt er at det er så grise...hmmm LETT😆 å lage. Et par triks seif...som å sette den under grill i ovnen noen min...og div med denne Kålrotstappa da...hadde en liten skvett smør, fløte, + litt sjy fra gryta....men ohhh som det smaker ! Prøvde gammel oppland juleaquevit i år (veldig konservativ...har kun brukt ehh normal gammel Opland før) Men den nye var perfect ass🥰...nesten litt for god🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #27 Del Skrevet 24. desember 2020 Try2 skrev (3 minutter siden): og div med denne Kålrotstappa da...hadde en liten skvett smør, fløte, + litt sjy fra gryta....men ohhh som det smaker ! Droppa fløten. Det prøvde jeg for et par år siden og det passet ikke for meg. Her bruker jeg litt sjy fra pinnekjøttet, samt litt pepper og smør. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 24. desember 2020 #28 Del Skrevet 24. desember 2020 Er helt enig! Fløte er helt unødvendig. Pepper, salt og litt smør duger ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 24. desember 2020 #29 Del Skrevet 24. desember 2020 ...Spiser enda jeg😉men jeg begynte jo litt seinere enn dere da😅Og så spiser jeg sakte for å nyte denne retten til det fulle. Og så har jeg på deilig musikk. Høyt. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #30 Del Skrevet 24. desember 2020 Vurderer desserten, men den taper visst kampen en halvtime til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 24. desember 2020 #31 Del Skrevet 24. desember 2020 Tjoppa skrev (55 minutter siden): Her ble det sein middag, men svoren på min lille 1kgs ribbe ble helt perfekt. Luftig og sprø! Kjøttet syns jeg var for fett, det skuffet meg litt, MEN siden jeg er alene så jeg åt kun svoren. Og jeg åt all svoren, siden jeg ikke åt resten av kjøttet 🙈 Og selvsagt grønnsakerne, som var stekt i samme form som ribba. Noen fordeler med alenejul er det visst 😂💁♀️ Hei Tjoppa:) Samme her. Prøv Pinnekjøtt da vel🤗Ønsker deg uansett en fredelig jul og et enda bedre nyttår❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #32 Del Skrevet 24. desember 2020 Der fikk jeg lurt inn litt dessert også. På tide å åpne pakker kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #33 Del Skrevet 24. desember 2020 Fine gaver i år. Fikk både ullsokker, lys og et nydelig krus. Dessuten sjokolade og en strikkebok - som er eksakt den samme jeg kjøpte selv i fjor . Får neppe byttet heller for bokhandelen her tilhører ikke samme kjede som den sannsynligvis ble kjøpt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå